Wat vindt W22?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser48278

Guest
Ik zal maar even genoegen nemen met je antwoord, en zal me nog verdiepen in leuke ideeën en uitwerken. ;) Eens zien wat er dan gebeurt :p

Misschien wordt het gewardeerd, misschien niet. Als jij je best doet, ligt het niet aan jou.
 

DeletedUser

Guest
Het topic valt nog mee. Maar dan met zo'n stelling van kus me gat afkomen gaat een beetje te ver. Kies dan beter iets van : Welke premade gaat als 1ste failen. Of : Starten in een premade beter? Maar toch niet 'Topstammen zijn top' aangezien wij en jij ook toch weten dat die vroeg of laat gaan failen door gebrek aan ervaring.
 

DeletedUser

Guest
Het topic valt nog mee. Maar dan met zo'n stelling van kus me gat afkomen gaat een beetje te ver. Kies dan beter iets van : Welke premade gaat als 1ste failen. Of : Starten in een premade beter? Maar toch niet 'Topstammen zijn top' aangezien wij en jij ook toch weten dat die vroeg of laat gaan failen door gebrek aan ervaring.

Daar had ik misschien beter over na moeten denken.
 
Reactiescore
25
Ik denk dat het nog net even te vroeg is voor het topic aangezien nu iedereen duidelijk nog in een (nutteloze) spambui is. Daarom zet ik een slotje op dit topic. Probeer het over een paar weken nog eens als de eerste dorpen geedeld worden en de stammen duidelijk zijn, dan hebben mensen vaak meer om mee te delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan