[Inschrijftopic] Weerwolven van Atlantis #172

DeletedUser4045

Guest
Beetje mensen blij maken met een dode mus..
Heb eigenlijk al geen zin meer om te spelen op deze manier.

Je weet van tevoren het aantal per rol.
Hoe kun je dan op een verkeerd aantal uitkomen tien minuten na de rolverdeling.
Ik vind dat niet te begrijpen..
 

DeletedUser60072

Guest
Beetje mensen blij maken met een dode mus..
Heb eigenlijk al geen zin meer om te spelen op deze manier.

Je weet van tevoren het aantal per rol.
Hoe kun je dan op een verkeerd aantal uitkomen tien minuten na de rolverdeling.
Ik vind dat niet te begrijpen..

ach joh, iedereen maakt weleens een foutje. Om hier nou over te struikelen...
 

DeletedUser62766

Guest
Beetje mensen blij maken met een dode mus..
Heb eigenlijk al geen zin meer om te spelen op deze manier.

Je weet van tevoren het aantal per rol.
Hoe kun je dan op een verkeerd aantal uitkomen tien minuten na de rolverdeling.
Ik vind dat niet te begrijpen..

Ik ga er inhoudelijk verder niet op in, na het potje vertel ik wat er mis is gegaan en hoe dat is gebeurd.
Lijkt me verder niet al te groot probleem, maar toch onze excuses. wij baalden er ook van.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik ga er inhoudelijk verder niet op in, na het potje vertel ik wat er mis is gegaan en hoe dat is gebeurd.
Lijkt me verder niet al te groot probleem, maar toch onze excuses. wij baalden er ook van.

Het is in die zin wel een probleem, aangezien aan alle kanten door spelers wordt aangetoond dat zij weigeren actief te spelen als zij burger zijn op een bepaald groepje na. Dat daarna dan de rollen opnieuw worden verdeelt en ik nu dus wolf was in eerste instantie is wel degelijk voor mij een punt.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat je niet zo hoeft te zeuren lytho, dat verpest het huidige potje ook alleen maar weer.
nu weet iedereen dat jij heel waarschijnlijk geen wolf bent? en wat maakt het nu uit dat je geen wolf meer bent
sommige mensen waren geen wolf zijn nog steeds geen wolf ja die hoor ik ook niet zagen, Capricorno was in mijn potje voor het eerst wolf.

Heb jij al te klagen gehad met het aantal keer dat je wolf bent geweest? Dat denk ik niet dus speel nu toch gewoon mee?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Is er iemand die wil vervangen? Wie het eerst komt wie het eerst maalt
 
Bovenaan