[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
332
Hij liet zich amper zien in het topic. :D
De goedjes waren alleen gefocust op jullie wolven dat ze de afwezige spelers vergaten ?
Haha nouja het klinkt misschien stom, maar dat was letterlijk de play om de winst binnen te halen. De goedjes maakte elkaar af terwijl de fluitspelers alleen nog maar de dag hoefde uit te zitten. Door te proberen te sturen of het er nog dikker op te leggen zouden de fluitspelers zichzelf alleen maar verdacht maken, dus ze konden zich het beste gewoon stilhouden en hopen dat de goedjes niet ineens van gedachte zouden veranderen.

Tbh was ik best verrast dat niemand Rob verdacht vond na deze post:

ik vind dashke ook arrogant maar ik gun hem de winst

anthraxxol

E: overigens vond ik ze niet eens zo inactief. Ze hebben het mooi gespeeld vind ik.

Iedereen bedankt voor het spelen! Het was natuurlijk heel lekker weer wat het potje een beetje tegen zat, maar de meeste mensen hebben toch leuk meegespeeld vind ik. Bedankt voor de deelname en tot de volgende :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
250
Haha nouja het klinkt misschien stom, maar dat was letterlijk de play om de winst binnen te halen. De goedjes maakte elkaar af terwijl de fluitspelers alleen nog maar de dag hoefde uit te zitten. Door te proberen te sturen of het er nog dikker op te leggen zouden de fluitspelers zichzelf alleen maar verdacht maken, dus ze konden zich het beste gewoon stilhouden en hopen dat de goedjes niet ineens van gedachte zouden veranderen.

Tbh was ik best verrast dat niemand Rob verdacht vond na deze post:



E: overigens vond ik ze niet eens zo inactief. Ze hebben het mooi gespeeld vind ik.

Iedereen bedankt voor het spelen! Het was natuurlijk heel lekker weer wat het potje een beetje tegen zat, maar de meeste mensen hebben toch leuk meegespeeld vind ik. Bedankt voor de deelname en tot de volgende :)
Klopt, ik ging er ook vanuit dat het hun tactiek was. Af en toe iets meeposten maar verder uit het vizier blijven van zowel de wolven als de goedjes. Het was dan ook niet als aanval bedoelt richting sieb of Rob :p
 
Reactiescore
994
@WatBlaasJeInMijnOor?

klopt het dat er geen meldingen zijn gedaan van de slet?
Ik ziet dat anthrax slet is, maar dat niemand heeft gezegd dat er bij hem/haar geslapen is.
Ik heb zelf ook geen berichtje gehad van jou.

oh, laat maar :engel:
 
Bovenaan