Wazalaa team stopt door backstab

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52179

Guest
Ja jongens, het is zover,

Het Wazalaa team stopt door een dubbele backstab.

Kars aka Phobia aka Defying The Odds heeft ingelogd op ons account en alle troepen 200 uur weg gestuurd en BI! heeft de BG die wij met hun hadden gebroken.

Dus we stoppen.


Het was een leuke tijd, jammer dat het zo eindigt.


mvg,
Rick Astley
 

DeletedUser

Guest
Pff, nu ook nog door Bi gebackstabbed (worden opeens uit het niets aangevallen:eek:)
Jammer dat mensen zo moeten winnen.

Gr. Rick Astley
 

DeletedUser

Guest
Spijtige actie van hem, ik dacht nog wel dat ik hem kon vertrouwen!
Maar ik adviseer mensen om dat Odds account eens flink de grond in te bashen!
 

DeletedUser39679

Guest
Als ik deze actie op voorhand te weten was gekomen, had ik het u, als Wazalaa bespelers, meteen laten weten en had ik per direct ontslag genomen bij BI!
 

DeletedUser

Guest
BI! heeft de BG die wij met hun hadden gebroken.

Volgens mij had jij alleen een bg met porto place en die heb je zelf verbroken door een dorp van hem te edelen..
 

DeletedUser16232

Guest
Die BG was bij mij niet bekend.
Was het niet alleen met 1 of een paar spelers?

En die actie keur ik dus zeker niet goed, maar zie ingame PM
 

DeletedUser7025

Guest
Dat mensen nog niet door hebben dat dit een troll is :D
 

DeletedUser

Guest
wat een larriekoek. BG met bi? Laat me niet lachen, die is er nooit geweest en je bg met porto heb je lange tijde geleden al zelf gebroken.

Knap dat jij je troepen 200uur ver weg kan sturen want mijn troepen doen er nog geen 100u over om aan de andere kant van de wereld te komen.

Ik wil wel eens een screenie zien daarvan + van de bg die wij zogezegd hadden met een vijand :)
 

DeletedUser52179

Guest
wat een larriekoek. BG met bi? Laat me niet lachen, die is er nooit geweest en je bg met porto heb je lange tijde geleden al zelf gebroken.

Knap dat jij je troepen 200uur ver weg kan sturen want mijn troepen doen er nog geen 100u over om aan de andere kant van de wereld te komen.

Ik wil wel eens een screenie zien daarvan + van de bg die wij zogezegd hadden met een vijand :)

*facepalm*

Ja ik schaam me echt diep. Maar wie het laatst lacht ... :D

heeft de grap niet goed begrepen.
 

DeletedUser

Guest
*facepalm*



heeft de grap niet goed begrepen.

schandalig, zo een grote mond open trekken en dan niet eens met wat fatsoenlijk bewijs afkomen.
Ga terug je hol in en quit stilletjes. Het is duidelijk dat je gewoon aandacht wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan