Wat willen jullie lezen in TWW?

DeletedUser21298

Guest
Wel ja, inactiviteit hoeft niet altijd van 1 punt (motivatie) te komen, kan ook miss zijn omdat wij alles bashen en vele er daardoor mee stoppen, wel je kan veel zeggen. Maar vele van vib hebben hier lang voor geknokt, mogen wij dan ook eens de complimenten ontvangen dat we w8 op zijn kop hebben gezet.

Bij FOG heeft ViB alleen maar voor het stoppen van Djock gezorgd ;)
TDS en Spyboy waren gewoon te noob en zijn moeten stoppen door hun 2 bans.
 

DeletedUser

Guest
Lol praat je in je eigen taaltje, al die andere stammen/spelers dan? die stopte allemaal toevallig vanwege prive problemen tijdens een off van ons?
 

DeletedUser23482

Guest
Tja die spelertjes zaten er toch al nooit op. Er moet een keer een reden komen waarom ze ermee op houden he
 

DeletedUser16768

Guest
Wees gerust allemaal.
Deze week is een reporter van een andere wereld zo lief geweest om over W8 een artikel te schrijven.
 

DeletedUser

Guest
laat ViB toch.. altijd moet het over ViB gaan de wereld draait niet om ViB

doe eens kleinere stammetjes

ik wil wel iets weten over ROANE of de ZWC.
mischien de val Van TCA??

Kleinere stammetjes.. Brian het is nu TCL en niet TCA.
ROANE gaat nu vs. HONOR, en Lux is gestopt door veel stoppende leden. Leden die tegen ViB aan zaten te hikken.. Er waren "conflictjes" binnen de stam tussen de leden en de leiding. Het verplicht meedoen aan mass', het verplichte OS'en.. Sommige leden waren het gewoon niet eens met het leidinggeven, en sommige leden wouden gewoon hun eigen gang gaan. Spelers aanvallen zonder eerst toestemming te vragen aan de leiding, zonder tegen een BG aan te botsen die in de weg ligt..

Tja, dat is wel algemeen bekend.


Ikzelf wil wel eens iets horen over het Noord-Westen, gezien het altijd over het midden of over het oosten gaat :)
 
Reactiescore
14
Kleinere stammetjes.. Brian het is nu TCL en niet TCA.
ROANE gaat nu vs. HONOR, en Lux is gestopt door veel stoppende leden. Leden die tegen ViB aan zaten te hikken.. Er waren "conflictjes" binnen de stam tussen de leden en de leiding. Het verplicht meedoen aan mass', het verplichte OS'en.. Sommige leden waren het gewoon niet eens met het leidinggeven, en sommige leden wouden gewoon hun eigen gang gaan. Spelers aanvallen zonder eerst toestemming te vragen aan de leiding, zonder tegen een BG aan te botsen die in de weg ligt..

Tja, dat is wel algemeen bekend.


Ikzelf wil wel eens iets horen over het Noord-Westen, gezien het altijd over het midden of over het oosten gaat :)


omdat je daar zelf ligt, of omdat je de dar graag wat over wilt horen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
omdat je daar zelf ligt, of omdat je de dar graag wat over wilt horen:rolleyes:

Het is niet zozeer omdat ik daar zelf lig, maar eigenlijk ben ik de verhalen over ViB wel een beetje beu. En daarbij, ik heb nog (bijna) nooit wat gelezen over het noord-westen.
 
Reactiescore
14
hee, wij zitten nooit aan te pappen bij TW-reporters om verhalen van ViB hoor;)

en wat zou je dan willen horen over N-W? n=geef ze dan een verhaal...
 
Reactiescore
14
Dat hoor je mij ook niet zeggen dat jullie dat doen :rolleyes:

En tja, met wat statistieken ben ik al blij om mee te beginnen..

ik zei een voorbeeld.. hier hebben ze nog niet veel aan..
1. welke stammen?
2. zijn er stammen in oorlog?

etc. etc.
hier kunnen ze nog gene barst mee met al die stammen die daar liggen...
 

DeletedUser

Guest
ik zei een voorbeeld.. hier hebben ze nog niet veel aan..
1. welke stammen?
2. zijn er stammen in oorlog?

etc. etc.
hier kunnen ze nog gene barst mee met al die stammen die daar liggen...

Wel, zoals achtergrond informatie van Knight, NWA, GoD, ..
Hoe zij tegen het noord-westen aan kijken..

Soort intervieuw ofzo, weet ik veel..
Gaat er gewoon om dat er genoeg gebeurd in het N-W, maar wat niemand het opmerkt.
 

DeletedUser

Guest
Wel, zoals achtergrond informatie van Knight, NWA, GoD, ..
Hoe zij tegen het noord-westen aan kijken..

Soort intervieuw ofzo, weet ik veel..
Gaat er gewoon om dat er genoeg gebeurd in het N-W, maar wat niemand het opmerkt.

Tuurlijk, T Nom interesseert eenieder:rolleyes::rolleyes:
 
Bovenaan