Wat vindt W22?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat vindt W22?



Dames en heren! Ik presenteer u: Wat vindt W22?
Een dagelijkse stelling waar flink over gepraat kan worden. Ik verwacht hier goede discussies, geen welles nietes verhaaltjes of SPAM.
Alle stellingen van de dag zullen hieronder in een lijst staan, om er eventueel nog eens in terug te kijken.

Voorgaande stellingen:

Huidige Stelling:

Massastammen zijn top!
 

DeletedUser

Guest
Wat ik vind is dat jij hier niet moet bij beginnen omdat je binnen 2 weken toch stopt
 

DeletedUser53649

Guest
Nee, heel onoverzichtelijk forum (bijna altijd toch). Meestal vallen ze ook na enkele weken uiteen.
 

DeletedUser

Guest
Wat vindt W22?



Dames en heren! Ik presenteer u: Wat vindt W22?
Een dagelijkse stelling waar flink over gepraat kan worden. Ik verwacht hier goede discussies, geen welles nietes verhaaltjes of SPAM.
Alle stellingen van de dag zullen hieronder in een lijst staan, om er eventueel nog eens in terug te kijken.

Voorgaande stellingen:

Huidige Stelling:

Massastammen zijn top!

Mits een goede leiding die iedereen in toon kan houden, de ligging tegen over elkaar goed is en de sfeer er ook is ben ik het eens.

Aangezien dit (bijna) nooit het geval is ben ik het er toch mee oneens
 

Deleted User - 487957951

Guest
w22 is op zich wel goed maar het af van w22 is echt belachelijk...

Er zijn mensen die een topic openen 'Wat vindt w22'

En wat heeft w22 gevonden?
 

DeletedUser

Guest
Niets aan toe te voegen.

Zoiets heet +1 of ' vind ik leuk '

Maar wat jij zegt dat is pas pwning
a015.gif
 

DeletedUser31224

Guest
HEY-I-FOUND-YOUR-FAP-FOLDER.jpg


Massa-stammen zijn vrijwel nooit goed opgezet, dus, nee.
 

DeletedUser

Guest
w22 is op zich wel goed maar het af van w22 is echt belachelijk...

Er zijn mensen die een topic openen 'Wat vindt w22'

En wat heeft w22 gevonden?

W22 heeft miezkos lans gevonden :eek:.

OT.:

Massastammen zijn top?
Massa-noob-recruit-stammen zijn niet top, zoals iedereen ondertussen al weet..
Zinloze stelling.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik vind is dat jij hier niet moet bij beginnen omdat je binnen 2 weken toch stopt

Het grappige is dat dit binnen 10 seconden is ververst, het enige wat ik iedere dag moet doen, is een nieuwe stelling. Ongeveer evenveel moeite als een post maken :rolleyes: Neh ga ik niet redden hoor (A)
 

DeletedUser

Guest
massa-stammen kunnen top zij. jammer genoeg zijn ze dit vaak niet. op .net waar vroeger veel massastammen waren, zaten ze beter in elkaar dan alle massastammen nu doen. mijn visie is dan ook, dat het mogelijk moet zijn om goede massastammen te maken, maar niet op .nl

waarom niet op .nl?

te weinig spelers met kwaliteit. er zijn nooit genoeg goede spelers op een wereld om een goede massastam te maken en ook nog genoeg concurrentie te vinden op die wereld. waarschijnlijk kan je wel genoeg spelers vinden voor 2 massastammen maar niet voor een derde. hierdoor zullen we altijd hier blijven spelen met de elitestam en zullen, denk ik, alle massastammen hier op .nl falen.
 

DeletedUser

Guest
Het grappige is dat dit binnen 10 seconden is ververst, het enige wat ik iedere dag moet doen, is een nieuwe stelling. Ongeveer evenveel moeite als een post maken :rolleyes: Neh ga ik niet redden hoor (A)

Hallo
Daaag

Jij bent noob
 

DeletedUser

Guest
massa-stammen kunnen top zij. jammer genoeg zijn ze dit vaak niet. op .net waar vroeger veel massastammen waren, zaten ze beter in elkaar dan alle massastammen nu doen. mijn visie is dan ook, dat het mogelijk moet zijn om goede massastammen te maken, maar niet op .nl

waarom niet op .nl?

te weinig spelers met kwaliteit. er zijn nooit genoeg goede spelers op een wereld om een goede massastam te maken en ook nog genoeg concurrentie te vinden op die wereld. waarschijnlijk kan je wel genoeg spelers vinden voor 2 massastammen maar niet voor een derde. hierdoor zullen we altijd hier blijven spelen met de elitestam en zullen, denk ik, alle massastammen hier op .nl falen.

Bovendien zijn er hier teveel spelers met een te grote ego
 

DeletedUser

Guest
Hallo
Daaag

Jij bent noob

Wow, positieve jongen, jij!

massa-stammen kunnen top zij. jammer genoeg zijn ze dit vaak niet. op .net waar vroeger veel massastammen waren, zaten ze beter in elkaar dan alle massastammen nu doen. mijn visie is dan ook, dat het mogelijk moet zijn om goede massastammen te maken, maar niet op .nl

waarom niet op .nl?

te weinig spelers met kwaliteit. er zijn nooit genoeg goede spelers op een wereld om een goede massastam te maken en ook nog genoeg concurrentie te vinden op die wereld. waarschijnlijk kan je wel genoeg spelers vinden voor 2 massastammen maar niet voor een derde. hierdoor zullen we altijd hier blijven spelen met de elitestam en zullen, denk ik, alle massastammen hier op .nl falen.

Kijk dit is dus het doel van dit topic, discussiëren
 

DeletedUser

Guest
Ik ben geen noob, dus wees maar lekker chagarijnig maar verpest mijn topic niet. Volgens mij ben jij nog nooit positief geweest over een topic wat afwijkt van alle standaard topics per wereld.

Jawel hoor ik heb net zelf een gemaakt en ik ben niet chagi hoor :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan