Wat willen jullie lezen in TWW?

DeletedUser16171

Guest
Momenteel is er denk ik nog erg veel gaande dat TWw waardig is.


1) Oorlog ViB vs TAB
2) Uiteenvalling van Lux en zijn omstandigheden
3) Fort en zijn gebeurtenissen.
4) Ontstaan van ROANE, wie was de bedenker
5) BOD en TM 75, samen 1 geheel?(is tegen eind volgende week heel waarschijnlijk zo:D)

Dit lijken me redelijke voorstellen op zich allemaal. Het idee van Prima is ook leuk maar wel wat meer werk zoals aangegeven.

Hier moet toch iets uit te kiezen zijn?

Ik ben nu al benieuwd wat het wordt!
 

DeletedUser

Guest
Dit lijken me redelijke voorstellen op zich allemaal. Het idee van Prima is ook leuk maar wel wat meer werk zoals aangegeven.

Hier moet toch iets uit te kiezen zijn?

Ik ben nu al benieuwd wat het wordt!

Nouja een artikel met kwaliteiten maar waar ook veel tijd aan besteed is mag toch wel? ;)
 

DeletedUser16171

Guest
Nouja een artikel met kwaliteiten maar waar ook veel tijd aan besteed is mag toch wel? ;)

Zeker ;) Ik weet alleen niet hoe druk onze TW repporter is, of hij bijvoorbeeld examens heeft. Dan zou ik me kunnen voorstellen dat hij niet teveel hooi op zijn vork zou willen nemen.
 

DeletedUser14331

Guest
Nou, als je het me zo stelt, ik zou graag eens een interview zien met de forummod W8 wat hij vind over deze forum (laag niveau, flauw, leuk om er te werken, teveel spam, ...).
Dat valt allemaal wel mee hoor ;)
Als iemand zin heeft hoor ik het wel :D
 

Deleted User - 517963

Guest
Allemaal wel leuke dingen die ik hoor en dan ook graag wil lezen in TWW.

Groetjes, Cojack
:edelman:proud to be leader of ~BOD~:edelman:
 

DeletedUser21298

Guest
Allemaal wel leuke dingen die ik hoor en dan ook graag wil lezen in TWW.

Groetjes, Cojack
:edelman:proud to be leader of ~BOD~:edelman:

Puntengeiler ja :eek:
Geef mij maar een leuk artikel over stammen zoals ROANE, Knight, Honor en/of ~BOD~ ;)
 

DeletedUser

Guest
liever iets over dat de top 5 stammen met elkaar worden vergeleken... kun je gelijk zien dat BOD en ROANE niet op de goede plek staan..
 

Deleted User - 517963

Guest
Dat is ook goed, als het maar interessant is om te lezen.

Groetjes, Cojack
:edelman:proud to be leader of ~BOD~:edelman:
 

DeletedUser

Guest
PomPom Pidom.

Ik geloof, dat jullie aan de beurt zijn ofzo^^
Een beetje verder, hoor ik hier iets over W08's D-Day?
Daarnaast zie ik dat het forum van W08 ontzettend inactief is?

Denk dat het eerste onderwerp iets is, waar ik mij ga op fixeren. Aangezien ik geen W08 speel, heb ik uiteraard wel bronnen nodig.
Graag hoor ik, van zij die willen, in een PM, het hele verhaal wat,wie,waarom,hoe het gebeurt is...



Met vriendelijke groeten,
Black Cactus - TWw-reporter.
 

DeletedUser

Guest
liever iets over dat de top 5 stammen met elkaar worden vergeleken... kun je gelijk zien dat BOD en ROANE niet op de goede plek staan..

ik vind persoonlijk dat er alleen maar steeds over de grote stammen wordt gepraat, misschien iets meer aandacht naar de kleine stammen toe.
 

DeletedUser

Guest
PomPom Pidom.

Ik geloof, dat jullie aan de beurt zijn ofzo^^
Een beetje verder, hoor ik hier iets over W08's D-Day?
Daarnaast zie ik dat het forum van W08 ontzettend inactief is?

Denk dat het eerste onderwerp iets is, waar ik mij ga op fixeren. Aangezien ik geen W08 speel, heb ik uiteraard wel bronnen nodig.
Graag hoor ik, van zij die willen, in een PM, het hele verhaal wat,wie,waarom,hoe het gebeurt is...



Met vriendelijke groeten,
Black Cactus - TWw-reporter.
Er hadden inderdaad een paar spelers hun account op verwijderen gezet, en Lux is gevallen.
Dat was de voormalige #2 stam.
Het forum van W08 ontzettend inactief? Dat valt wel mee als je het vergelijkt met andere fora.

Voor informatie kan je altijd je Tww leider Bappos vragen, denk ik:D!
Good luck.
 

DeletedUser

Guest
Er hadden inderdaad een paar spelers hun account op verwijderen gezet, en Lux is gevallen.
Dat was de voormalige #2 stam.
Het forum van W08 ontzettend inactief? Dat valt wel mee als je het vergelijkt met andere fora.

Voor informatie kan je altijd je Tww leider Bappos vragen, denk ik:D!
Good luck.

Njaa, weet wel, maar die collega heeft ook zijn taken uiteraard :)
Vandaar dat ik liever jullie even aan het woord laat...
Indien nodig kan ik nog steeds terugvallen op mijn collega's ;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom houden jullie niet gewoon interviews met de leiders van stammen? De top 100 en elke week als W8 in het blad is komen er 10 leiders. Bijv. 100-91 eerste keer 90-81 tweede keer enz.
 

DeletedUser

Guest
Eerder elke week 2 stammen ofzo. Dan kan je er meer tijd aan besteden ..
 

DeletedUser

Guest
PomPom Pidom.

Ik geloof, dat jullie aan de beurt zijn ofzo^^
Een beetje verder, hoor ik hier iets over W08's D-Day?
Daarnaast zie ik dat het forum van W08 ontzettend inactief is?

Denk dat het eerste onderwerp iets is, waar ik mij ga op fixeren. Aangezien ik geen W08 speel, heb ik uiteraard wel bronnen nodig.
Graag hoor ik, van zij die willen, in een PM, het hele verhaal wat,wie,waarom,hoe het gebeurt is...



Met vriendelijke groeten,
Black Cactus - TWw-reporter.


Vib heeft w-8 lam gelegd, iets wat tot nu toe niet te vaak gebeurde? :)
 

DeletedUser

Guest
Wel ja, inactiviteit hoeft niet altijd van 1 punt (motivatie) te komen, kan ook miss zijn omdat wij alles bashen en vele er daardoor mee stoppen, wel je kan veel zeggen. Maar vele van vib hebben hier lang voor geknokt, mogen wij dan ook eens de complimenten ontvangen dat we w8 op zijn kop hebben gezet.
 
Bovenaan