Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

Reactiescore
242
Om even wat duidelijk te maken: SL en de pre-made liggen vreedzaam naast elkaar en zijn geen directe vijanden. Er zijn welgeteld 0 aanvallen over en weer gegaan. Daarbij heeft path een nap voor onbepaalde tijd gevraagd aan jason, deze gekregen en direct daarna heeft heissport die op path speelt, de nap van tafel gegooid. Hiermee hebben ze hun eigen ruiten ingegooid zou je zeggen
 
Reactiescore
290
Om even wat duidelijk te maken: SL en de pre-made liggen vreedzaam naast elkaar en zijn geen directe vijanden. Er zijn welgeteld 0 aanvallen over en weer gegaan. Daarbij heeft path een nap voor onbepaalde tijd gevraagd aan jason, deze gekregen en direct daarna heeft heissport die op path speelt, de nap van tafel gegooid. Hiermee hebben ze hun eigen ruiten ingegooid zou je zeggen
Incorrect, of tel je de recap van Noo noo niet mee op ons of de scouts die supergirl regelmatig eens gooit (ook al is het reactie) of het edelen van onze MB Crazy Robba of het rekruteren van een target van ons als MB?Verder is er vanuit de stam beslist om geen NAP aan te nemen wat zoals hier ook door andere bevestigd is een geheel logische keuze was.
Daarmee hebben wij ook netjes aan Lars gemeld dat wij geen nap hebben. De vraag van Frank over een NAP was er gekomen de avond voor de overstap toen enkel wij als buren wisten dat Jason ging vertrekken en de stam dus nog van niets wist + wat mij ook niet een waterdichte overeenkomst was aangezien deze geen opzegtermijn ect had dus nog niet vast lag.
 
Reactiescore
7.918
Het is gebruikelijk waar 2 wegen scheiden op een eerlijke en nette manier, Om elk ieder een termijn te geven om zich voor te bereiden op een mogelijke strijd

Ligt maar net aan de manier hoe het gebeurt, maar in het algemeen is hetgeen je hier verkondigd niet de gebruikelijke gang van zaken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Dan hoor je alsnog niet een kwartier na het afbreken van de onderhandeling aanvallen te sturen. Als deze aanvallen vervolgens getimed zijn ga je mij niet vertellen dat de aanval binnen een kwartier is gepland

2 van de 3 aanvallen zijn getimed, dan kan je echt niet spreken over een vooraf geplande actie.
 
Reactiescore
40
Jij niet maar de maker van dit topic wel. Mijn verwoording was misschien een beetje verkeerd, waarvoor mijn excuses. Je bent het er dus mee eens dat dit topic nergens op slaat?

Ik ga niet zeggen of ik het wel of niet een stab vind. Iedereen zijn eigen mening en ik sta hier neutraal in. Begrijpelijk dat ze geen NAP accepteren, maar dat ze dan na een aantal minuten al beginnen vind ik een beetje apart maar moeten ze natuurlijk zelf weten.
 
Reactiescore
1
Ik ga niet zeggen of ik het wel of niet een stab vind. Iedereen zijn eigen mening en ik sta hier neutraal in. Begrijpelijk dat ze geen NAP accepteren, maar dat ze dan na een aantal minuten al beginnen vind ik een beetje apart maar moeten ze natuurlijk zelf weten.
Emotionele impulsiviteit?? :biggrin:
 

Deleted User - 81360

Guest
Stamleaven en naar vijand gaan is toch minmaal 2 tot 3 weken nap
 
Bovenaan