[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #261

Reactiescore
3.541
In combi met koppel dat telt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben de enige echte burger
:s

6ce5c0040a1e40daa3147a58e0925155.png
 

DeletedUser66129

Guest
Waarom ondertekende je met mijn naam trouwens?

Moet erbij zeggen dat ik klaagmuurbericht al lang van te voren opgestuurd had. Tevens spreekt het mij deels vrij, ik verdachte je nog op dag 1, mocht je geen wolf zijn word je eventueel dag 2 geluncht. Voor mij een teken dat ik fout zat en is ook mijn verdachte er gelijk uit waardoor ik verder kan kijken. Dan daarbij moet ik juist zorgen dat men zich niet op mij gaat focussen maar juist op andere. Ik was gisteren hele dag gewoon actief op AF maar na die discussie tussen jou en BI durfde ik niet te reageren. Weet bij mezelf dat ik dan weer domme fouten ga maken en naar mij als Orakel ging hintte. Vandaar hield ik gisteren kort, want wist na bericht van Arlena toch dat Maroen de wolf was.
 

DeletedUser77710

Guest
Goed potje. Was een van de leukste die tot nu toe heb gespeeld.
 

DeletedUser77710

Guest
Geen exacte tijd zeker? Goed gespeeld Duncan, je speelt heel goed voor je eerste potje.
 
Reactiescore
182
Veel ongeluk dit potje man.
Eerst met dat orakel, toen de foute lunchkeuze door af te wijken van gevoel en een "inactiefje" lunchen (jessica) terwijl gevoel Tigor zei.

Al met al gefeliciteerd goedjes!
 

DeletedUser

Guest
Schijt hoerig kut potje.

Daarom heb ik een schijt hekel aan zienende rollen, orakel is sowieso TÉ OP in mijn ogen, kijk wat het doet met het potje

verder wel goed gespeeld iedereen, fuck jullie allemaal en tot t volgende potje bitches!

PEACE
 
Bovenaan