[Wedstrijd] Koning van Wereld 47!

DeletedUser76691

Guest
Woehoe, Psycho made it! Hoewel ik denk dat we niet zullen gaan winnen, zullen we wel ons best doen om iets neer te zetten zodat mensen toch gaan stemmen :p Niet á la Rutte XD
 

DeletedUser74966

Guest
Succes jullie, en de anderen ook natuurlijk :D

Tot nu toe verloopt de stemming leuk ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Ik heb hier niet de intentie om een stam af te breken maar ik vind de stemming frappant. Hoe kan Farm in godsnaam op 1 staan? Katalonië had verreweg het beste verhaal!

Word er zo 'tactisch' gestemd? Weet men dat katalonië een stuk sterker is dan farm en wilt men niet dat katalonie de wanhoopszegel krijgt? Het zou in mijn ogen belachelijk zijn mocht katalonië dit niet winnen.

Degene die na hun een overdonderend verhaal hadden is faith. De rest is allemaal vrij matig geschreven me dunkt.

Enfin, succes allemaal.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik heb hier niet de intentie om een stam af te breken maar ik vind de stemming frappant. Hoe kan Farm in godsnaam op 1 staan? Katalonië had verreweg het beste verhaal!

Word er zo 'tactisch' gestemd? Weet men dat katalonië een stuk sterker is dan farm en wilt men niet dat katalonie de wanhoopszegel krijgt? Het zou in mijn ogen belachelijk zijn mocht katalonië dit niet winnen.

Degene die na hun een overdonderend verhaal hadden is faith. De rest is allemaal vrij matig geschreven me dunkt.

Enfin, succes allemaal.

Kijk jij snapt het tenminste :D
 
Reactiescore
301
ik den net dat tactisch stemmen hier idd. van zeer groot belang is! + natuurlijk een heleboel spelers kennen op w47! en als men tactisch stemt is op farm stemmen zeer slim! nou niet dat wij een top 15 stam zijn ofzo :)
 

DeletedUser74597

Guest
25 februari is geweest wanneer komt de uitslag en kroning van de koning?
 

DeletedUser68372

Guest
ik den net dat tactisch stemmen hier idd. van zeer groot belang is! + natuurlijk een heleboel spelers kennen op w47! en als men tactisch stemt is op farm stemmen zeer slim! nou niet dat wij een top 15 stam zijn ofzo :)

Hoe kan je in godsnaam tachtisch stemmen? C'mon inhoudelijk en qua uiterlijk heeft niet de beste gewonnen, maar schijnbaar hebben jullie een hoop stemmen geronseld ergens...
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
mag ik nog posten om kans te maken?
 
Reactiescore
499
Nee :D
 

DeletedUser72524

Guest
Kan iemand een logische verklaring geven waarom Farm > Katalonië heeft gewonnen?
 

DeletedUser47681

Guest
Ze hebben flink wat mensen een pm gestuurd om op ze te laten stemmen.
 

DeletedUser61161

Guest
ze hadden mij ook 200 pp gegeven dus dat waren weer 20 extra stemmen :cool:
 
Bovenaan