[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser66129

Guest
Instellingen:

Weerwolven van Wakkerdam

Om te beginnen, bij meer dan 20 inschrijvingen ga ik thema potje van maken, verhaaltje, plaatjes etc. Ga niet teveel moeite doen om dat allemaal te doen bij maar een klein aantal inschrijvingen.

Aantal spelers: 20+ het liefst
Claimen/netwerken: Aan/Uit
Klaagmuur: Ja (iedereen mag een bericht sturen naar de spelleiding om berichten op de klaagmuur te zetten. Dat betekend dat na alle acties in de nacht de klaagmuur berichten komen. Deze zijn geheel anoniem allemaal.
Hints: Neen
Jager: Ja (stuurt elke dag een naam op wie hij/zij wilt meenemen in de dood)
Heks: Ja, heeft zowel levens als doodsdrankje. Levensheks of doodsheks apart is niet mogelijk.
Dorpsoudste: Neen
Beschermengel: Neen
Beul: Ja, mag overdag actie opsturen, deze word zo snel mogelijk bekend gemaakt. Beul word bekend bij het gebruiken van actie.
Slet: Ja, mag elke nacht bij iemand slapen. Word de slet geluncht zal deze dan niet sterven. Word degene gelucht bij wie de slet slaapt zal de slet samen met deze persoon sterven. Doodsdrankje en beulactie uitgezonderd.

Cupido: Ja, is een bijrol. Koppelt zichzelf met iemand anders.
Geliefden kennen elkaar: Ja
Geliefden samen winnen: Ja

Wolven: Ja
Welp: Ja, groeit op na nacht 3. Mag elke nacht welpen, mag geen bewezen beul of burgers welpen.
Infectiewolf: Misschien. Mag naast de lunch in nacht 3 ook nog iemand infecteren tot wolf.
Sjamaan: Nee
Ketter: Nee

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: *Netsky
Weerwolven Moord naar: *Netsky
Lynch: Rood & dikgedrukt in het topic. Naam om stem te wijzigen.
Burgemeester: Blauw & Vetgedrukt in het topic Naam om stem te wijzigen.

Extra rollen:

Lieveling
Een hulpje van de wolven. Word voor de eerste nacht gekozen door de wolven en zal vanaf dat moment winnen samen met de wolven. De lieveling mag geen lunch opsturen. Als de lieveling bijv. Jager is mag die in zijn dood nog iemand mee nemen. Dit is dus bij elke rol. Bij het doodgaan van de lieveling zal het bekend worden gemaakt dat hij/zij lieveling is en zijn/haar originele rol.

Rommelmaker
De Rommelmaker is de vijand van de lieveling. De rommelmaker haat degene die altijd geliefd word omdat hij zelf nooit liefde krijgt.
De Rommelmaker mag twee keer in het potje drie nog levende namen opsturen. Vervolgens krijgt hij te horen of hier wel of niet de lieveling tussen zit.
Dit mag niet 2x op de zelfde gebeuren!
Let op: geldt alleen voor de rol lieveling, niet alle overige (wolven) rollen.

Prins
Overleefd eenmalig de lynch. De prins word bekend gemaakt bij het lynchen en zal dus eenmalig dat overleven. Bij de tweede keer dat de prins gelyncht word zal deze wel sterven.

Vos
De vos mag elke nacht 3 namen opsturen. Na de nacht krijgt de vos te horen of er een wolf tussen deze spelers zit. Is het antwoord ja mag de vos de nacht erop nogmaals proberen. Is het antwoord nee dan verliest de vos zijn krachten voor die nacht erna. Dan moet hij één nacht overslaan en daarna mag hij/zij weer een poging doen.

Overdag: Beulactie, cupido, lieveling.

Nachtvolgorde:
Lynch (prins)
Levensdrankje/Beschermengel
Lunch
Welpactie
Infectie
Doodsdrankje
Vos

Extra’s

Als de jager word gebeuld neemt de jager niet iemand mee in zijn/haar dood. Dit is enkel bij nacht gebeurtenissen (lunch, welpactie, lynch of doodsdrankje)

Zwarte dood is niet mogelijk.


Inactiviteit

- Bij één keer niet stemmen (lynch) krijgt men een waarschuwing.
- Bij tweede keer niet stemmen is het afhankelijk van inzet, activiteit etc. Is degene in mijn ogen niet actief genoeg of heeft geen inzet valt die dood. Toont degene wel degelijk inzet en is gewoon aanwezig in het spel krijgt die laatste waarschuwing.
- Bij derde keer niet stemmen valt diegene dood ongeacht rol, actief zijn of inzet.

Inschrijven hieronder, streef is minimaal 20.

We starten komend weekend!

1.
2.
3.
4.
5.
Etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Wanneer start dit? Zaterdag of zondag?

Want bij zondag mag je ju boy inschrijven en anders gewoon als vervanger.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik denk zondag, gezien ik beide dagen moet werken tot laat en ik zondagavond als eerste deadline dan niet zal redden.
 
Reactiescore
182
1. Maroen1
2. Single Malt
3. Sander14
4. Tigor
5. Timeforplanb
6. Lenov
7. Lena de Hyena
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Reactiescore
971
1. Maroen1
2. Single Malt
3. Sander14
4. Tigor
5. Timeforplanb
6. Lenov
7. Lena de Hyena
8. Westkiek
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser74966

Guest
1. maroen1
2. Single Malt
3. sander14
4. Tigor
5. .TimeforplanB
6. Lenov
7. Lena de Hyena
8. Westkip
9. GaMeBr3AKeR
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Reactiescore
3.540
1. maroen1
2. Single Malt
3. sander14
4. Tigor
5. .TimeforplanB
6. Lenov
7. Lena de Hyena
8. Westkip
9. GaMeBr3AKeR
10. JokersBrain
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser77639

Guest
1. maroen1
2. Single Malt
3. sander14
4. Tigor
5. .TimeforplanB
6. Lenov
7. Lena de Hyena
8. Westkip
9. GaMeBr3AKeR
10. JokersBrain
11. MonoBear
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 

DeletedUser66129

Guest
Een extra rol voeg ik toe hierbij omdat Twan liever een rol had dat de lieveling countert dus bij deze:

Rommelmaker

De Rommelmaker is de vijand van de lieveling. De rommelmaker haat degene die altijd geliefd word omdat hij zelf nooit liefde krijgt.
De Rommelmaker mag twee keer in het potje drie nog levende namen opsturen. Vervolgens krijgt hij te horen of hier wel of niet de lieveling tussen zit.
Dit mag niet 2x op de zelfde gebeuren!
Let op: geldt alleen voor de rol lieveling, niet alle overige (wolven) rollen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. maroen1
2. Single Malt
3. sander14
4. Tigor
5. .TimeforplanB
6. Lenov
7. Lena de Hyena
8. Westkip
9. GaMeBr3AKeR
10. JokersBrain
11. MonoBear
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Capricorno
19.
20.
 

DeletedUser74966

Guest
Fuuuk, ik moet me weer uitschrijven. Ik ga op vakantie lang niet overal de tijd/zin/mogelijkheid hebben om hier mee te komen spelen. Excuses :s
 
Bovenaan