Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

Reactiescore
21
Beste allemaal,

Nadat SL al alle shine ontving laatste 2 dagen over meerdere stabs van spelers van SL is vandaag Incompetent Leader aan de beurt om in de spotlights te staan!

Jason Statham was deze stabs ook beu en wilde zich distantieren van de acties die uitgevoerd zijn door spelers van SL (begrijpelijk, zie https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stab-generai-m.205501/ en https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/stabs-recruits-en-cfs-van-s-l.205497/). Wij waren al nagenoeg buren en hadden goed contact, dus is een eventuele join natuurlijk nooit uitgesloten.

Jason Statham is een net account waar geen slecht woord over gezegd kan worden. Echter kwam hun stam door meerdere stabs in de negatieve aandacht. Reden genoeg om verder te kijken dus. Jason heeft netjes laten weten de stam te verlaten en ook op leidingniveau is er uiteraard over gesproken. Hier stelde Leroy van Incompetent Leader zich al direct gebeten op.
1608664458904.png

Jason heeft zoals het hoort een NAP aangeboden tot 1 januari 2021 ivm kerst en oud en nieuw. Het is gebruikelijk dat je als je op een nette manier een stam verlaat om wat voor reden dan ook, een NAP aanbied van minimaal een week. Hierbij is gekozen voor 1 januari omdat de feestdagen er tussen zitten. Deze nap is afgeslagen. En deze nap is niet zomaar afgeslagen, er zijn direct getimede aanvallen verstuurd. Is een planning maken mogelijk in een half uur tussen afzeggen van de nap en versturen van de eerste aanvallen of is er direct na het leaven al aanvalsplannen opgesteld?

Dit is de zoveelste keer dat er een naar luchtje om SL hangt en dit allemaal onder leiding van Leroy van Incompetent coplayers/leader.

1608664630029.png

1608664650510.png
 
Reactiescore
290
Haha ik verwachte al een post.
Lekker heel het verhaal langs jouw zijde geschreven, sterk werk!

Allereerst wil ik je eerste argument al de grond inbeuken. Jouw gesprekken met Jason zijn VOOR de hele 'stab'verhalen al gestart. Natuurlijk heeft dit een reden te meer gegeven om ons te verlaten maar ga het nu niet erop steken dat enkel daarom Jason ons wilt verlaten want dat is niet zo.

Verder heeft Jason ons idd netjes een NAP-voorstel gedaan. Wij besloten deze niet aan te nemen om de volgende redenen:
1: Het account path of righteousness wordt koud gepakt en compleet ingesloten door de join (zie kaartje) Wit is Path, blauw is SL en zwart is zuiderlijke premade
nl77 (1).png
2: Voor zover ik weet is het nooit verplicht als stam zijnde om een nap aan te nemen van een speler die beslist zelf te vertrekken
3: De stam die het account Jason eerst was gejoind (TWW) was pas nieuw en dus konden alle leden geen os sturen naar het account Jason, leuk voordeel wat we natuurlijk niet konden laten liggen (btw wat een slechte play langs jullie kant uit)

Zoals Incompetent dus al vermeld heeft, Jason heeft ons koud gepakt met zijn leave, het account path volledig ter dood veroordeeld.
Dit is de enige manier hoe wij het account Path nog enigszins een toekomst proberen te bieden en helemaal geen luchtje aan hangt.
Maar goed ondertussen kunnen jullie zuiderlijke premades weer lekker samenklitten op het AF en ons zo proberen zwart te maken.

Groetjes xxx
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Buiten t feit om dat SL heel vaak in opspraak is gekomen en ik ze echt niet wil verdedigen,

Snap ik toch echt wel dat je Jason geen nap gaat geven nadat hij overstapt naar de vijand. T is niet zo dat hij wel publiekelijk is komen distantieren oid...

Zo’n nap is eigenlijk altijd bedoeld om je ex stam niet te benadelen. En hier in een nap zou alleen jason er beter uit komen, terwijl hij juist leaved toch?

des ondanks snap ik dat Jason uit SL wil hoor.
 
Reactiescore
21
1: Het account path of righteousness wordt koud gepakt en compleet ingesloten door de join (zie kaartje) Wit is Path, blauw is SL en zwart is zuiderlijke premade
Path was al compleet ingesloten bij voorbedachte rade al ver voor de eventuele join van Jason, door een NAP van een week zouden beide partijen zich kunnen voorbereiden aan een strijd. Voorafgesproken aan de join is besloten om Jason ook na de NAP niet mee te nemen in mogelijke acties op SL, dit om fairplay te behouden. Mocht je dit in twijfel trekken, zijn er screenshots die ik wel even onder je neus wil schuiven om te laten zien hoe je WEL op een faire manier speelt. Daarmee is een nap tussen Path of right en Jason afgesproken voor onbepaalde tijd om de pijn te verzachten en niet benadeeld te worden.
1608667846541.png

2: Voor zover ik weet is het nooit verplicht als stam zijnde om een nap aan te nemen van een speler die beslist zelf te vertrekken
Het is gebruikelijk waar 2 wegen scheiden op een eerlijke en nette manier, Om elk ieder een termijn te geven om zich voor te bereiden op een mogelijke strijd

3: De stam die het account Jason eerst was gejoind (TWW) was pas nieuw en dus konden alle leden geen os sturen naar het account Jason, leuk voordeel wat we natuurlijk niet konden laten liggen (btw wat een slechte play langs jullie kant uit)
Dit was geen slechte play. Dit was er vanuitgaand dat SL fair zou spelen, enkel is dit niet gebleken en zijn we genoodzaakt om Jason ergens anders onder te brengen om jullie stab op te vangen. Dat jullie dit voordeel nodig hebben om een speler uit te schakelen is in en in triest en bewijst van incompetentie. Het niet weg kunnen spelen van een speler terwijl deze net als path 360 graden front heeft, zegt genoeg over de speelkwaliteiten en de angsten van voornamelijk het account Path die al meerdermaals gevraagd heeft om de pre-made te kunnen joinen, zelfs is dit gister nog gevraagd toen Jason aan gaf ons te komen joinen.

Allereerst wil ik je eerste argument al de grond inbeuken. Jouw gesprekken met Jason zijn VOOR de hele 'stab'verhalen al gestart. Natuurlijk heeft dit een reden te meer gegeven om ons te verlaten maar ga het nu niet erop steken dat enkel daarom Jason ons wilt verlaten want dat is niet zo.
Ik zou graag een bewijsje willen zien waarbij je deze losse flodders kunt valideren, of is het maar wild geroep om stabs te kunnen verklaren en te verbloemen?

Bert, je bent een hypocriete speler die zeurt over boostaccounts terwijl je zelf een boostaccount was voor Path (heissport). daarbij zijn er vele interns geweest en zijn jullie ook met meerdere accounts gestart. Dat jullie de stab weer op deze manier verbloemen kenmerkt van weinig inzicht en zelfreflectie. Je was zelfs een dag eerder ingelicht door Jason omdat er een vriendschappelijke band was, maar blijkbaar respecteer je deze niet. Dit is een wanhoopsdaad omdat je weet dat het account path net als alle voorgaane werelden zonder enige moeite weggespeeld gaat worden.

T is niet zo dat hij wel publiekelijk is komen distantieren oid...
Jason is niet actief op het forum en zal zich dan ook niet laten horen hier naar alle waarschijnlijkheid. Het leaven van een stam om zich te distantiëren zet meer zoden aan de dijk dan hier enkele zinnen typen. Helaas wordt hij zelf het slachtoffer van een stab nu
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jason is niet actief op het forum en zal zich dan ook niet laten horen hier naar alle waarschijnlijkheid. Het leaven van een stam om zich te distantiëren zet meer zoden aan de dijk dan hier enkele zinnen typen. Helaas wordt hij zelf het slachtoffer van een stab nu

jason liked net nog mn bericht.

en nogmaals,je snapt t nap principe niet als je niet snapt dat sl hier geen nap aanbied. T is jason zijn probleem door bewust te leaven.

daarbij moet je stoppen met zeggen dat hij wil leaven door die acties, ik geloof dat hij gewoon voor mee kwaliteit kiest, wat ik heel goed snap.
 
Reactiescore
279
Ik begrijp eigenlijk wel dat Jason geen NAP krijgt. Maar getimede aanvallen gaan sturen een kwartier nadat bekend is dat de NAP er niet komt is echt verre van netjes, en getuigd er ook van dat de afwijzing van de NAP expres is uitgesteld.
 
Reactiescore
1.365
Emoties > fairplay
 
Reactiescore
290
Path was al compleet ingesloten bij voorbedachte rade al ver voor de eventuele join van Jason, door een NAP van een week zouden beide partijen zich kunnen voorbereiden aan een strijd. Voorafgesproken aan de join is besloten om Jason ook na de NAP niet mee te nemen in mogelijke acties op SL, dit om fairplay te behouden. Mocht je dit in twijfel trekken, zijn er screenshots die ik wel even onder je neus wil schuiven om te laten zien hoe je WEL op een faire manier speelt.
Dat Jason niet in de planning was genomen, snap ik en apprecieer ik maar dat neemt het nog niet weg dat je het account path kapot rekruteert.

Het is gebruikelijk waar 2 wegen scheiden op een eerlijke en nette manier, Om elk ieder een termijn te geven om zich voor te bereiden op een mogelijke strijd
Dat is nog steeds aan de stam zelf te beslissen aangezien de speler naar een vijandige stam vertrekt.

Dit was geen slechte play. Dit was er vanuitgaand dat SL fair zou spelen, enkel is dit niet gebleken en zijn we genoodzaakt om Jason ergens anders onder te brengen om jullie stab op te vangen. Dat jullie dit voordeel nodig hebben om een speler uit te schakelen is in en in triest en bewijst van incompetentie. Het niet weg kunnen spelen van een speler terwijl deze net als path 360 graden front heeft, zegt genoeg over de speelkwaliteiten en de angsten van voornamelijk het account Path die al meerdermaals gevraagd heeft om de pre-made te kunnen joinen, zelfs is dit gister nog gevraagd toen Jason aan gaf ons te komen joinen.
Je kan ontkennen dat niet geen slechte play is maar het is gewoon een domme keuze geweest om een nieuwe stam op te richten. Dat Jason nu een 360° front heeft, heeft die zelf voor gekozen, path wordt dit onder zijn neus geduwd.

Ik zou graag een bewijsje willen zien waarbij je deze losse flodders kunt valideren, of is het maar wild geroep om stabs te kunnen verklaren en te verbloemen?
Stuur gerust het bewijs waar er voor de eerste keer over een join gebabbeld wordt :)

Bert, je bent een hypocriete speler die zeurt over boostaccounts terwijl je zelf een boostaccount was voor Path (heissport). daarbij zijn er vele interns geweest en zijn jullie ook met meerdere accounts gestart. Dat jullie de stab weer op deze manier verbloemen kenmerkt van weinig inzicht en zelfreflectie. Je was zelfs een dag eerder ingelicht door Jason omdat er een vriendschappelijke band was, maar blijkbaar respecteer je deze niet. Dit is een wanhoopsdaad omdat je weet dat het account path net als alle voorgaane werelden zonder enige moeite weggespeeld gaat worden.
Oh lekker persoonlijk ineens, komt het omdat je je niet meer met argumenten kan verdedigen?
Zullen zeker maar niet kijken naar de boosts die de gehele stam TWW heeft gehad zeker? Ohja nog wat Heis sport is het enigste boostaccount geweest van path, andere werden aangeboden maar is niets mee gebeurd. Tw stats kan je een hoop verder helpen ;)

Ik begrijp eigenlijk wel dat Jason geen NAP krijgt. Maar getimede aanvallen gaan sturen een kwartier nadat bekend is dat de NAP er niet komt is echt verre van netjes, en getuigd er ook van dat de afwijzing van de NAP expres is uitgesteld.
Dit is niet gebeurd, we wilden eerst de toestemming van alle accounts hebben binnen de stam. Daarmee dat het even duurde. Kan ik je gerust bewijzen als je wil
 
Reactiescore
279
Dit is niet gebeurd, we wilden eerst de toestemming van alle accounts hebben binnen de stam. Daarmee dat het even duurde. Kan ik je gerust bewijzen als je wil
Dan hoor je alsnog niet een kwartier na het afbreken van de onderhandeling aanvallen te sturen. Als deze aanvallen vervolgens getimed zijn ga je mij niet vertellen dat de aanval binnen een kwartier is gepland
 
Reactiescore
290
Dan hoor je alsnog niet een kwartier na het afbreken van de onderhandeling aanvallen te sturen. Als deze aanvallen vervolgens getimed zijn ga je mij niet vertellen dat de aanval binnen een kwartier is gepland
Waar heb jij gelezen dat aanvallen getimed zijn?
 
Reactiescore
1
ik stuurde Solius een vriendschapsverzoek en deze werd meteen afgewezen, vond ik ook niet leuk :(
na al dit heen en weer gegooi van stabs/beschuldigingen, even serieus nu.

is er vroegere ervaring met deze soort acties van deze spelers ofniet?
anders vind ik het moeilijk te oordelen ergens.
 
Reactiescore
73
Geen NAP begrijp je, maar de aanvallen niet? Dat is toch de definitie van geen NAP?

Er kan wel geklaagd worden over "fair play", maar kom op, hoe fair is het om met je tig stammen aan te komen. Hoe triest ben je dan? Niet eens meer R2W, gewoon open en bloot een vatje vol stammen waar je uit kan kiezen. Hou toch op man. Als je iemand of een stam zwart wil maken, ga dan eerst even in de spiegel kijken.
 
Reactiescore
2.477
Sinds wanneer is het vies om als stamzijnde een NAP-voorstel af te wimpelen van een speler die de stam leaved? :redface: :redface:

Beetje goedkoop bashen dit, die persoonlijke sneren kunnen gerust ook achterwege gelaten worden lijkt me.
 
Reactiescore
101
Ik begin het een beetje zat te worden om nu weer als afgelopen dagen dit gezeik op S L te lezen, het lijkt wel of ik de ochtend krant aan het lezen ben en de zoveelste rechtzaak is aangespannen tegen een bedrijf omdat hun winst marge net een procent boven de afspraken zijn. Is dit een nieuwe oorlogs tacktiek geworden om een samenwerkende stam van binnen en buiten uit te hollen terwijl ik even weg was van tw? Ga alstublieft iets beters doen met de tijd die je hebt rond deze kerstdagen.
 
Reactiescore
416
Ik begin het een beetje zat te worden om nu weer als afgelopen dagen dit gezeik op S L te lezen, het lijkt wel of ik de ochtend krant aan het lezen ben en de zoveelste rechtzaak is aangespannen tegen een bedrijf omdat hun winst marge net een procent boven de afspraken zijn. Is dit een nieuwe oorlogs tacktiek geworden om een samenwerkende stam van binnen en buiten uit te hollen terwijl ik even weg was van tw? Ga alstublieft iets beters doen met de tijd die je hebt rond deze kerstdagen.

tldr
 
Reactiescore
1.140
Ik begrijp eigenlijk wel dat Jason geen NAP krijgt. Maar getimede aanvallen gaan sturen een kwartier nadat bekend is dat de NAP er niet komt is echt verre van netjes, en getuigd er ook van dat de afwijzing van de NAP expres is uitgesteld.

Hoe zo als iemand naar de vijand over stapt geef je toch gelijk een dikke massa lijkt me meer dan fair.
 
Reactiescore
1.365
Hoe zo als iemand naar de vijand over stapt geef je toch gelijk een dikke massa lijkt me meer dan fair.
De reden hé noobke. EN WAAR WAS JIJ NOU DE AFGELOPEN TIJD :'(
 
Reactiescore
206
Hier slaat @B3astm0de de plank inderdaad volledig mis. Vind het eerder laf (en bloedirritant) dat jullie op basis van eerdere gebeurtenissen hier nu een NAP of extra negatieve aandacht uit proberen te slepen. Dat is louter ten gunsten van jullie eigen stam en/of om jullie directe vijand S L zwart te maken.

Dat rekruteren van de vijand wat jullie nu doen, is overigens precies hetzelfde waar jullie SL van beschuldigen, of in ieder geval naar verwijzen. Ik vind het wel héél convenient dat deze join 'ineens' zo snel is gemaakt. Dat in combinatie met deze vreselijk slap doordachte (of gebrachte) post, doet mij dit eerlijk gezegd sterk vermoeden dat jullie de overstap al wilden maken en dit spektakel (zo durf ik dit ondertussen wel te noemen) met beide handen aangrijpen als excuus om naar de pre-made over te stappen.

Als iemand naar een directe vijand overstapt, zou je wel compleet gestoord zijn daar nog een NAP cadeau aan te doen.
Zeker als je bedenkt dat een lid, Path, daar nu ineens volledig wordt ingesloten na deze move.
 
Bovenaan