[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Deleted User - 487974942

Guest
Dat lijkt me ook ja. Maar is het niet riskant om te claimen terwijl je een wolf in leven laat, die gaat obviously voor een trio...

Bovendien ben ik niet zo zeker dat denduvel de laatste wolf is zelfs. 3 koppels op 30 man is misschien weinig?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Er zijn maar 2 fluitspelers.

Goedjestrio zijn dus bewezen goedjes.
dit klopt als ik de rollen uitleg wat lees, maar kunnen er geen trio wolfjes zijn?
 
Reactiescore
1.577
Bovendien ben ik niet zo zeker dat denduvel de laatste wolf is zelfs. 3 koppels op 30 man is misschien weinig?

dit zullen we vanavond ongetwijfeld weten, vandaar ook de suggestie om tot na de lynch te wachten om de koppels bekend te maken

dit klopt als ik de rollen uitleg wat lees, maar kunnen er geen trio wolfjes zijn?

een trio is gevormd na de dood van het inactieve goedje Typhoon
een ander trio wolven lijkt gezien de huidige stand van zaken heel onwaarschijnlijk - bovendien had DenDuvel zelf al gezegd dat hij solo is op dit moment, dus ILT maakte al zeker geen deel uit van een wolventrio.

aangezien er ook beduidend veel burgers in het spel zitten, denk ik dat een verdeling van 6 wolven op 30 best logisch is - zeker als je er ook nog neutraaltjes in stopt. dus een vierde wolvenkoppel sluit ik eigenlijk uit.

CONCLUSIE: DUVEL IS DE LAATSTE WOLF
 
Reactiescore
1.014
Degene die fluitspelers eerst wil, kan maatje duvel zijn.

En die blijken er ook niet meer te zijn als ik de laatste reacties zo lees.

Dus na dl allemaal koppels claimen en dan hebben 2 mogelijkheden over. gezien er 2 trios zijn toch
 
Reactiescore
1.271
2 trio's, 2 duo's en 2 loners voor nu waarvan 1 duvel als wolf.
Blijft normaliter de trio's plus bappos, plus 2 duo's over.

1 van de twee is dan de fluitspeler.
 
Reactiescore
1.693
Als deze post van dash klopt us het andere duo het fruitsappenduo. Ik ken mijn onschuld. Echter zullen zij mij beschuldigen.
 

Deleted User - 487974942

Guest
dit zullen we vanavond ongetwijfeld weten, vandaar ook de suggestie om tot na de lynch te wachten om de koppels bekend te maken



een trio is gevormd na de dood van het inactieve goedje Typhoon
een ander trio wolven lijkt gezien de huidige stand van zaken heel onwaarschijnlijk - bovendien had DenDuvel zelf al gezegd dat hij solo is op dit moment, dus ILT maakte al zeker geen deel uit van een wolventrio.

aangezien er ook beduidend veel burgers in het spel zitten, denk ik dat een verdeling van 6 wolven op 30 best logisch is - zeker als je er ook nog neutraaltjes in stopt. dus een vierde wolvenkoppel sluit ik eigenlijk uit.

CONCLUSIE: DUVEL IS DE LAATSTE WOLF
Dan heb ik jouw voorstel fout gelezen.
Prima voor mij.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
den duvel
 
Reactiescore
338
denduvel gelukkig hebben jullie nu heel veel informatie en gaan jullie na vandaag zeker verder kunnen. Credits aan de boys met hun fluit
 
Bovenaan