DeletedUser
Guest
By Ice sCream
Code:
Weerwolven van Wakkerdam #135/#136/#137
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 28
...................Hints : Neen
...............Klaagmuur : Neen
..........Afscheidsbrief : Neen
...................Jager : Ja
....................Heks : Ja, niet bekend welk(e) drankje(s)
.............Dorpsoudste : Neen
............Beschemengel : Ja, tegelijk een dorpsoudste, gaat dood na 2x lunchen.
..................Ziener : Ja, niet bekend welke dagen deze kan zieneren (even/oneven/beide)
........Dodenfluisteraar : Neen
.............Fluitspeler : Neen
..................Cupido : Ja
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : G/S wint samen. S/S & G/G winnen met hun 'team' --> G/S
..................Wolven : Niet bekend
....................Welp : Neen
...........Infectie wolf : Ja, mag na lynch&lunch 3 infecteren
........Eindtijd stemmen : 21:00
.......Tijdstip verhalen : Binnen 15 minuten tenzij anders vermeld.
....Speciale Rollen naar : Ice sCream
...Weerwolven Moord naar : Ice sCream
...................Lynch : In topic
..........Inschrijvingen : bij meer dan 25 wordt er gekozen.
............Burgemeester : Geeft doorslag bij gelijk aantal stemmen
............Extra rollen : Beul & Stalker
......Extra instellingen : Netwerken & Claimen = toegestaan
Er komen korte overzichtelijke verhaaltjes (dus niet dat je 5 minuten zit te zoeken naar de rol van de dode,
ik verkies een snelle uitslag boven langdradige uitgekauwde verhaaltjes die niemand leest).
Belangrijke regels:
-Infectiewolf mag pas na lynch&lunch 3 infecteren
-Pas na lynch&lunch 1 mogen de acties doodsdrankje&iemand beulen ingezet worden
-Als er op het eind 1 goedje overblijft tegen 1 wolf, wint de wolf altijd, ook al is het goedje BM
-BM stem geeft doorslag bij gelijkspel
-48 uur niet posten is doodvallen (alleen dag 1 en 2 vervangen)
-Wie de beul is wordt trouwens niet vermeldt na een beulactie, zelfde geldt uiteraard voor heks
Volgorde nacht:
Bengel
Heks (levensdrankje)
Lunch
Ziener
Heks (doodsdrankje)
Stalker
Stalker:
De stalker kan 2 keer in het spel een speler uitkiezen wie hij zal stalken die nacht. Als deze speler een actie uitvoert die nacht zal de stalker te horen krijgen dat zijn doelwit een actie uitgevoerd heeft. Voert zijn doelwit geen actie uit dan krijgt hij dit uiteraard ook te horen (rollen die een actie kunnen uitvoeren ´s nachts zijn wolf, infectiewolf, bengel, ziener, heks, stalker). De stalker krijgt geen kanten/rollen te horen. Hij krijgt alleen een PM met daarin vermeld of zijn doelwit iets gedaan heeft.
Wanneer het doelwit van de stalker het lunchslachtoffer is maar gered is krijgt de stalker te horen dat zijn doelwit gered is. De actie vindt aan de einde van de nacht plaats.
Laatst bewerkt door een moderator: