Wat is er allemaal mis met Warre?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Kansloos.
 

DeletedUser7072

Guest
Als mensen over je praten, ook al is het negatief heb je toch wat bereikt ;)

Wordt er ooit over een speler als dragonlordvision of thmoc5000 gepraat? Nee, laat al duidelijk zien dat warre ver boven dat niveau staat toch ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Wanneer wordt dit topic eigenlijk verwijderd? Je kan dit eigenlijk ook zien als een soort van cyber pesten, hoe je het went of keert Warre blijft een individu. En ook al zal hij zeggen dat het niks met hem doet, er wordt toch gesuggereerd dat Warre minder is dan de rest.

Dus sluit dit topic A.U.B. en ban diegene die het heeft geopend. #STOPHETCYBERPESTEN
 

DeletedUser33115

Guest
Wanneer wordt dit topic eigenlijk verwijderd? Je kan dit eigenlijk ook zien als een soort van cyber pesten, hoe je het went of keert Warre blijft een individu. En ook al zal hij zeggen dat het niks met hem doet, er wordt toch gesuggereerd dat Warre minder is dan de rest.

Dus sluit dit topic A.U.B. en ban diegene die het heeft geopend. #STOPHETCYBERPESTEN

Sander, ik geloof niet dat cyber pesten op zijn plaats is, Warre is nogal een kleurrijk figuur en dat haalt nogal wat kritiek naar boven al dan niet terecht.
Laten we kijken naar de bewijzen:p
 

DeletedUser72524

Guest
Sander, ik geloof niet dat cyber pesten op zijn plaats is, Warre is nogal een kleurrijk figuur en dat haalt nogal wat kritiek naar boven al dan niet terecht.
Laten we kijken naar de bewijzen:p

Het gaat er niet om hoe Warre het oppakt. Het gaat om de acceptatie van dit soort topics indien het in de toekomst nogmaals gebeurd bij een ander persoon die er niet zo tof erop reageert als Warre. Verder zie ik 2 moderators wel komen kijken, maar aanpakken doen ze niet meer.
 

DeletedUser7072

Guest
Hier ga ik met Sander mee,

Cyberpesten is ook pesten. Schandalig hoe jullie iemand hier met zijn allen door het slijk halen. vuurdraakje en warre krijgen heel wat te verduren, misschien moeten die 2 eens gaan daten om het samen allemaal te verwerken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Wanneer wordt dit topic eigenlijk verwijderd? Je kan dit eigenlijk ook zien als een soort van cyber pesten, hoe je het went of keert Warre blijft een individu. En ook al zal hij zeggen dat het niks met hem doet, er wordt toch gesuggereerd dat Warre minder is dan de rest.

Dus sluit dit topic A.U.B. en ban diegene die het heeft geopend. #STOPHETCYBERPESTEN

Ik heb ook geregeld een felle discussie met hem gehad. Maar ik beaam, dit kan niet de bedoeling zijn.
De bedoeling van het topic is in de eerste plaats om je eigen stam er goed te laten uitkomen en andere stammen dan weer niet. Individuen kunnen daar soms eens worden aangepakt/opgehemeld, als ze een belangrijk onderdeel zijn van een bepaalde stam die het net wel of net niet goed doen. Goede p&p voeren is niet iedereen gegeven, en hangt ook af van hoe goed je het op papier kan zetten.

Dit topic heeft geen betrekking tot p&p voeren en is gewoon op de man spelen. Daarbij kan ik het dan ook totaal niet begrijpen dat FanaticsZz x3 het gewoon laat door gaan. Onlangs feliciteerden we een speler op w50 voor een bepaald iets, en daar werden allerlei mensen voor gewaarschuwd (door diezelfde moderator dan nog). En dit kan dan gewoon wel. Niet te begrijpen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb ook geregeld een felle discussie met hem gehad. Maar ik beaam, dit kan niet de bedoeling zijn.
De bedoeling van het topic is in de eerste plaats om je eigen stam er goed te laten uitkomen en andere stammen dan weer niet. Individuen kunnen daar soms eens worden aangepakt/opgehemeld, als ze een belangrijk onderdeel zijn van een bepaalde stam die het net wel of net niet goed doen. Goede p&p voeren is niet iedereen gegeven, en hangt ook af van hoe goed je het op papier kan zetten.

Dit topic heeft geen betrekking tot p&p voeren en is gewoon op de man spelen. Daarbij kan ik het dan ook totaal niet begrijpen dat FanaticsZz x3 het gewoon laat door gaan. Onlangs feliciteerde we een speler op w50 voor een bepaald iets, en daar werden allerlei mensen voor gewaarschuwd (door diezelfde moderator dan nog). En dit kan dan gewoon wel. Niet te begrijpen.

Dit is een betere verwoording van de situatie, bedankt!
 

Deleted User - 24028

Guest
Sander, ik geloof niet dat cyber pesten op zijn plaats is, Warre is nogal een kleurrijk figuur en dat haalt nogal wat kritiek naar boven al dan niet terecht.
Laten we kijken naar de bewijzen:p
Heb je het nu over die bewijzen die je me weken geleden al ging geven schat ?
 

DeletedUser7072

Guest
Is er wel een Chinees die met jou wil poepen dan :D

Een soort Chinees poepmaatje, tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je er geen hebt.
 

DeletedUser77701

Guest
Ik heb ook geregeld een felle discussie met hem gehad. Maar ik beaam, dit kan niet de bedoeling zijn.
De bedoeling van het topic is in de eerste plaats om je eigen stam er goed te laten uitkomen en andere stammen dan weer niet. Individuen kunnen daar soms eens worden aangepakt/opgehemeld, als ze een belangrijk onderdeel zijn van een bepaalde stam die het net wel of net niet goed doen. Goede p&p voeren is niet iedereen gegeven, en hangt ook af van hoe goed je het op papier kan zetten.

Dit topic heeft geen betrekking tot p&p voeren en is gewoon op de man spelen. Daarbij kan ik het dan ook totaal niet begrijpen dat FanaticsZz x3 het gewoon laat door gaan. Onlangs feliciteerden we een speler op w50 voor een bepaald iets, en daar werden allerlei mensen voor gewaarschuwd (door diezelfde moderator dan nog). En dit kan dan gewoon wel. Niet te begrijpen.

Dan heb je duidelijk mijn bedoeling niet meegekregen. Er staat niet voor niets een vraagteken achter de titel. Ik zie regelmatig beledigingen etc. naar Warre vliegen. Ik vraag me dus af waar dit allemaal vandaan komt.
 
Reactiescore
1.367

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Dan heb je duidelijk mijn bedoeling niet meegekregen. Er staat niet voor niets een vraagteken achter de titel. Ik zie regelmatig beledigingen etc. naar Warre vliegen. Ik vraag me dus af waar dit allemaal vandaan komt.

Raar dat je daar een topic voor aanmaakt
 

Deleted User - 24028

Guest
ach hij mag dat vragen he. In een topic is vrij raar wel idd. En de vraag "wie ben jij" al 2 keer genegeerd hmmm

Maar het feit dat niemand van die mensen die me wel eens beledigd kan zeggen waar dat van Daan komt en in plaats daarvan gewoon nog eens beledigd zegt genoeg he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan