Wat is volgens jullie het Ideale Dorp?

DeletedUser58810

Guest
Re: verouderd of niet?

Aan jouw posts te zien kan je beter gewoon van het forum wegblijven, want veel nuttigs heb je nog niet gepost..

Je kerkdorpen liggen meestal centraal tussen je aanvalsdorpen, en zullen in het front altijd gestacked zijn..

Dit AF Account is gisteren aangemaakt, dan kun je ook nog niet veel gepost hebben. ;)

02-gold-finch-relax.jpg

Hij doet ook maar z'n best hem te laten horen en wat handige tips van tribalwars te verkrijgen.
Tribalwars kan je niet perfect spelen, maar er zijn bepaalde dingen not done, en bepaalde dingen waardoor je het beter kan spelen ;)

Bedankt. Camelgamer is ook niet perfect. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoofdgebouw:20
Kazerne: 25
Stal: 20
Werkplaats: 10
Smederij: 20
Adelshoeve: wat het was, maar lvl 3 breek ik af.
Marktplaats: 20
Mijnen: 30
Boerderij: 30
Opslagplaats: 30
Schuilplaats: 10
Muur: 20

easy as that. vind dat gezeik met alle dorpen moeten precies evenveel punten hebben altijd zo'n bullshit. dit werkt en elk level heeft zijn reden. NOTE: ik speel enkel w10.
 

DeletedUser

Guest
Hoofdgebouw:20
Kazerne: 25
Stal: 20
Werkplaats: 10
Smederij: 20
Adelshoeve: wat het was, maar lvl 3 breek ik af.
Marktplaats: 20
Mijnen: 30
Boerderij: 30
Opslagplaats: 30
Schuilplaats: 10
Muur: 20

easy as that. vind dat gezeik met alle dorpen moeten precies evenveel punten hebben altijd zo'n bullshit. dit werkt en elk level heeft zijn reden. NOTE: ik speel enkel w10.

mja, ik heb dorpen waar ik mijn wp lvl 15 wel nodig heb om een beetje in evenwicht te blijven (bunkerbusters en consorten).

dus ik doe overal HQ 20, markt 20 en de rest uitbouwen (kerken verberg ik natuurlijk op kerkwerelden)

Bij een start zal ik echter mijn wp lager houden, 5 volstaat dan meestal wel. En een markt gaat dan zelden boven de 15 alsook zal een opslag lvl30 niet nodig zijn in de eerste weken.
 

DeletedUser

Guest
9995 punten

20 HQ
20 Markt
geen standbeeld (boven 100 dorpen ofzo)
rest uitbouwen

doe niet aan kerkwerelden dus dit werkt perfect voor mij
 
Reactiescore
38
Ik maak meestal overal een standbeeld, maar het probleem is dan dat ik hem nooit gebruik om iemand mee te clearen... :rolleyes:
Iedere keer vergeet ik hem in een van mijn andere dorpen. :p
 

DeletedUser55242

Guest
Even wat van mijn dorpjes :

Dorpenopbouw 9.818:

Dorp-build.jpg


(*Een edeldorp heeft bij mij wel adelshoeve level 3)


Dorpopbouw 9765:

Gebasseerd op mijn build voor een wereld waarop actief gefarmd word (9492):

Village-build.jpg
 
Reactiescore
38
Kunnen die titels nog wat groter?
Ik ben slechtziend. :p
(Grapje)

Ik zet altijd mijn schuilplaats op lvl 2.
Geen flauw idee waarom ik dat doe eigenlijk... :D
 

DeletedUser

Guest
Hoofdgebouw 20
Kazerne 25
Stal 20
Werkplaats 6
Adelshoeve 1
Smederij 20
Verzamelplaats 1
Standbeeld 1
Marktplaats 23
Houthakkers 30
Leemgroeve 30
Ijzermijn 30
Boerderij 30
Opslagplaats 30
Schuilplaats 9
Muur 20
________________________+
9999p

(Werkt alleen als je munten moet slaan. Het pakjes systeem werkt niet!)

MvG
City King
 

DeletedUser

Guest
Even wat van mijn dorpjes :

Dorpenopbouw 9.818:

Dorp-build.jpg


(*Een edeldorp heeft bij mij wel adelshoeve level 3)


Dorpopbouw 9765:

Gebasseerd op mijn build voor een wereld waarop actief gefarmd word (9492):

Village-build.jpg


het hebben van ah level 3 is onnodig. je hebt namelijk geen vaste edeldorpen. neem aan dat je een cluster hebt en dat je jou "edeldorp" elke keer weer verschuift. neem ook aan dat het dorp zo dicht mogelijk tegen het front aan ligt. als ik dit door heb als tegenstander, kan je een nachtelijk clear festijn verwachten('s nachts na het uitgaan 10 clears op dat dorp gooien) ben je jou dure pakketjes edels kwijt, en hoef ik niet 's nachts te snipen.
 

DeletedUser62224

Guest
Als je word aangevallen en je wete dat het bv. clears zijn en je stuurt je troepen weg maak dan met je gs zoveel mogelijk gebouwen(die nodig zijn bv. muur) en maak veel troepen, als je dan nog veel over hebt stuur je als je een ander dorp hebt het naar daar of zet je een aanbieding op de marktplaats.

Marktplaats aanbiedingen kunnen worden geplundert
 
Bovenaan