Verdediging WatchtowerEnhancer

Deleted User - 24028

Guest
Auteur
Warre
Beschrijving
Toont op het aankomende overzicht hoe lang het duurt voor een aanval in zicht is van je uitkijktoren.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Overzichten -> Gebouwen/Aankomend
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript:

var WatchtowerEnhancerTags = {
// naam eenheid (afhankelijk van tagger) : looptijd van eenheid / veld (afhankelijk van wereld)
'Speer' : 18,
'Zwaard' : 22,
'Bijl' : 18,
'Boogschutter' : 18,
'Verk' : 9,
'LCav' : 10,
'BBoog' : 10,
'ZCav' : 11,
'Ram' : 30,
'Ridder' : 10,
'Edel' : 35
}

$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/WatchtowerEnhancer_206298.js');
WERKING
  1. Sla de nodige uitkijktoren informatie op via het gebouwen overzicht. Herhaal deze stap steeds wanneer er iets veranderd is aan je uitkijktorens of wanneer je de tool gaat gebruiken.
  2. Open het incomings overzicht en geniet van de extra informatie.

OPMERKINGEN

1. Het betreft hier een eerste versie van de tool die nog niet alle mogelijke handigheden bezit maar wel doet wat die moet doen. Gevolgen hiervan zijn:
  • Er is geen rekening gehouden met automatische wereld snelheid en eenheid snelheid, als gevolg hiervan dient de gebruiker zelf de looptijd van eenheden aan te passen in het script.
  • Het is noodzakelijk dat incomings correct getagt zijn en de namen overeenkomen met deze gehanteerd door de tool (dit is aan te passen).
Bovenstaande zaken kunnen aangepast worden in de snellijstcode zelf:
PHP:
var WatchtowerEnhancerTags = {
  'Speer' : 18,
  'Zwaard' : 22,
  'Bijl' : 18,
  'Boogschutter' : 18,
  'Verk' : 9,
  'LCav' : 10,
  'BBoog' : 10,
  'ZCav' : 11,
  'Ram' : 30,
  'Kata' : 30,
  'Ridder' : 10,
  'Edel' : 35
}

In de eerste kolom vul je de naam van de eenheid in die jij gebruikt om te taggen. De huidige namen zijn degene die gebruikt worden door de TW tagger. Een deel van de naam is voldoende, als je dus bv "Speervechter" gebruikt dan is ook "Speer" voldoende om hem te herkennen.

In de 2de kolom moet de looptijd van deze eenheid in minuten per veld worden opgegeven. Deze vind je ingame bij de informatie over je eenheden, op de kaart,...


2. Om uit te zoeken waar een aanval juist de wachttoren kruist gebruik ik een stuk code die ik gevonden heb via deze link. Bij deze wil ik de schrijver er van bedanken voor zijn hulp en prachtig stukje code. Omwille van afrondingen & berekeningen garandeer ik geen 100% correcte berekening. Om deze volledig overeen te laten stemmen met hoe TW zelf het doet is er mogelijk meer onderzoek nodig. Mensen die daar bij willen helpen kunnen steeds voorbeelden doorzenden in de vorm van screens / tekst waar duidelijk in vermeld staat wanneer de aanval echt aan kwam in de uitkijktoren en wanneer de tool zei dat die zou aankomen. Moest er iemand met de nodige kennis, interesse en tijd zijn om dit concreet uit te zoeken (hoe er wordt afgerond ed) dan is dat ook meer dan welkom natuurlijk.

Enjoy!
 
Bovenaan