(Wat vind jij van) Wereld 6

DeletedUser

Guest
Wat een amateurs die hier zitten te zeggen dat de wereld slecht is doordat hij sloom gaat. Is dit jullie 1e dag op TW ofzo? Iedereen weet dat bij elk begin van een wereld, het druk is. En met deze nieuwe update is het meer dan normaal dat het op deze wereld nog eens extra druk is.
 

DeletedUser7473

Guest
Wat een amateurs die hier zitten te zeggen dat de wereld slecht is doordat hij sloom gaat. Is dit jullie 1e dag op TW ofzo? Iedereen weet dat bij elk begin van een wereld, het druk is. En met deze nieuwe update is het meer dan normaal dat het op deze wereld nog eens extra druk is.

jup, en vooral als er 5000 man tegelijk in een wereld willen starten. Ik kan er nog niet veel van zeggen, maar ik denk als ik een windrichting kan kiezen overnieuw ga beginnen.
 

DeletedUser

Guest
jup, en vooral als er 5000 man tegelijk in een wereld willen starten. Ik kan er nog niet veel van zeggen, maar ik denk als ik een windrichting kan kiezen overnieuw ga beginnen.

hahahahaha, lol. :p Je wou zeker in k55 zitten:D Ik zit in k45, en ik zit goed, lekkker veel farms om mij heen;)
 

DeletedUser

Guest
jup, en vooral als er 5000 man tegelijk in een wereld willen starten. Ik kan er nog niet veel van zeggen, maar ik denk als ik een windrichting kan kiezen overnieuw ga beginnen.
Er is nu al zo'n 11000 man geregistreerd op deze wereld. Toch normaal dat het druk is, als die allemaal tegelijk erop wouden.
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk dat dit zou gebeuren was te verwachten....

t wel jammer maar je moet gewoon geudld hebben het gaat vanzelf wel weer over die errors en dan is de wereld gewoon goedbespeelbaar
 

DeletedUser

Guest
hey ik zoek leden met mijn stam [TGDA]... Stuur maar een bericht dan invite ik je
 

DeletedUser

Guest
Pfff wachten tot de ridder klaar is en tot ijzer omhoog gaat... Dat is best wel sloom ( heb zelf niet zoveel last van de errors )
 

DeletedUser8526

Guest
lijkt me beter om int begin alleen ff je grondstoffen omhoog te doen, ridder heb je toch nog niks aan, beter wacht je daar nog n dag of twee mee
 

DeletedUser

Guest
W6 kan nog wel eens leuk gaan worden ja :D
Vooral na 1 februari ;P Dan begint de lol pas echt :D :cool:

Hmm.. ik moet alleen wel nog eens goed het topic over de nieuwe features enzo doorlezen.. ;P :p

Succes mensen! :)
 

DeletedUser

Guest
W6 kan nog wel eens leuk gaan worden ja :D
Vooral na 1 februari ;P Dan begint de lol pas echt :D :cool:

Hmm.. ik moet alleen wel nog eens goed het topic over de nieuwe features enzo doorlezen.. ;P :p

Succes mensen! :)

hey skilla leuk jou weer te zien hier, jammer alleen dat je naar de dark side (.SO.) trekt, herinner je je oude PA nog ;)
 

DeletedUser

Guest
Een vriend van me regelt Skilla op w5 ondertussen.. :) Zelf speel ik met een ander ^^ raar dat hte kan lopen soms he.. :p

Enne.. wie ben je? :eek: (xgermany zegt me niks)
 

DeletedUser

Guest
beetje moeilijk oordelen aangezien het nog maar net is begonnen

maar tot nu toe van wta ik heb gehoort klinkt het wel cool
 

DeletedUser

Guest
kan je niet zeggen waar je wil zitten Bijv zuid oost ofzo
 

DeletedUser8545

Guest
Ziet er best wel goed uit. Errors zijn logisch, zoals eerder vermeld. Morgen zal het al een stuk vlotter gaan.

Die bonusdorpen vind ik best wel een hippe feature, kan nog spannend gaan worden.
 

DeletedUser8526

Guest
nee duh pas vanaf 1 februari... maar wat maakt t uit? tis wel leuk dat niet gelijk iedereen van stammen uit vorige werelden bij elkaar zitten
 

DeletedUser

Guest
men oma loopt sneller dan deze server gaat
maarja het is een nieuwe server dus das wel een beetje normaal
 

DeletedUser

Guest
2 uur was beroerd ik was nummer 495 die erin ging ;) en was om 02:20 ofso:(
 
Bovenaan