Wat is er allemaal mis met Warre?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7072

Guest

Dat niet alleen hij heeft ook buiten tw leuke hobby's.

kopie-van-img-1197.jpg
 

Deleted User - 24028

Guest
Ohnee en ik die dacht dat die foto van mij voor eeuwig uit het straatbeeld was :( :p
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 24028

Guest
Je skype folder nog wel :p Ik ben dat btw niet he.. geen idee van waar die foto komt :p
 

DeletedUser71618

Guest
ach hij mag dat vragen he. In een topic is vrij raar wel idd. En de vraag "wie ben jij" al 2 keer genegeerd hmmm

Maar het feit dat niemand van die mensen die me wel eens beledigd kan zeggen waar dat van Daan komt en in plaats daarvan gewoon nog eens beledigd zegt genoeg he ;)
Wilde me eerst niet hiertoe verlagen, maar als je het graag wil weten wil ik het best noemen hoor :D

Je lokt het wel weer uit met zulke reacties hè. Wat wil je ermee bereiken?
 

Deleted User - 24028

Guest
kijk he. Het is raar om een topic er over te starten omdat je weet waar dit op uit draait (meer beledigingen en geroep). Maar ik snap de topic maker ook, waarbij ik er van uit ga dat het niet gewoon een aan fire gekoppeld account is dat graag nog eens gescheld in mijn richting ziet komen, je ziet vaak mensen iets roepen en je kan niet weten waar dat vandaan komt. Laat staan of het terecht is of niet...

Wat lok ik uit of wat wil ik hier bereiken ? Ik wil de persoon die het vroeg antwoord geven op zijn vraag. Ofwel kan dat doordat jullie een deftige reden geven, en anders zoals het er nu voor staat, jullie die gewoon verder dingen uitkramen en lopen te schelden (note dit geld niet voor iedereen). Het 2de zegt eigenlijk gewoon dat er geen reden is maar jullie gewoon graag schelden op de actiefste poster van de tegenpartij.

Ik heb niet liever dan dat jullie hier je ongezouten mening zouden geven over me. Zo lang dit zonder schelden en gefundeerd kan is dat toch geen probleem. Ik geeft altijd zelf mijn mening over zaken en mensen, wie ben ik dan om zelf niet tegen een stootje te kunnen wanneer iemand andere zijn mening over mij geeft...

Eerlijk is eerlijk. Niemand is perfect. En als jullie hier Of eender waar op een deftige manier zouden zeggen wat net jullie probleem met mij is dan kan ik daar alleen maar uit leren (mits het terecht is), toch ?
 

Deleted User - 24028

Guest
In dag geval zou het gewoon een fire speler zijn en dat is behoorlijk kinderachtig he. Ik houd de optie dat het iemand van buitenaf is altijd open :D
 
Reactiescore
1.367
Je skype folder nog wel :p Ik ben dat btw niet he.. geen idee van waar die foto komt :p

JAJA, ik heb m samen met Daan en Sander genomen toen je net in Mental zat!


Jij ja!

Wilde me eerst niet hiertoe verlagen, maar als je het graag wil weten wil ik het best noemen hoor :D

Je lokt het wel weer uit met zulke reacties hè. Wat wil je ermee bereiken?

Uitlokkerd!
Wacht, zijn we hier 10jaar oud?

In dag geval zou het gewoon een fire speler zijn en dat is behoorlijk kinderachtig he. Ik houd de optie dat het iemand van buitenaf is altijd open :D

Wasnt me. But maybe it was!
 

Deleted User - 24028

Guest
Ahhh juist ja. Die is getrokken op de mental ontgroening :p maar dan ben jij degene op de foto, ik sta namelijk aan de andere kant waar die bal heen geschoten wordt met de katapult :s
 

DeletedUser71618

Guest
Warre; dan zal ik kort mijn mening geven, voor jou en de topicstarter. ^^

Tunnelvisie, amper kunnen denken (posten) buiten de eigen perceptie van zaken die je, eenmaal in je hoofd zittende, steeds meer lijkt te gaan geloven. Sterk in ongefundeerd roepen waarbij op onnodige (nja, meestal zijn die onnodig natuurlijk, maar: misplaatste wellicht een beter woord?) momenten de sneer komt, matig interpretatievermogen wat gesteund wordt door de 'kwaliteit' van uitspraken op de verkeerde manier aan elkaar koppelen. Als ik langer denk komt er vast meer, maar dit komt gelijk in me op.
 

Deleted User - 24028

Guest
Allright, allereerst bedankt om het op een deftige /respectvolle manier te doen... zitten goede dingen in, ook dingen die niet kloppen natuurlijk...

Tunnelvisie misschien wel ja. Zijnde dat ik mijn mening vorm (op basis van iets) en die blijf steunen tot ik sterke argumenten / bewijzen er tegen krijgt. Dus ik ben zeker iemand die mijn mening verdedigt en blijft verdedigen zolang ik er achter sta en geen redenen zie om van mening te veranderen. Een tunnelvisie in de zin van dat ik nooit toegeeft dat ik fout zat is echter niet van toepassing op me, indien ik verbeterd wordt en dit gebeurt door goede argumenten / bewijzen dan ben ik niet te beroerd mijn fout toe te geven. Dit is meermaals gebeurt, onlangs nog met jouw zelfs.

Ongefundeerd roepen doe ik werkelijk nooit, voor alles wat ik zeg (of toch wanneer ik een uitspraak doe / mijn mening geef) is dat steeds ergens op gebaseerd. Wat wel kan is dat het zo over komt bij je omdat ik niet altijd de tijd / zin heb om de redenen (redenatie tot / waar ik me op baseer) er meteen bij te zetten. Soms kan het ook zijn dat het gewoon tactisch slimmer is om redenen niet te noemen, ik durft wel eens een vermoeden als waarheid verkondigen om reactie uit te lokken en aan die reactie op te maken of er iets van klopt of niet (ik weet het, kan wel eens irritant overkomen, maar het is het soms ook waard). Maar het is dus niet omdat ik er niet meteen bij vermeld waarom ik iets zeg / geen bewijzen er meteen bij post dat ik zomaar iets zeg zonder reden ;) -- doen we dit trouwens niet allemaal ? Het AF staat hier vol met uitspraken die niet gefundeerd zijn.

Wat die sneer betreft, guilty as charged, ik kan het soms gewoon echt niet laten tegenover sommige mensen. Bij een voorzet kop je hem dan toch ook gewoon binnen :oops:

Dat laatste is nogal vaag, ik zal wel eens iets verkeerd interpreteren, maar over het algemeen valt dat goed mee. Iedereen interpreteert dingen op zijn manier natuurlijk, meestal ligt het echter aan de persoon die het zegt ;) Daarmee bedoel ik dat het getypte teksten zijn zonder enige vorm van emotie waardoor zaken verkeerd begrepen kunnen worden.

Maar bedankt voor de feedback in elk geval :) Zal men sneren een beetje proberen inhouden, maar dat moet wel van 2 kanten komen he :oops:

PS: aan dit zie je ook meteen of iemand je kent of niet... ik ben van mening dat op het AF de meeste mensen anders posten dan onder vrienden ingame. Daarom ga ik ook nooit uit van AF gedrag, want dat hoort niet perse verbonden te zijn.
 
Reactiescore
660
Wilde me eerst niet hiertoe verlagen, maar als je het graag wil weten wil ik het best noemen hoor :D

Je lokt het wel weer uit met zulke reacties hè. Wat wil je ermee bereiken?


Je kan altijd een bal terugkaatsen als je wil Bjarne. Liever had ik gehad dat je dit totaal niet goedkeurde. Het kan ook echt gewoon niet de bedoeling zijn. Dat warre zijn zieltje hier nog begint bloot te leggen is echt buiten proportie van de pot gerukt, niemand hoeft zich in een speciaal voor hem gemaakt topic te verantwoorden. Als er dan toch een pippo is die zich nu moet verantwoorden is diegene die dit al lang had moeten sluiten.
 

DeletedUser33115

Guest
Warre is Warre en dat zal zo blijven en dat is goed, iedereen heeft het recht te zijn wie en wat hij is, of we het er mee eens zijn of niet.
Verzoek dan ook dit topic te sluiten, heeft geen toegevoegde waarde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan