[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.663
1. Combino
2. CL
3. Westkip
4. Den Duvel
5. Candiu
6. laila
7. Bappos
8. Rinske
9. spieder
10. fam
11. Dash
12. Jojor
13. Arbeitman
14. Anthraxxol
15. Mohniels
16. Jos
17. BloodWolf
18. Time
19. ILT
20. materlotti
21. Magiek
 
Reactiescore
332
Koppel genoot moet wel weten tho dat je betoverd bent.

Daar zat ik dus nog over te twijfelen, maar als je aan het einde nog maar een paar spelers overhebt en je weet dat jouw koppel al volledig betoverd is, dan is het best gemakkelijk puzzelen wanneer de fluitspelers gaan winnen waar men misschien misbruik van kan maken. Lijkt me dus beter om het gewoon volledig geheim te houden om dat soort problemen te voorkomen + Capri haalde aan dat het in principe onbekend is of er überhaupt een fluitspeler in het spel zit en als je weet dat je koppelgenoot betoverd is, dan kun jij in het topic voor je koppel claimen dat er een fluitspeler in het spel zit.
Ik schrijf me uit.
Aah zonde! Zal je uit de lijst halen

1. Combino
2. CL
3. Westkip
4. Den Duvel
5. Candiu
6. laila
7. Bappos
8. Rinske
9. spieder
10. fam
11. Dash
12. Magic
13. Arbeitman
14. Anthraxxol
15. Mohniels
16. Jos
17. BloodWolf
18. Time
19. ILT
20. materlotti
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
jaaa derde keer wvw goede keer

1. Combino
2. CL
3. Westkip
4. Den Duvel
5. Candiu
6. laila
7. Bappos
8. Rinske
9. spieder
10. fam
11. Dash
12. Magic
13. Arbeitman
14. Anthraxxol
15. Mohniels
16. Jos
17. BloodWolf
18. Time
19. ILT
20. materlotti
21. Rob
 
Reactiescore
250
1. Combino
2. CL
3. Westkip
4. Den Duvel
5. Candiu
6. laila
7. Bappos
8.
9. spieder
10. fam
11. Dash
12. Magic
13. Arbeitman
14. Anthraxxol
15. Mohniels
16. Jos
17. BloodWolf
18. Time
19. ILT
20. materlotti
21. Rob


Ik schrijf me uit.
Helaas geen tijd voor :(
 
Reactiescore
338
1. Combino
2. CL
3. Westkip
4. Den Duvel
5. Candiu
6. laila
7. Bappos
8. Rob
9. spieder
10. fam
11. Dash
12. Magic
13. Arbeitman
14. Anthraxxol
15. Mohniels
16. Jos
17. BloodWolf
18. Time
19. ILT
20. materlotti
21. Tycoon960

Die naam zegt me iets haha! Welkom
 
Reactiescore
561
Ik heb wat aanpassingen gemaakt in de instellingen:

- De beul actie is anoniem. De naam van de beul wordt dus niet bekend gemaakt wanneer er iemand wordt gebeuld ivm het feit dat het een non-claim potje is.

- Klaagmuur is op actief gezet.

- De wolven winnen bij gelijkspel tussen de slechtjes en de goedjes. Als er gelijkspel is en de fluitspelers zijn nog in het spel, dan is de BM doorslaggevend. Als de slechtjes dus een BM hebben, dan winnen zij automatisch. Als de BM onder de goedjes of neutraaltjes is, dan spelen we door tot de wolven simpelweg niet meer kunnen winnen (ik weet niet of dit echt een handige instelling is, want hiermee maak je het koppel dat BM heeft in principe bewezen goed, maar het lijkt me de beste manier om een eventuele winst voor de slechtjes toch niet onnodig weg te halen. Mocht iemand een betere suggestie hebben dan hoor ik die graag!)

- De goedjes winnen pas als alle wolven en neutraaltjes uit het spel zijn. Dus zelfs als de wolven al verslagen zijn, dan moeten de fluitspelers nog sterven voordat iedereen betoverd is!

- Betovering door de fluitspelers mag niet bekend worden gemaakt in het topic, de koppelchat of de wolvenchat. Buiten de spelleiding weten dus alleen jijzelf en de fluitspelers dat je betoverd bent. Wie zich niet aan deze regel houdt valt harstikke dood en neemt zijn koppel hierin mee.

- Dit is een non-claim potje, dus iedere speler die zijn rol in het topic zet of naar zijn rol hint zal sterven aan spelbederf!

- 2 dagen niet stemmen is doodvallen aan inactiviteit voor het gehele koppel. Als er een actieve helft is zal ik deze proberen te koppelen aan een koppel met hetzelfde activiteitsprobleem of misschien een andere oplossing proberen te bedenken, maar gelieve speelt iedereen gewoon actief mee om het spel ook leuk te houden voor je wederhelft. Als je voor jezelf dus weet dat je niet actief mee kunt spelen, bedenk dan goed of je je wel moet inschrijven. Het kan namelijk zo zijn dat je ook het spel verpest voor een andere speler.

- Ik ga denk ik nog wat extra rollen proberen toe te voegen, dus neem de rollen bij de start van het spel nog eens door. Ik hoop vrijdag, uiterlijk zaterdag, van start te gaan.

* Iedere speler wordt dus gekoppeld aan een willekeurige andere speler en krijgt een eigen koppelchat op Discord. De wolvenkoppels krijgen geen eigen koppelchat, want die zitten natuurlijk in de wolvenchat. Mocht je mij nog niet op Discord hebben, voeg me dan toe: Eigenteelt / WBJIMO#8633

Heeft iemand nog vragen of zijn er nog dingen onduidelijk? :p
tl-dr? Ik moet KS posts nog lezen dit potje?
 
Reactiescore
228
1. Combino
2. CL
3. Westkip
4. Den Duvel
5. Candiu
6. laila
7. Bappos
8. Rob
9. spieder
10. fam
11. Dash
12. Magic
13. Arbeitman
14. Anthraxxol
15. Mohniels
16. Jos
17. BloodWolf
18. Time
19. ILT
20. materlotti
21. Tycoon960
22. Marrie87
23. Afterglow.
 
Bovenaan