We Serve them the '|D|'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kan best een schijnoorlog zijn?

Want ipv doorgaan met aanvallen worden opeens spelers op wie ze eerst aanvallen deden gerecruit.
Er zijn toch 2 stammen gevallen, dus er is wel weer genoeg edelvoer voor ze.

Spelers? Verklaar je nader?

Oja, en de aangevallen zijn echt gestopt. Leer alsjeblieft eens naar de stats te kijken jongens.
 

DeletedUser

Guest
Dat is ook mijn enieg twijfel die ik in deze zaak heb

Serve bestond uit diverse goeie spelers die nooit zouden opgeven en die konden met gemak veel langer volhouden
En de sollicitaties liepen al voordat D de oorlog gewonnen had begreep ik en precies die accounten die geen klappen kregen gingen over naar andere stammen, de accounten die klappen opliepen zijn aan hun lot over gelaten


zaak stinkt in ieder geval wel dat is me duidelijk

Alles stinkt waar jij je neus in steekt... Dus scheelt eerder iets aan jouw neus dan de dingen waar jij het allemaal in steekt ;)

Maar wacht, ik zal je zelfs nog meer voeder geven... Er liepen zelfs al sollicitaties voordat de oorlog zelfs verklaard werd :eek:

Shit.. Welke complotten zullen er nu uit de bus komen :D FEED DA TROLLS!
 

DeletedUser42161

Guest
Spelers? Verklaar je nader?

Oja, en de aangevallen zijn echt gestopt. Leer alsjeblieft eens naar de stats te kijken jongens.

Ja dat zijn nog een paar spelers.
Maar er zijn ook gebieden waar aanvallen zijn gestaakt toewel ze eigenlijk door hadden kunnen gaan gezien ze goed bezig waren. Dan denk ik aan DaCapital en Borno? Maar ik dacht ook dat bouwtijden ook over en weer aanvallen was met .Pi

Maar zoals ik al vermelden, ik snap het recruiten volledig want soms is dat gewoon slimmer, maar ik blijf het raar vinden dat een oorlog zo makkelijk voorbij is en er flink wordt gerecruit. Maar aan de anderen kant als de dreiging weg is en er spelers ( slachtoffers van de oorlog ) achterblijven zijn die een stuk makkelijker edelvoer dan dat als er een hele stam achter ze staat.
 
Reactiescore
255

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vooral die ja ^^:D
 

DeletedUser69813

Guest
Dus, wanneer richt er nou iemand de stam 'Autobots' op en verklaart de Decepticons de oorlog? :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Dus, wanneer richt er nou iemand de stam 'Autobots' op en verklaart de Decepticons de oorlog? :p

Niks voor jou? Zou niet de eerste keer zijn dat je een naam steelt. Zal ik meteen plaatje voor je fixen?
 

DeletedUser69813

Guest
Niks voor jou? Zou niet de eerste keer zijn dat je een naam steelt. Zal ik meteen plaatje voor je fixen?

Dus omdat jullie jezelf de Decepticons noemen, is elke naam die te maken heeft met de film een gestolen naam? jullie claimen nu wel heel veel.
En nee dankje, plaatjes kan ik tegenwoordig zelf maken, dus die hoef je voor mij niet te fixen
Hoewel ik wel moet bekennen dat ik puur voor de lol en de oefening zelf al een plaatje heb zitten maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Global:rolleyes:
 

DeletedUser69813

Guest

Ja ik weet t.
De stam is nu al een tijdje opgedoekt op deze wereld.

Hoewel hij tegenwoordig ook op W38 opgericht is, met hetzelfde plaatje etc.
Maar niet door mij overigens, voor Conceived daar een drama over wil gaan maken.
 
Reactiescore
255
Well, at least i know. ^^ :Embarrassment:

Enlighten me.

Vergeet Bijltje niet. :wink:

Vooral die ja ^^:D

:D:D:D:D:D

Ja ik weet t.
De stam is nu al een tijdje opgedoekt op deze wereld.

Hoewel hij tegenwoordig ook op W38 opgericht is, met hetzelfde plaatje etc.
Maar niet door mij overigens, voor Conceived daar een drama over wil gaan maken.

Maakt niet uit, feit blijft dat je een stamnaam gekopieerd hebt. Doet er verder niet toe of de stam nog wel of niet bestaat en/of die op een andere wereld ook gekopieerd is.
 

DeletedUser

Guest
het staat iedereen vrij om elke stamnaam en plaatje te gebruiken zolang er geen rechten aan vast zitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan