[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Waarom KS? Die komt toch uit het niets?

Hij of Sieb lijkt me slechtje en ik had al wat nekhaartjes die overeind stonden toen KS een paar keer met klem op riep aan iedereen om te claimen. Ik kan die posts even niet terug vinden maar dit riep jij een paar keer toch KS?
 
Reactiescore
1.013
Alhoewel ik KS dit potje niet meer ga vertrouwen ben ik bang, is het nu te laat om hem te lynchen. En dit op te starten
Waarom kies je freaker niet?

Hij staat sinds dl op lynch.

is er een link met anderen na lynch freaker?

aan KS zit bappos vast ivm sletactie.
Zit er dus ook iemand aan freaker vast.

of is dat dit potje gewoon niet mogelijk met al die eventuele infecties ?
 

DeletedUser17472

Guest
Dit potje is veel te OP met al die infecties infecties infecties. Ik vind dat er bar weinig gezegd is vandaag. Jammer dat CL geen antwoord geeft op mijn vraag waarom hij KS wil lynchen.
 
Reactiescore
112
Combino zegt tussen Pr0blieeb, mijzelf en Fam zit een wolf.. Fam is een bewezen goedje en stemt op Pr0blieeb, ik ken mijn eigen rol dat beschermengel en dan blijft Pr0blieeb over...
 
Reactiescore
1.013
Ik ga voor freaker
anders heeft geen effect. En ik hoop morgen meer info te hebben voor een volgende lynch.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Overtuig me dan snel
Ks beweert dat hij dokter is, maar dat hij niet combino heeft gedokterd.
Ook op dag 2 heeft hij combino niet gedokterd. Terwijl hij wel beweerde zijn claim gezien te hebben. Dit impliceert bijna zeker dat hij wildeling is. Niemand anders past het plaatje zo perfect.

Combino wellicht gisterrn geïnfecteerd. Ik vroeg om mij te bekijken met 2 bewezen goedjes zodat ik ook bewezen kon zijn. Maar aangezien hij dat 'perongeluk,' niet juist deed is er dan een grote kans dat hij wolfje geworden is...
 
Reactiescore
1.013
Ks beweert dat hij dokter is, maar dat hij niet combino heeft gedokterd.
Ook op dag 2 heeft hij combino niet gedokterd. Terwijl hij wel beweerde zijn claim gezien te hebben. Dit impliceert bijna zeker dat hij wildeling is. Niemand anders past het plaatje zo perfect.

Combino wellicht gisterrn geïnfecteerd. Ik vroeg om mij te bekijken met 2 bewezen goedjes zodat ik ook bewezen kon zijn. Maar aangezien hij dat 'perongeluk,' niet juist deed is er dan een grote kans dat hij wolfje geworden is...
Ik heb combino ook niet gedokterd..
 
Bovenaan