Wat willen jullie lezen in TWW?

DeletedUser52445

Guest
Zoek de gelijkenissen :D

de beurs :
MSCI_2008_EUR.gif



HONOR :
image.php

Als jullie de oorlog willen winnen door laf tegenover strongfoot te doen (reden zal ik hier niet plaatsen) , die na 3 jaar tegen jullie strijden respect verdiend, vind ik dat er iets niet goed is bij degene die dit op zijn geweten heeft van legion.

En daarover ook nog zo op te reageren, daar pas ik voor ;)
 

DeletedUser

Guest
Die reden ligt volledig bij jullie zelf :rolleyes: . En degene die dit op zijn geweten heeft moet je niet in Legion gaan zoeken...

En respect voor Strongfoot is er zeker. Alleen jammer dat het zo gebeurt. Had het liever ook anders gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
"Hee, we zijn niet meer aan top! :O"
Laten we maar weer leden gaan rekruteren, dan hoeven we niet zoveel moeite te doen met dorpen overnemen etc.! :rolleyes:

Rara over welke stam gaat het? :confused:
 

DeletedUser52445

Guest
nee je had het liever niet zo gewild.
daarom doe je er ook aan mee om strongfoot op te edelen
:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn verantwoordelijk voor wat jullie rekruteren, niet wij. :rolleyes:

En heilig doen is best lachen, toen jullie kurf terug konden naaien hebben jullie het ook niet gelaten, dus kzou niet weten waarom wij het nu wel zouden doen. Dus over laffe streken zou ik het niet echt hebben. Wie wind zaait, zal storm oogsten.
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn verantwoordelijk voor wat jullie rekruteren, niet wij. :rolleyes:

En heilig doen is best lachen, toen jullie kurf terug konden naaien hebben jullie het ook niet gelaten, dus kzou niet weten waarom wij het nu wel zouden doen. Dus over laffe streken zou ik het niet echt hebben. Wie wind zaait, zal storm oogsten.

Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind;)
 

DeletedUser52445

Guest
nu weer ontopic:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
Dat is niet on-topic jongeman!

Dit topic gaat over het TWw, de geposte uitgave en wat men erin wilt lezen. Niks oorlogsstatistiken dus :)
 
Bovenaan