We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
BEWIJS 1 dat SaveTheWhaleMarryAnObese def had staan aan het front met Vogel. Def afkomstig van het account luc.e

stw_bewijs1.JPG
En hoe lan heet unwed al luc.e? Dit was nog toen wij in Rose zaten volgendsmij. Alle datas zijn ook van de foto geknipt...

Nogmaals, wij hebben nooit met unwed samengewerkt :p
 
Reactiescore
145
BEWIJS 1 dat SaveTheWhaleMarryAnObese def had staan aan het front met Vogel. Def afkomstig van het account luc.e

stw_bewijs1.JPG

wil niet je pret drukken, maar over zowel STWMAO en Luc.e (aka unwedmuppet) zegt dit screentje bijzonder weinig, vooral omdat dit 4-5 maanden geleden is gebeurt.
 
Reactiescore
1.478
http://www.nl.twstats.com/nl59/index.php?page=village&id=1466

Het dorp heeft in kwestie heeft eind januari pas 9816 punten. De os is dus enkele dagen geleden terug getrokken.

Shoutout naar @Xavierbone die mij erop wees dat het dorp gekataed is, en tweemaal eerder 9816 punten heeft gehad. 04-11-2018 kan dus ook. Bij de andere zat stwmao niet in vix-v.

Aangezien het puntenaantal van stwmao op de foto is 3m is, en op dit moment ruim het dubbele, zal het screentje van 04-11-2018 dateren. Waarom is dit niet eerder gepost dan?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
37
Ik heb de screens indertijd verzonden aan de leiding van GI. Verder heb ik daar geen acties mee ondernomen.
Ik wil gewoon maar aantonen wat voor een mol unwedmuppet wel was. Maar zelf savethewhale beweerd geen os te hebben gekregen van hem terwijl de bewijzen er zijn. Als ik mij niet vergis had ik zo een 4 tal dorpen waar OS van luc.e op liep.
Dat het nu allemaal niet meer ter zake doet weet ik ook maar al te goed.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb de screens indertijd verzonden aan de leiding van GI. Verder heb ik daar geen acties mee ondernomen.
Ik wil gewoon maar aantonen wat voor een mol unwedmuppet wel was. Maar zelf savethewhale beweerd geen os te hebben gekregen van hem terwijl de bewijzen er zijn. Als ik mij niet vergis had ik zo een 4 tal dorpen waar OS van luc.e op liep.
Dat het nu allemaal niet meer ter zake doet weet ik ook maar al te goed.
Dat houdt niet in dat Savethewhalemarryanobese iets te verwijten valt. Het kan ook zomaar zijn dat Whale een paar dorpen pakte en daar toevallig al deff op liep van Muppet? Vooral ook omdat je maar vier dorpen kunt noemen.
 
Reactiescore
37
Ah je wou dat hij gans zijn front stackte ofwa? :)
komt er gewoon op neer dat luc.e samengespeeld heeft met savethewhale. beide zitten trouwens op een andere wereld in dezelfde stam.
Als ik vroeg om luc.e zijn frontdorpen met savethewale over te nemen, dan reageerde hij daarop dat hij dit met savethewhale had overlegd en dat die het niet zag zitten.
jullie kunnen ontkennen wat jullie willen natuurlijk. savethewhale zal zich ook niet verraden. En op zich maakt het geen zak meer uit want de wereld is gedaan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
@potje het is zelfs eerder.

Op 01-09-2018 bereikt het dorp 9816 punten, tot 01-11-2018 blijft het hierop

Whale joinde vix-v op 04-09-2018 met 3.65mil punten. op 16-09-2018 bereikt het de 3.85 mil punten en een dag later al 3.90 mil om er niet meer onder te duiken. aan de looptijden op het screen shot is duidelijk te zien dat het screenshot om 11:45 is gemaakt.

dus op 16-09-2018 om 11:45 liep er def terug van whale, ongeveer 2 weken na het joinen van whale uit rose naar vix-v. hoe lang die def daar stondis niet bekend. aan de minimap die half erbij zit is duidelijk te zien dat dit het front met perfection/klaaz/mr V betrof. Een front dat voor whale altijd al vijandig was. grote kans dat het dus nog teruglopende def was van toen whale nog bij rose hoorde?
 
Reactiescore
1.478
@potje het is zelfs eerder.

Op 01-09-2018 bereikt het dorp 9816 punten, tot 01-11-2018 blijft het hierop

Whale joinde vix-v op 04-09-2018 met 3.65mil punten. op 16-09-2018 bereikt het de 3.85 mil punten en een dag later al 3.90 mil om er niet meer onder te duiken. aan de looptijden op het screen shot is duidelijk te zien dat het screenshot om 11:45 is gemaakt.

dus op 16-09-2018 om 11:45 liep er def terug van whale, ongeveer 2 weken na het joinen van whale uit rose naar vix-v. hoe lang die def daar stondis niet bekend. aan de minimap die half erbij zit is duidelijk te zien dat dit het front met perfection/klaaz/mr V betrof. Een front dat voor whale altijd al vijandig was. grote kans dat het dus nog teruglopende def was van toen whale nog bij rose hoorde?
Maar dan zou dat lichtblauw linksboven Heerenveen moeten zijn, en dat rood eronder dewitje. Dat zijn geen logische kleuren. Of heb ik het kaartje van eind 2018 nou helemaal verkeerd? Je hebt wel gelijk dat het qua puntenaantal logisch is, daar heb ik verder niet echt naar gekeken.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
blauw linksboven is dewitje, rood is noobstiaan, ik herken overduidelijk mijn front erin dat maanden zo heeft gelegen, het blauw er direct naast is mr V nog.
 

DeletedUser67275

Guest
Ah je wou dat hij gans zijn front stackte ofwa? :)
komt er gewoon op neer dat luc.e samengespeeld heeft met savethewhale. beide zitten trouwens op een andere wereld in dezelfde stam.
Als ik vroeg om luc.e zijn frontdorpen met savethewale over te nemen, dan reageerde hij daarop dat hij dit met savethewhale had overlegd en dat die het niet zag zitten.
jullie kunnen ontkennen wat jullie willen natuurlijk. savethewhale zal zich ook niet verraden. En op zich maakt het geen zak meer uit want de wereld is gedaan.


Zaten**
Savethewhale is al een tijdje terug gerunned op 62 ;)

Hoe dan ook, het maakt inderdaad niks meer uit. Gezien de screens doe ik de aanname dat de OS, die klaarblijkelijk wél gestuurd is, voor STW zijn vix tijdperk was. Unwed/luc.e, niet netjes. STW valt mijn inziens dus niets te verwijten en heeft niets misdaan. Ondanks dat ik STW niet beschuldig heb, toch mijn excuses nogmaals voor de ongegronde gedachtegang :)
 

DeletedUser69389

Guest
Zaten**
Savethewhale is al een tijdje terug gerunned op 62 ;)

Hoe dan ook, het maakt inderdaad niks meer uit. Gezien de screens doe ik de aanname dat de OS, die klaarblijkelijk wél gestuurd is, voor STW zijn vix tijdperk was. Unwed/luc.e, niet netjes. STW valt mijn inziens dus niets te verwijten en heeft niets misdaan. Ondanks dat ik STW niet beschuldig heb, toch mijn excuses nogmaals voor de ongegronde gedachtegang :)
De spelers van Whale die op 62 speelden zijn om principiële gronden gestopt en welke volkomen te rechtvaardigen valt. De spelers die runden tijdens/vlak voor de val van MP waren niet aanwezig op 59.
 
Reactiescore
1.478
blauw linksboven is dewitje, rood is noobstiaan, ik herken overduidelijk mijn front erin dat maanden zo heeft gelegen, het blauw er direct naast is mr V nog.
Wie de fuck geeft dewitje dezelfde kleur als redbull, maar noobstiaan krijgt rood??? o_O
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
iemand die vijandig is aan vix-v, maar geallieerd aan rose en vinage?
 
Reactiescore
5
hallo mijn vrienden, ik kan tegenwoordig met hulp van duckie ook op t fora. van de verwijten over een samenwerking met Whale is niks waar. in de tijd dat whale in Rose zat en dus aan onze kant zat heb ik ooit wat losse OS gestuurd tegen een klein spelertje die m ging lastig vallen terwijl we die os te hard nodig hadden. maar ik heb nooit een massa vanuit vogel of gi naar whale gedwarsboomd DMV os troepen, wat whale ook zelf zegt.
 
Reactiescore
1.478
En dat andere dat je eigenlijk een waardeloze stamgenoot bent die stamgenoten niet helpt maar juist aanvalt? Is dat ook niet waar?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Zaten**
Savethewhale is al een tijdje terug gerunned op 62 ;)

Alhoewel ik niet bij dat team zat reageer ik er toch op,

Is vrij kansloos zo inhoudsloos een team “runners” te bestempelen tbh. team van w59 heeft 62 wel gestart maar niet afgemaakt om meerdere redenen.

Ook heeft Whale op 59 wel laten zien niet zomaar voor een massa te runnen denk ik.
 
Bovenaan