[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #213

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser73016

Guest
Cherubijntje beschermde snafu op wie de lunch dus bedoeld was

bappos hekste crazysobek
de welp (in het koppel) welpte marwolaeth de dorpsgek die mij dus gezien had
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik vond de jagers schoten van dit potje ook wel grappig. Eerst stonden ze allebei op demo, daarna verplaatste de ene jager zijn schot naar de andere (ik dacht snafu naar Thunder), dus dan zou demo alsnog dood gaan als snafu dood ging.

En als demo niet dood was gegaan, was hij nacht 3 opgegroeid. Dat is opsich best netjes, die score!
 

DeletedUser74005

Guest
Ik vond de jagers schoten van dit potje ook wel grappig. Eerst stonden ze allebei op demo, daarna verplaatste de ene jager zijn schot naar de andere (ik dacht snafu naar Thunder), dus dan zou demo alsnog dood gaan als snafu dood ging.

En als demo niet dood was gegaan, was hij nacht 3 opgegroeid. Dat is opsich best netjes, die score!

Tnx :) En dat schot van snafu was de afspraak. Hij zou op mij richtte, omdat zo mijn claim bevestigd was. Als ik namelijk een welp was en hem welpte, zou ik zelf ook dood gaan. Zou ik snafu niet beschermen, dan zou hij doodgaan en ik vervolgens ook. Beschermde ik snafu, dan zou mijn claim bevestigd zijn en konden wij zo makkelijk een netwerkje opstarten.

Daarnaast ook meerdere mensen op de hoogte gebracht, die in het netwerk zaten, van bij wie ik geclaimd had. Zou ik dood gaan, dan zouden zij gelijk weten wie de welp zou zijn. Zo heb ik het met iedereen in het netwerk gedaan :)
 

DeletedUser73016

Guest
Ik vond de jagers schoten van dit potje ook wel grappig. Eerst stonden ze allebei op demo, daarna verplaatste de ene jager zijn schot naar de andere (ik dacht snafu naar Thunder), dus dan zou demo alsnog dood gaan als snafu dood ging.

En als demo niet dood was gegaan, was hij nacht 3 opgegroeid. Dat is opsich best netjes, die score!

dat is ook exact de reden waarom hij dood moest. Maar aangezien thunderstyle DZ dood ging schieten was rechtstreeks DZ dooddoen geen probleem + ik probeerde hem te opvallend te binden zodat anderen DZ verdacht zouden vinden... en ik wist dat hij goed was door zijn claim aan iemand uit het koppel.

Tim had valse claim dus DZ zou niet opgegroeid zijn... . Daarom dat DZ dood moest.
 

DeletedUser

Guest
Award voor

De beste speler: Ice scream, serieus goed gespeeld man
Slechtste speler: ajbk, zelden zo'n prutpotje gehad man man man
 

DeletedUser

Guest
ajbk viel ook echt op hoor, Capri :p

Owhja? Ik speelde wel heel anders als mijn 2 potjes daarvoor waar ik ook slechtje was, Ice dacht met mij ook gewoon een makkelijk goedje te kunnen lynchen. Maar mede door mijn inactiviteit kwam ik niet lekker uit de verf
 

Deleted User - 2265087

Guest
dat is ook exact de reden waarom hij dood moest. Maar aangezien thunderstyle DZ dood ging schieten was rechtstreeks DZ dooddoen geen probleem + ik probeerde hem te opvallend te binden zodat anderen DZ verdacht zouden vinden... en ik wist dat hij goed was door zijn claim aan iemand uit het koppel.

Tim had valse claim dus DZ zou niet opgegroeid zijn... . Daarom dat DZ dood moest.

Maar DZ had Tim met de goede rol opgegeven, verhullende speler.
 
Reactiescore
338
Jagers, pfff.

Nu stop ik :eek:, Hihi. Iedereen denkt nu, wat een actieve WvW hier op dit forum! Alles donkerbruin.
 
Bovenaan