We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

DeletedUser69389

Guest
Update 2 februari 2019, 14:45.

161cc9bdb2799ddf9839a727781005a7.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
maar nu er opheldering is gegeven over de OS situatie van unwedmuppet, heb ik ook nog een brandende vraag:
Wie is de mol? (info van Vix-V gelekt naar GI/Vogel).

Dit weet onze geliefde chicago wel. Ik heb dit al gevraagd aan enkele GI'ers en zij weten van niets, al hoeft dat niet alles te zeggen natuurlijk.

Dat aftellen begon ook eens tijd te worden. Dit spel heeft het wel nog langer volgehouden dan verwacht.

Jij duikt ook om het half jaar een keer op hè Nikki! :biggrin:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat snap ik. Al denk ik dat tw nog best lang kan bestaan, ookal worden de werelden kleiner. Pas als een grote groep spelers ineens stopt / overstapt dan zal het snel gaan.
 
Reactiescore
686
einde is wel redelijk in zicht, het verbaast me elke wereld weer dat er weer minder mensen spelen

Op zich valt het nog wel mee. De laatste 5a6 werelden zijn volgens mij zo goed als even groot.

Ik blijf goede hoop houden dat wereld 67 een knaller wordt qua deelnemers.
59 en 62 zijn sinds de laatste weken afgelopen. en aangezien de instellingen van w66 niet echt aantrekkelijk waren, hoop ik dat veel mensen er voor kiezen om dus 67 te gaan spelen. Mits de instellingen daar gunstig gezind zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil een ieder die zich nog wel ethisch en normaal weet te gedragen nog veel plezier wensen met 59. Helaas kon ik mijzelf niet aanpassen aan de, voor mij de niet goede, transitie die Vix-V de laatste weken heeft doorgemaakt. Vox-V is voor mij een stam geworden waarvan ik hem van te voren niet zo bedoeld had toen ik mede bij de oprichting ervan aan de basis stond.

Mijn oprechte excuses aan diegene die niet hebben geboost of op andere manieren niet laaghartig zijn geweest.Wij zijn, definitief, uitgesproken martijn.Jullie treft geen blaam en voor mij zijn jullie zodadelijk de terechte winnaars i.p.v. een aantal andere spelers uit Vix-V die daar geen aandeel in hebben of wiens winst een bittere nasmaak heeft door hun handelen.

Dat ik nu geen deel meer uitmaak van Vix-V komt, omdat ik zelf heb besloten te vertrekken van het account. Want dat was een beter iets dan het steeds duperen van mijn medespelers door met het acc uit de stam te stappen. Maar ik ga niet in een stam blijven zitten om het in de stam zitten en met als gevolg dat ik dan mijn eigen morele principes over boord zou gooien.

Tot slot ook nog een excuses aan voormalig Vinage. Had ik vooraf geweten hoe Vix-V uiteindelijk zou worden dan had ik niet aan de basis gestaan hiervan en ervoor gekozen om bij Vinage te blijven in plaats van naar Vix-V. Omdat Vix-V nu op bepaalde vlakken in essentie hetzelfde doet als waar wij destijds Vinage voor zwartmaakten.
 
Reactiescore
1.476
Jammer dat het zo gelopen is. Alhoewel ik niet meeging naar Vix-V en het ook niet eens was met de scheiding, begreep ik dat het voor bepaalde mensen nodig was om veranderingen door te voeren. Mijn felicitaties naar Vix-V voor de wereldwinst, en shoutout naar alle mensen van Vinage met wie ik een leuke tijd heb gehad. Zelfs jij dus Martijn. ;) Ik heb er respect voor dat je je vasthoud aan je principes.

En verander alsjeblieft je handtekening, maak hem in elk geval wat korter.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Bedankt voor je positieve toevoegingen en inzet aan Vinage en Vix-V
 
Reactiescore
1.476
Maar gaat het alleen om dat boosten, of heb ik nog andere dingen gemist?
 

DeletedUser78972

Guest
Zonde en aparte/onnodige keuze maar goed.

Het ga je goed Martijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Zonde en aparte/onnodige keuze maar goed.

Het ga je goed Martijn.
Onnodig als ik mijn principes overboord zou willen gooien ja. Maar zo ben ik niet. Ik ga niet de laatste weken de rit uitzitten terwijl dat in strijd zou zijn met mijn principes.
 
Bovenaan