[Wedstrijd] Koning van Wereld 47!

DeletedUser74966

Guest
Vind ik mooi. Gewoon weer wat pp verdienen als je goed bent XD

Ik denk dat onze stam ook eens even wat van zich gaat laten horen.

One family, one love!
 

DeletedUser75778

Guest
Als zoiets vaker zou terugkomen en ook iets later in het spel: super idee! Leuke manier om het AF ook te koppelen aan in-game prestaties en gebeurtenissen. Ben benieuwd wat dit gaat brengen :)
 

DeletedUser68372

Guest
Top idee, maar waarom krijgen de winnende stamleden geen mooie titel:p
 

DeletedUser74597

Guest
ik zit in de beste stam die ieder wensen kan:D:D:D

One family, one love!

ik ben benieuwd wanneer een Queen wedstrijd erbij komt :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Komt dr morgen aan. Missschien nog even wat aanpassinkjes doen vanavond ^^
 

DeletedUser

Guest
Hey iedereen

BroTection is een vrij nieuwe stam en probeert rustig op te starten met zeer gemotiveerde mensen en ziet elke clanmember als een nieuwe goede vriend of familielid.
Ik weet niet of iemand in de stam wil komen maar spreek mij gerust aan als je wil joine.

Voor de rest wens ik iedereen veel speelplezier en veel succes met de wedstrijd :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Dit is niet het topic om mensen te vragen om je 'clan' te joinen ;)
 

DeletedUser68372

Guest
Alle stamleden van Meow zouden prinsjes van W47 als forumtitel moeten krijgen
 

DeletedUser73817

Guest
Ochjee, ik zie al dat onze regering zich er weer mee moet bemoeien. Kunnen die de mensen ook nooit eens hun gang laten gaan?! ;P

Ik kijk al uit naar de inzendingen :)

ga jij nu hier je tijd verdoen :D

Hey iedereen

BroTection is een vrij nieuwe stam en probeert rustig op te starten met zeer gemotiveerde mensen en ziet elke clanmember als een nieuwe goede vriend of familielid.
Ik weet niet of iemand in de stam wil komen maar spreek mij gerust aan als je wil joine.

Voor de rest wens ik iedereen veel speelplezier en veel succes met de wedstrijd :biggrin:

rustaaaaggghhhhh
ik merk niveau is erg hoog hier :rolleyes:

owja 47 pp wereld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Pim weer aanwezig, of iemand anders van Toto? ^^

Als je even had rondgekeken had je gezien dat ik mijn korte tijd al verdaan heb aan een stukkie. Even lezen en je weet dat onze stam gewoon de leukste is ;P
 

DeletedUser73817

Guest
Pim weer aanwezig, of iemand anders van Toto? ^^

Als je even had rondgekeken had je gezien dat ik mijn korte tijd al verdaan heb aan een stukkie. Even lezen en je weet dat onze stam gewoon de leukste is ;P

neuh ik ben het chris .
pim is nog steeds bedroefd van afgelopen weekend :D
en hij was weer eens lazerus ook :rolleyes:

eerst zat dark hier op 47 , want zelf ben druk op casual 2 , maar ach heb tijd zat nu na 3 mnd afwezigheid en kom nu hier ook ff vervelen op 47 :p
 
Bovenaan