[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.693
eigenlijk is het wel weer bewezen dat je beter niet kan posten dus ik ga gewoon alles van me verwijderen dan stemmen mensen niet weeral eens foutief op me :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
ik had een heel drukke avond maar morgen zal ik de genadesteek uitdelen
 
Reactiescore
228
Reactiescore
1.271
Hier een trio met nonkel sjos en candiu.
 
Reactiescore
1.014
Spelers:
Combino/afterglow/westkip
Candiu/nonkel/dash
Bappos/...

Robbert/Problieb
Arbeitman/anthrax
 
Reactiescore
1.014
@Rob. wat vind jij van de situatie dat je in het rijtje eventuele fluitspelers staat?

Je had zelf een theorie, maar toch niet, maar toch weer wel. Dus ik ben benieuwd.
ik heb vanop mijn werk dit spelletje volledig opgelost, straks meer tijdens de middag denk ik
weten we dit dat de trio's goedjes zijn? dan wordt het makkelijk ja :d
dan vervalt zelf heel mijn theorie?
ik had een heel drukke avond maar morgen zal ik de genadesteek uitdelen
 
Reactiescore
1.014
@bappos

de rolomschrijving:
Fluitspeler
Een slecht koppel dat verbannen is. Zij zullen terugkeren als fluitspelerkoppel om het spel samen winnend af te sluiten. Per nacht zal het fluitspelerkoppel 2 spelers betoveren, ieder 1 persoon per nacht dus. Diegene die een betovering over zich heen krijgt, krijgt hiervan bericht, maar hij/zij mag dit niet in het topic vermelden, mocht dit wel gedaan worden zal diegene direct gedood worden! Binnen het koppel mag de betovering wel besproken worden. Buiten de spelleider, je geliefde, de fluitspelers en jijzelf weet er dus niemand dat jij betoverd bent! De fluitspelers werken buiten elkaar om verder met niemand samen. Als iedereen een betovering over zich heeft, is het spel afgelopen en heeft de fluitspeler gewonnen. De fluitspelers zijn voor alles vatbaar, dus kan ook gedood worden door de beul, de jager en het doodsdrankje.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.488
@bappos

de rolomschrijving:
Fluitspeler
Een slecht koppel dat verbannen is. Zij zullen terugkeren als fluitspelerkoppel om het spel samen winnend af te sluiten. Per nacht zal het fluitspelerkoppel 2 spelers betoveren, ieder 1 persoon per nacht dus. Diegene die een betovering over zich heen krijgt, krijgt hiervan bericht, maar hij/zij mag dit niet in het topic vermelden, mocht dit wel gedaan worden zal diegene direct gedood worden! Binnen het koppel mag de betovering wel besproken worden. Buiten de spelleider, je geliefde, de fluitspelers en jijzelf weet er dus niemand dat jij betoverd bent! De fluitspelers werken buiten elkaar om verder met niemand samen. Als iedereen een betovering over zich heeft, is het spel afgelopen en heeft de fluitspeler gewonnen. De fluitspelers zijn voor alles vatbaar, dus kan ook gedood worden door de beul, de jager en het doodsdrankje.
Dit is gewoon de omschrijving aangezien dit een koppelronde is.
Een mogelijk trio staat bij geen enkele rol vermeld.
 
Reactiescore
1.014
Dit is gewoon de omschrijving aangezien dit een koppelronde is.
Een mogelijk trio staat bij geen enkele rol vermeld.
Klopt, maar een trio bestaat uit dezelfde soort.

als je aansluit bij een duo, verandert je rol niet. En 4 fluitspelers zullen er vast niet geweest zijn. En gezien ieder die inactief dood is gegaan geen fluitspeler was, is het niet mogelijk dat er nu een trio fluitspeler is.
 
Reactiescore
1.488
Klopt, maar een trio bestaat uit dezelfde soort.

als je aansluit bij een duo, verandert je rol niet. En 4 fluitspelers zullen er vast niet geweest zijn. En gezien ieder die inactief dood is gegaan geen fluitspeler was, is het niet mogelijk dat er nu een trio fluitspeler is.
Dan denk ik Nonkel Jos

Hij kwam vol overtuiging met de theorie dat de fluitspeler een duo MOET zijn, dat zou hij nooit zeggen met halve argumenten als die jij nu aankaart.
Ik denk dat dit trio een rookgordijn heeft gemaakt.
 
Reactiescore
1.014
Dan denk ik Nonkel Jos

Hij kwam vol overtuiging met de theorie dat de fluitspeler een duo MOET zijn, dat zou hij nooit zeggen met halve argumenten als die jij nu aankaart.
Ik denk dat dit trio een rookgordijn heeft gemaakt.
Haha wat?

hoezo heb ik halve argumenten?

Ik was een duo met dash, nonkel is later aangesloten gezien zijn koppel voor de helft inactief was. Die persoon is als burger dood gegaan.

oftewel feit?!

Je doet nu raar bappos.

Ik zou bijna gaan denken dat de spelleiding rukurt dood heeft laten vallen als burger, terwijl het een fluitspeler was???! Want waarom zou je anders ons in twijfel nemen? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.488
Haha wat?

hoezo heb ik halve argumenten?

Ik was een duo met dash, nonkel is later aangesloten gezien zijn koppel voor de helft inactief was. Die persoon is als burger dood gegaan.

oftewel feit?!

Je doet nu raar bappos.

Ik zou bijna gaan denken dat de spelleiding rukurt dood heeft laten vallen als burger, terwijl het een fluitspeler was???! Want waarom zou je anders ons in twijfel nemen? :rolleyes:
Om anderen uit te lokken Candiu.
Dus niet zo snel reageren svp haha.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
@Candiu ik had een theorie (waar ik nu kort op in ga want zit druk te werken)

Nonkel jos (denk ik, even te lui op te zoeken) kwam met de "we moeten nu op een duo want dat zijn de enige mogelijke fluitspelers" en ik dacht dat dit puur was om de aandacht van hem, aangezien hij in een trio zit, af te leiden omdat ik dacht dat hij fluitspelerke met 3 was. Maar nu ik dat kan uitsluiten want ik wist dit niet dat fluitspelers met 2 zijn - dan is voor mij de puzzel gekraakt :d
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
straks lees ik meer bij

hou vol vrienden we kunnen dit
 
Bovenaan