Wederom vies spel op w77, Panda6ever

Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
Reactiescore
80
MAAR GOED dit post gaat over kleine panda:

Goedemiddag.

Doe normaal gezien niet mee aan al deze reacties op AF. Maar wil dit toch even kwijt en wat duidelijkheid geven.

Tijd geleden werd ik inderdaad aangesproken om over te komen naar China en tegen iedereen hun advies dit niet te doen dat het stabbers zijn ben ik toch gegaan.
Heb me legit aangeboden voor deze stam te gaan zowel de discord aangepast die op niks als de edellijnen. De speler el chapo lag onder vuur en kon het blijkbaar niet aan en onder jullie vraag zijn wij gefuseerd.

Na meerdere klachten van zowel to hot als de leiding livian dat de stam niet goed draait dat er iets moet gebeuren kwam livian op de proppen met 2 main accounts te maken. Deze was al helemaal uitgeschreven en voorgesteld en goedgekeurd.
Maar toen plots uit het niets was de leiding weg was to hot en dartzi gebanned en gingen niet meer terug komen en dit zijn hun woorden.

Toen heb ik er alles aan gedaan de stam te redden om de accounts die minder ervaring te hebben en minder activiteit toch te bundelen. En ook dit was volledig in orde voor iedereen. Maar daar was onze goede vriend to hot terug.

Toen begon die zelf te klagen over hoofd accounts zoals Henri en over de mb stam. Ondertussen heeft die ook beslist heel het noorden voor zijn rekening te nemen maar wil ik ook nog in het oosten dorpen en wil verder groeien in het zuiden.
Zegt al meer dan genoeg dit.

Maar puntje bij paaltje wat mij de doorslag gaf was dat ze hun eigen mb stam zullen aanvallen dat ze de samenwerking stopzetten.

Ga hier geen verdere woorden aan vuil maken, ben blij dat ik weg ben uit China het was een vergissing om hun te joinen. Met dit soort spel wil ik niet mee geasocieerd worden.

Alvast allemaal fijne feestdagen
Met vriendelijke groeten
Robin Team Panda



Maar daar was onze goede vriend to hot terug.

We zijn een gezamenlijke stam, bespreken wat de beste opties zijn, jij bent net op w77 begonnen en nieuw in de stam, krijgt gratis dorpen van ons en wilt daarna de leiding/beslissingen nemen? dacht het niet pandaatje


Maar puntje bij paaltje wat mij de doorslag gaf was dat ze hun eigen mb stam zullen aanvallen dat ze de samenwerking stopzetten.

De mensen in onze MB stam hebben we gerecruteerd op voorwaarde dat ze gespreid edelen en offensief bouwen, dat is wat een MB doet.
Als sommige van ons MB stam dit weigert, dan is het nutteloos dit als MB te gebruiken en gaat hij tegen de regels in. Zie de probleem hier niet van in pandaatje.

Ga hier geen verdere woorden aan vuil maken, ben blij dat ik weg ben uit China het was een vergissing om hun te joinen. Met dit soort spel wil ik niet mee geasocieerd worden.

Met dit soort spel? gratis dorpen van ons pakken, verdediging vragen, stil blijven in de communicatie en dan hoppen naar de premades, terwijl je in het begin hebt gezegd dat je in w74 met de premades heletijd vocht en echt niet met hun gaat samenspelen? Hoe speel jij dan pandaatje? denk dat jij vies speelt :) al nagedacht over de acteerlessen die ik je aanraadde?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
80
post is gericht op panda, dat hij jou joint en jij een naai speler in jouw stam/BG wilt hebben en beledigd voelt, ewaja niet mijn probleem
dacht dat jij van het eerlijke spelen was @anonymous threat?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
37
Hoe jullie onderling tegen elkaar reageren is echt belachelijk. En ja ik speel op een speler van de premade.

@129 Magikarp kap met op de man te spelen want je komt enkel dom over en dat devalueert je mening. Tevens vind ik het bespottelijk hoe jullie over transgenders praten.

Kort maar krachtig, we zijn misschien tegenstanders in het spel, maar hou respect voor elkaar ipv deze onzin.
 
Reactiescore
1.449
Fijn dat er weer wat activiteit is hier en wat discussie over of iets wel of geen stab is laat ik volledig aan jullie.
Probeer alleen persoonlijke beledigingen en/of verwijtingen naar iemand zijn eventuele geslachtskeuze voor jezelf te houden.

Je wint veel meer de discussie als je inhoudelijk weet te reageren en daarmee iemand met feiten weet te overtuigen dan door te schreeuwen en te roepen. Niemand vind je een forumheld als je de ander weet te beledigen.

Verdere posts zullen dus ook verwijderd en berispt worden, maar dat gaat niet nodig zijn neem ik aan.
 
Reactiescore
242
Wij hadden actie ondernomen, omdat wij sinds het start vd wereld al wisten dat: BIDEN , 18+, maaiers, innerbalance, the revolution, Wild west, Et tu brute, Make TW great again, Oelewapper/Looney tunes. samenspeelt. Daarbovenop dat er nog wat stiekem spionnen van jullie in andere stammen bevonden/*nog bevinden*.

Et tu brute, wild west, innerbalance en the revolution 0 contacten mee. Daarbij zaten er maar 2 spelers in make tw great again. Wildwest bestond niet eens. Wat een verhaal zeg....

Het account beast mode was per toeval een los account waar geen enkele banden mee waren, waarschijnlijk zou je wel gerapporteerd hebben en is er niets ondernomen omdat de enige aanknopingspunt de naam zou zijn. Daarbij controleert TW op meer dan enkel IP, dus is een vpn alleen niet genoeg ;). Zoveel dingen die je nog niet weet en maar aan t schreeuwen bent...
 
Reactiescore
2
China komt zeuren dat ze gestabt worden haha

moet niet gekker worden

niet na komen van naps
net doen of spelers mogen joinen maar ze snel blitzen
kata gebruik
het plan om eigen mbs aan te vallen


heb het begin van de stabs in pm meermaals gemeld aan spelers van China dit gaat alleen maar tegen je werken bied excuses aan het los het op met de gestabte spelers maar niets van dit alles
 

Deleted User - 487979885

Guest
China komt zeuren dat ze gestabt worden haha

moet niet gekker worden

niet na komen van naps
net doen of spelers mogen joinen maar ze snel blitzen
kata gebruik
het plan om eigen mbs aan te vallen


heb het begin van de stabs in pm meermaals gemeld aan spelers van China dit gaat alleen maar tegen je werken bied excuses aan het los het op met de gestabte spelers maar niets van dit alles

Correctie

Niet na komen afkoelperiode, de nap had de tegenstander zelf verbroken
Een spion blitzen die wilde joinen als wraak voor beastmode
Met kata’s al dan niet perongeluk een marktplaats 2 levels slopen, erg !!!!!!!
Mb’s op het matje roepen

Allemaal heel leuk, china heeft gestabt blablablabla neemt niet weg dat Panda zelf ook stabt dus om oude koeien uit de gracht te halen is bullshit dat weet iedereen al. Dit blijft een stab van panda en dat verandert niet omdat china gestabt heeft in het verleden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487979885

Guest
Er is dan ook van niemand empathie. Precies om de reden die je benoemd. Je typt 4 stabs van china in 1 bericht en dan nog komen janken dat je gestabt wordt :’)
Wordt er gevraagd om empathie? Het is maar vanuit welk perspectief je het bekijkt of zaken al dan niet een stab zijn, jij hoort bij 18+ etc dus jij bent al volledig irrelevant, kan geen neutrale blik hierop werpen zonder oude zaken die hier los van staan erbij te halen.

Jullie empathie boeit ons niet, het enige dat dit topic moet doen is het vies spel van een premade noobje aan het licht brengen, je empathie mag je houden
 
Bovenaan