Wat willen jullie lezen in TWW?

DeletedUser

Guest
kan misschien iemand anders uitleggen of verklaring geven waarom het weekblad niet meer wil openen? :p

kwil et nog graag lezen. :(
 
Reactiescore
14
Wij zitten met hetzelfde probleem.. We kunnen oo niet op de site om artikels te plaatsen..

Ik denk dat de server overbelast is ofzo..

We zullen zien...
 
Reactiescore
14
Omdat wij hetzelfde probleem hebben als jullie..

Wij krijgen dezelfde error..
 

DeletedUser

Guest
Nouja, er zitten ook voordelen bij!
Het is alleen wel irritant dat ik sinds gister al 200x op uitloggen heb gedrukt omdat ik gewend ben dat daar je vriendenlijst zit.

Achh ik heb een dag gezocht naar mijn vriendenlijst dus ja :p
 

DeletedUser

Guest
Achh ik heb een dag gezocht naar mijn vriendenlijst dus ja :p

ik ben al een aantal dagen bezig om te onthouden dat ik niet bij mededelingen moet zoeken naar de instellingen:(
btw ben jij de vroegere stinkmuis de grote op deze wereld?
 

DeletedUser

Guest
Excuses voor het kleine artikel vanuit mijn kant.

Toch, veel leesplezier!

Idd wat klein, met veel fouten... o.a die bg aanvraag, is er nooit geweest.

Of dit zinnetje:

Maar dat werd anders na de actie op Wladimir. Wladimir werd door B2B en NWA stevig aangepakt, dat was voor Reborn een sein voor oorlog en na die actie zijn ze dan ook een stevig tegenoffensief gestart.

Plannen lagen er allang, werden alleen toen sneller uitgevoerd dus was helemaal geen teken tot oorlog... Aangezien bij NWA en ons al duidelijk was dat die er kwam...

Chris
 
Reactiescore
14
Ja doordat ik (excuses) veel te laat ben begonnen eraan had ik dus niet de tijd om ook jou de vragen te stellen.
Het is van een ex-NWA'er. (De antwoorden die ik heb)

Misschien een idee om dan volgende week jullie inbreng erin te zetten, met als 2e artikel erbij een samenvatting?
 

DeletedUser

Guest
ligt het aan mij of zie ik helemaal geen w8 artikel in tww staan?
 

DeletedUser24618

Guest
er zijn er zelfs 2 of ik moet zelfs een heel tww gemist hebben xD
 
Bovenaan