Wazalaa team stopt door backstab

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
schandalig, zo een grote mond open trekken en dan niet eens met wat fatsoenlijk bewijs afkomen.
Ga terug je hol in en quit stilletjes. Het is duidelijk dat je gewoon aandacht wilt.

Clearly one facepalm does not suffice :)
 
Reactiescore
2.303
schandalig, zo een grote mond open trekken en dan niet eens met wat fatsoenlijk bewijs afkomen.
Ga terug je hol in en quit stilletjes. Het is duidelijk dat je gewoon aandacht wilt.

grapjas xD
 

DeletedUser57186

Guest
Als je naar de wolken kijkt is geen 1 wolk precies het zelfde. Als er wel 2 wolken precies het zelfde zijn is er iets goed mis!
 

DeletedUser

Guest
Ja jongens, het is zover,

Het Wazalaa team stopt door een dubbele backstab.

Kars aka Phobia aka Defying The Odds heeft ingelogd op ons account en alle troepen 200 uur weg gestuurd en BI! heeft de BG die wij met hun hadden gebroken.

Dus we stoppen.


Het was een leuke tijd, jammer dat het zo eindigt.


mvg,
Rick Astley

Je hebt natuurlijk meteen een supportje gedaan om die backstab te melden?
 

DeletedUser52179

Guest
Je hebt natuurlijk meteen een supportje gedaan om die backstab te melden?

Dat lijkt me vanzelfsprekend, en omdat de mods zoals altijd niet binnen 10 seconde reageren ben ik op de tw-chat gegaan om het herhaaldelijk tegen de mods te vertellen.
 

DeletedUser

Guest
Wat is het toch verschrikkelijk droef gesteld met deze wereld. Elke keer als ik op dit af-forum kom om wat oldskoolertjes tegen elkaar deftige discussies te zien voeren kom ik een major backstab-actie tegen. Triest, diep triest dit :)
 

DeletedUser52179

Guest
Wat is het toch verschrikkelijk droef gesteld met deze wereld. Elke keer als ik op dit af-forum kom om wat oldskoolertjes tegen elkaar deftige discussies te zien voeren kom ik een major backstab-actie tegen. Triest, diep triest dit :)

Dit is gewoon een troll topic hoor, verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan