[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #198

DeletedUser55797

Guest
Heb idd de verkeerde BM gemaakt dan. Sorry Tim. En helaas voor alle goedjes :(
 

DeletedUser

Guest
Gisteren maakte ik een ongelooflijk domme fout, gelukkig is dit nog recht getrokken. Mooi gespeeld Flex en Bappos
 

DeletedUser66220

Guest
Thijs ik had gisteren gewoon een stem moeten plaatsen desondanks dat ik er niet was.
 

DeletedUser13565

Guest
Zo nonkel hierom zei ik dus dat ik niet slecht gespeeld had ;)
Was gewoon weer een erg sterk potje alleen laffe wolfjes

Ondanks dat congratz slechtjes
 

DeletedUser66220

Guest
Zo nonkel hierom zei ik dus dat ik niet slecht gespeeld had ;)
Was gewoon weer een erg sterk potje alleen laffe wolfjes

Ondanks dat congratz slechtjes

Laffe wolfjes?
Nonkel was duidelijk waarom we die lunchte? Bewezen speler er zo snel mogelijk uit?
Alleen jou lunchte we omdat Arbeitman dat zei tegen mij. We dachten dat jij Arbeitman BM zou maken namelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Zo nonkel hierom zei ik dus dat ik niet slecht gespeeld had ;)
Was gewoon weer een erg sterk potje alleen laffe wolfjes

Ondanks dat congratz slechtjes

Laffe wolven? De goedjes waren extreem overpowered dit potje, dus moesten we koste wat kost de BM in handen krijgen. Jij was toch niet erg actief, dus verre van een laffe lunch. De enigste laffe lunch was mooteman, want die was de sterkste speler dit potje. Nonkel Jos zou ook normaal een laffe lunch zijn, maar die was ook minder actief dan normaal. Je jagerschot op Rever was fantastisch ja.

Gewoon netjes gewonnen van ons.
 

DeletedUser55797

Guest
Zeker netjes gespeeld! Jullie hadden ook wel geluk dat Bappos Ketter was, en niet de priester. Want het was denk ik vrij obvious dat Flex de wolf was, en niet POTG. Jammer dat ik niet gewoon mijn gevoel moest volgen en OrAsU BM moeten maken. Dan hadden de goedjes nu gewonnen. Was heel spannend op het einde nog.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik had niet verwacht dat Arbeitman wolf was. En de rede dat ik hem BM maakte, en niet Bappos, is omdat Bappos niet heel actief was. Bovendien vertrouwde ik het nog niet 100%. Vandaar dat Arbeitman BM werd;)

En wolven, netjes gespeeld! Ik heb dit potje gewoon geen 1x goed gezeten... Behalve dan met Bappos.
 

DeletedUser13565

Guest
Laffe wolven? De goedjes waren extreem overpowered dit potje, dus moesten we koste wat kost de BM in handen krijgen. Jij was toch niet erg actief, dus verre van een laffe lunch. De enigste laffe lunch was mooteman, want die was de sterkste speler dit potje. Nonkel Jos zou ook normaal een laffe lunch zijn, maar die was ook minder actief dan normaal. Je jagerschot op Rever was fantastisch ja.

Gewoon netjes gewonnen van ons.

Onzin, drie wolven op dertien spelers is per definitie niet overpowered voor de goedjes.

Ik was ook niet inactief en ik zat warm met iedereen eigenlijk. Op jou, Flex en Bappos. Dat het jagerschot nog op rever stond was alleen omdat ik het nog niet veranderd had.
 

DeletedUser66220

Guest
2 wolven, we stonden niet in connectie met bappos.
Is toch wel best lastig hoor?
 

DeletedUser

Guest
Onzin, drie wolven op dertien spelers is per definitie niet overpowered voor de goedjes.

Ik was ook niet inactief en ik zat warm met iedereen eigenlijk. Op jou, Flex en Bappos. Dat het jagerschot nog op rever stond was alleen omdat ik het nog niet veranderd had.

2 wolven op dertien goedjes met een DO, Bengel, Heks, Beul en Jager is overpowered ja. Dat er een ketter en geen priester in zat wisten we zelfs niet. Dus daar hadden we niet veel aan, wel netjes gespeeld van Bappos overigens. Je stemde op Flex, maar mij heb je meer zeer vaag genoemd.

Helemaal niet nodig om onze overwinning af te doen als 'laf spel'. Want we deden geen laffe lunches en ik speelde hele tijd op de voorgrond, Flex had het drukker maar was ook aanwezig.
 
Bovenaan