We Dem Boyz!

Reactiescore
603
KBQIrWZ.png


We Dem Boyz!
Boyz!

We bestaan al wat langer maar we hebben nooit een forumpost gemaakt over dit bazenstammetje. Boyz! is onstaan uit het eeuwenoude Touche! maar die helaas is weggevaagd. Maar gelukkig hebben de meeste van Touche! gewoon een doorstart gemaakt waardoor We Dem Boyz! is ontstaan.

Boyz! bestaat huidig uit:

.Little Recuse (Maurits & Robbie)
Illuminated (Wesley)
Sexyness bove Skills (Costi)
nik12111 (Nik)
The Vigilante. (Levi)
We4President. (Harm)

Doordat Boyz! een beetje is uitgedund de laatste tijd zoeken we naar wat nieuwe actieve mensen. We zoeken niet naar slaafjes maar naar mensen die met ons kunnen communiceren. Hiermee bedoel ik dat ze een headset hebben en dat ze skype hebben. Hierdoor wordt het speeden veel leuker en ook makkelijk omdat je beter met elkaar kan communiceren. Het is ook handig dat je weet wat je aan het doen bent en geen treintjes verstuurd zoals deze gozer:​

uden vandaag om 14:58:54:704 uur 0:02:28 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
uden vandaag om 14:59:01:190 uur 0:02:35 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
uden vandaag om 14:59:08:272 uur 0:02:42 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen
uden vandaag om 14:59:13:449 uur 0:02:49 Voor deze aanval ondersteuning aanvragen

Je hoeft echt niet de beste te zijn hoor, wees maar niet bang. Dit is ook de reden waarom Nik bij ons zit :eek::eek::eek::eek:... Grapje natuurlijk, we zijn allemaal wel bereid om je te helpen als je iets niet snapt of als je iets wilt leren.

Verder haten we overlopers zoals Caelestinus. maarja je ziet wel dat daar niks van terecht is gekomen :eek::eek:

We houden heel erg van trollen dus kom maar op met die sollicitaties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes fritz:leem:



dit is onze stam mascotte:
J8UjZsX.jpg


Geachte spelers,


Via deze willen wij kenbaar maken dat sinds heden wij een eigen Teamspeak server hebben!

Deze Teamspeak is voor iedereen gratis om te joinen om gezellig met andere mensen te kunnen kletsen en/of samen te spelen. Dit kan zowel op speeds als gewone werelden. Mocht je ook eens zin hebben in andere games zijn hier ook channels voor gemaakt. Voor een tijdsperiode van 1 maand is deze Teamspeak in een BETA versie.

Momenteel word deze Teamspeak beheerd door de leden van WeDemBoyz. Waarom? ''vraag je je nu waarschijnlijk af''
Wij hebben een Skype groep met een X aantal personen erin. En er zijn steeds meer spelers op de speed wereld die telkens onze skype vragen. Skype is meteen iets persoonlijks, een account met gebruikersnaam die je moet geven om met iemand in contact te komen. Dit kan soms persoonlijk zijn waardoor wij deze aanvragen moeten weigeren. Nu vinden wij dit zelf ook niet leuk om dat altijd te doen. Daarom kwamen wij op dit idee.

Via Teamspeak kan iedereen gratis joinen en in contact komen met alle leden en vrienden van BOYZ. Hier is geen account voor nodig, je hoeft enkel en alleen te joinen op onze Teamspeak. Zodra je daar bent moeten wij je wel toevoegen aan een rank zodat je in alle channels kan joinen. Deze rank is een spelers rank die iedereen krijgt.

Skype: Skype is een programma wat zowel audio als video ondersteund. Dit wordt dan door Skype zelf verdeeld als 50%/50%. Voorkomende dingen zijn bijvoorbeeld: geruis op de microfoon of slechte pixels / frame drops geven op de webcam. Nog een nadeel van Skype is dat andere mensen je IP adress kunnen zien, hier kan dan misbruik van gemaakt worden in het wel bekende DDOSen.

Teamspeak: Teamspeak is een programma dat enkel audio ondersteund, een video (webcam) kan niet bij dit programma. Omdat het enkel audio ondersteund is dat dan verdeeld als 100% op de microfoon. Zelfs in Teamspeak zelf zijn er settings voor speciale gameheadsets of studiomics voor betere en optimalisatie van je geluid. Dit zijn dus enkel en alleen voordelen. Het IP adress wordt op teamspeak enkel voor de beheerder weergegeven. Zo is het voor andere dus niet mogelijk om dit van jouw te zien of te weten te komen.

Info over onze Teamspeak:
Momenteel bevat onze Teamspeak server 20 slots. Dit betekent dat er 20 mensen of spelers op kunnen. Mocht het echt een succes worden gaan wij zeker en vast dit uitbreiden.

Doel van onze Teamspeak:
Voorlopig is het bedoeld voor iedereen die speeds speelt en gezellig met stamgenoten in een channel willen communiceren met elkaar. Mocht je ook werelden spelen kan je altijd binnen jouw wereld stam aangeven dat er een Gratis Teamspeak server is waar mensen dagelijks op kunnen chillen en kletsen. Hier zijn dan ook de desbetreffende channels voor aangemaakt. Waar een stamleider channel admin van kan worden. Zo kan hij zijn stam channel met een password beveiligen waardoor enkel zijn stamgenoten kunnen joinen. Ideaal om stamoorlogen te kunnen bespreken toch?

Staff team van onze Teamspeak:
We4President Aka Harm: Beheerder
Nik121111 Aka Nik: Server Developer
.Little Recuse Aka Maurits: Administrator
Illuminated Aka Wesley: Administrator

Waarom doen wij al deze moeite voor jullie? Nou wij zien dat er dagelijks veel mensen dag in dag uit Speeden. Meestal doen zij dit alleen of met een vriend via Skype. De community is er al, dat is namelijk Tribalwars zelf. Via deze weg willen wij enkel kunnen aantonen dat er uitbreiding bestaat. Een communicatie middel dat voor iedereen voorlopig geheel gratis is.

Mocht je nog niet weten hoe je Teampseak moet downloaden, gelieve dan deze link als tutorial te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=S32AGZdY5yA

Zodra je dit programma hebt geinstalleerd doe dan de volgende stappen:
Stap 1: Klik links boven op connections
Stap 2: Klik dan op connect
Stap 3: Er verschijnt een nieuw scherm, Boven aan moet je een server adress ingeven. Dit is: Tribalwars.serverbuilds.com
Stap 4: Je moet een nickname ingeven: Gelieve je In-game naam te gebruik.
Stap 5: klik wederom onderaan op connect en je zit op onze Teamspeak.

Deze Teamspeak is pas online sinds 27-08-2015 en moet dus nog bekender worden onder de spelers en mensen. Nu is het nog dagelijks rustig wat voor jullie kan afschrikken. Nodig gerust je vrienden uit om eens langs te komen en een kijkje te nemen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om een van onze teamleden te raadplegen. We streven naar professionaliteit, orde en netheid op onze server.

Graag zien wij jullie snel om een lekker te kunnen gamen of om gewoon te chillen.

Met vriendelijk groet,

Harm Aka We4President: Teamspeak beheerder
Harm Aka We4President. @ NLS
Harm Aka We4President @ FR

Beste spelers:

De maand BETA van onze teamspeak zit erop. Wij hebben een nieuwe HOST gevonden waar er beter kwaliteit gewaarborgd kan worden. Deze host staat bekent om zijn online status. Alle servers zijn maandelijks 99% online. Zodoende hebben wij alle verbeteringen kunnen doorvoeren. Deze teamspeak is nu een communicatie middel voor iedereen die tribalwars en League of Legends wil spelen. Hij staat dagelijks online.

Mensen die ik vertrouw krijgen rechten op deze teamspeak om andere spelers ook te kunnen toevoegen aan hun ranks. De teamspeak is nog steeds volledig gratis en toegankelijk voor iedereen. Het IP om te joinen is: 85.17.189.117:10013

Hopelijk zien wij snel een paar van jullie om leuk mee te kunnen gamen. Zowel voor tribalwars als voor andere games.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser30607

Guest
Jullie zoeken geen eens slaafjes deze keer :eek:

Jk gl zitten goede spelers tussen, helaas sommige met een veel te groot ego.
 
Reactiescore
603
Reactiescore
603

DeletedUser63150

Guest
Verder haten we overlopers zoals Caelestinus. maarja je ziet wel dat daar niks van terecht is gekomen :eek::eek:

Hier wil ik nog even op inhaken; zoals jullie zien komt er vrij weinig terecht van de mensen die ons hechte team verlaten, echter de spelers die besluiten om ons team te joinen omdat ze zien wat wij presteren, worden zelf ook flink beter. Een goed voorbeeld hiervan is Niels! Tijdens zijn periode in de stam LK heeft hij slechts 1 beker behaald. Echter toen hij ons team joinde stroomden de bekers binnen! In deze periode heeft hij namelijk al 10 bekers behaald :cool:
Dus lijkt het jou leuk om ons team te joinen en zie je jezelf graag bovenaan de ranglijst terug, stuur dan naar een van onze leden een berichtje en wie weet mag je ons team komen versterken :)

Nog een kleine toevoeging wat voor sommige spelers van belang kan zijn, je swagg level gaat naarmate je langer met ons speelt richting 9000, kijk maar naar hoe niels er nu uitziet:

Gekke nelis.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
603
Hier wil ik nog even op inhaken; zoals jullie zien komt er vrij weinig terecht van de mensen die ons hechte team verlaten, echter de spelers die besluiten om ons team te joinen omdat ze zien wat wij presteren, worden zelf ook flink beter. Een goed voorbeeld hiervan is Niels! Tijdens zijn periode in de stam LK heeft hij slechts 1 beker behaald. Echter toen hij ons team joinde stroomden de bekers binnen! In deze periode heeft hij namelijk al 10 bekers behaald :cool:
Dus lijkt het jou leuk om ons team te joinen en zie je jezelf graag bovenaan de ranglijst terug, stuur dan naar een van onze leden een berichtje en wie weet mag je ons team komen versterken :)

Nog een kleine toevoeging wat voor sommige spelers van belang kan zijn, je swagg level gaat naarmate je langer met ons speelt richting 9000, kijk maar naar hoe niels er nu uitziet:

Bekijk bijlage 8682

Wat een held jij xD +1
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Haha wrm kondigen jullie 2 x aan en dan zeggen dat je nog nooit aangekondigd bent xD
 
Reactiescore
603
waar? ^
 

DeletedUser75798

Guest
Ik wil hier wel leren speeden? Skype = live:diamond.vice (geen vragen stellen hierover :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Voor diegene die het willen weten:

Niet dat ik een sollicitatie heb gedaan ofzo :D Maar ik ken Maurits, Robbie en Costi van de Fr speed waar wij samen meedere speeds hebben geownt. Nu hebben ze mij gevraagd erbij te komen op NLS. Hierop hoefde ik niet eens op te reageren en ik zat er al bij :D:D

Nu is het wel zo dat ik veel werk en op mijn vrije dagen zeker zal mee ownen, maar 1 ding staat vast! De mentale steun van deze club is nu al gestegen ;)

Met vriendelijke groet,

Harm Aka We4President. @ NLS
Harm Aka We4President @ FR
 

DeletedUser51009

Guest
ik vind dit eigenlijk een noob stam :/ ik verlaat jullie !
 

Deleted User - 2248860

Guest
Hier wil ik nog even op inhaken; zoals jullie zien komt er vrij weinig terecht van de mensen die ons hechte team verlaten, echter de spelers die besluiten om ons team te joinen omdat ze zien wat wij presteren, worden zelf ook flink beter. Een goed voorbeeld hiervan is Niels! Tijdens zijn periode in de stam LK heeft hij slechts 1 beker behaald. Echter toen hij ons team joinde stroomden de bekers binnen! In deze periode heeft hij namelijk al 10 bekers behaald :cool:
Dus lijkt het jou leuk om ons team te joinen en zie je jezelf graag bovenaan de ranglijst terug, stuur dan naar een van onze leden een berichtje en wie weet mag je ons team komen versterken :)

Nog een kleine toevoeging wat voor sommige spelers van belang kan zijn, je swagg level gaat naarmate je langer met ons speelt richting 9000, kijk maar naar hoe niels er nu uitziet:

Bekijk bijlage 8682
Wat een idiote post, Niels had, laat ons zeggen, een jaar niet gespeeld en toen hij terugkwam en er dus weer wat moest in komen speelde ie in LK. Hij speelde tevens maar een weekje of 2 bij ons, het is eerder beschamend dat hij niet meer bekers heeft behaald sinds hij bij jullie zit.

Om trouwens nog een kleine noot toe te voegen: als je zonder waarden, eergevoel en zelfrespect wilt spelen, is dit de stam die je zoekt.

Succes jongens!
 

DeletedUser76153

Guest
Ik begin misschien terug met speeden volgende maand ( eind augustus )
Als jullie nog iemand nodig hebben, hit me up
 

DeletedUser63150

Guest
Wat een idiote post, Niels had, laat ons zeggen, een jaar niet gespeeld en toen hij terugkwam en er dus weer wat moest in komen speelde ie in LK. Hij speelde tevens maar een weekje of 2 bij ons, het is eerder beschamend dat hij niet meer bekers heeft behaald sinds hij bij jullie zit.

Om trouwens nog een kleine noot toe te voegen: als je zonder waarden, eergevoel en zelfrespect wilt spelen, is dit de stam die je zoekt.

Succes jongens!

Je ben zelf nogal idioot... Waar maak je je druk om kerel
Toch mooi dat Niels veel bekers haalt, gelijk weer omlaag halen omg
Hoe kan Niels meer bekers halen als hij vrijwel alleen maar bekers hier haalt? :D kom met inhoud ofzo als je ons zo nodig omlaag wilt halen ^^
 
Bovenaan