Wat zijn je gs?

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
40-40-40 koste 100k pp naar inno maar dan heb je ook wat
 
Reactiescore
2.478
30-30-29
 

DeletedUser61134

Guest
Aldo koopt zijn GSjes bij de Aldi, betere kwaliteit en goedkoper!
 

DeletedUser80615

Guest
15/16/15 hier...

Beetje frustrerend om anderen zoveel voor te zien staan... maar goed wilde eigenlijk gewoon maar verkennen hoe goed/slecht ik nog ben in dit spel... Niet erg goed blijkbaar haha :S

ach ja... na een paar jaar niet meer te hebben gespeeld en geen co-speler te hebben is het nog redelijk denk ik :/
 

Deleted User - 487834254

Guest
15/16/15 hier...

Beetje frustrerend om anderen zoveel voor te zien staan... maar goed wilde eigenlijk gewoon maar verkennen hoe goed/slecht ik nog ben in dit spel... Niet erg goed blijkbaar haha :S

ach ja... na een paar jaar niet meer te hebben gespeeld en geen co-speler te hebben is het nog redelijk denk ik :/
lekker streng voor jezelf hahaha
 

DeletedUser80603

Guest
15/16/15 hier...

Beetje frustrerend om anderen zoveel voor te zien staan... maar goed wilde eigenlijk gewoon maar verkennen hoe goed/slecht ik nog ben in dit spel... Niet erg goed blijkbaar haha :S

ach ja... na een paar jaar niet meer te hebben gespeeld en geen co-speler te hebben is het nog redelijk denk ik :/

ligging tho
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    24,8 KB · Weergaven: 45

DeletedUser80615

Guest
Hahaha ja had wel wat geluk met de ligging :)

Dat gezegd zijnde, is het toch iets minder leuk dan je mss zou denken met dat er best wel wat actieve farmers in mijn buurt zijn waardoor de barbaren dorpjes het niet echt waard waren gedurende de tijd dat ik geen lc had. (Tenzij 's nachts maar als solo speler moet ik ook slapen en kan dus jammer genoeg daar niet helemaal op kapitaliseren (ben al Maf genoeg om een paar keer midden in de nacht voor dit spel op te staan, ma kmoet toch iets voor mijn gezondheid overhouden niet?)

Nuja het helpt wel lekker nu ik lc heb :)
 

DeletedUser80603

Guest
Hahaha ja had wel wat geluk met de ligging :)

Dat gezegd zijnde, is het toch iets minder leuk dan je mss zou denken met dat er best wel wat actieve farmers in mijn buurt zijn waardoor de barbaren dorpjes het niet echt waard waren gedurende de tijd dat ik geen lc had. (Tenzij 's nachts maar als solo speler moet ik ook slapen en kan dus jammer genoeg daar niet helemaal op kapitaliseren (ben al Maf genoeg om een paar keer midden in de nacht voor dit spel op te staan, ma kmoet toch iets voor mijn gezondheid overhouden niet?)

Nuja het helpt wel lekker nu ik lc heb :)

i feel u :)
 

DeletedUser77113

Guest
als ik het zeg, dan komen jullie allemaal mijn dorpje farmen zeker :eek:
 
Bovenaan