Wat is er allemaal mis met Warre?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser77701

Guest
Je hoort veel kritiek over de speler Warre. Ben wel benieuwd wat er achter zit.
 
Reactiescore
1.853
Als je dit topic overzichtelijk wilt houden kun je beter vragen wat er niet mis is met hem:tongue:
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat een heus compliment ook :) dankjewel allemaal !

Niet alleen wordt er een topic naar je genoemd, maar iedereen die er gefrustreerd in reageert is ook nog eens mijn vijand. Wilt zeggen dat ik een geweldige job doe als mijn vijanden me niet graag hebben en proberen weg te pesten !

Thxxxx guys !!
 
Reactiescore
746
Beginnen met dat hij zijn voornaam als AF account gebruikt, maar weigert zijn eerste letter als hoofdletter te typen, zoals gebruikelijk is in de Nederlandse taal!

Pot verwijt de ketel...
Verder vraag ik me af hoeverre dit allemaal on topic is en bij deze wereld hoort.. o_O
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens mij heeft @Poo. stiekem ergens mijn naam opgegeven als interesse en rijgt die altijd een melding wanneer het over mij gaat of wanneer ik er ben :tongue:
 

DeletedUser61134

Guest
Nah vast als reactie op mijn melding :eek:
Warre je hebt nu net zoals mij een eigen topic!
Congratz!
 

DeletedUser77701

Guest
Als je dit topic overzichtelijk wilt houden kun je beter vragen wat er niet mis is met hem:tongue:
Pot verwijt de ketel...
Verder vraag ik me af hoeverre dit allemaal on topic is en bij deze wereld hoort.. o_O

Warre is actief op lady corvett3 op W47. Bovendien zie je telkens reacties van spelers van W47 op Warre. Als ik dit in een ander topic zou zetten dan zou ik waarschijnlijk niet de juiste reacties krijgen. Dus ben benieuwd naar duidelijk antwoord nog, ondanks dat ik ondertussen door heb dat zijn ego behoorlijk groot is.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Wat een heus compliment ook :) dankjewel allemaal !

Niet alleen wordt er een topic naar je genoemd, maar iedereen die er gefrustreerd in reageert is ook nog eens mijn vijand. Wilt zeggen dat ik een geweldige job doe als mijn vijanden me niet graag hebben en proberen weg te pesten !

Thxxxx guys !!

Zoals?
 

Deleted User - 24028

Guest
Warre is actief op lady corvett3 op W47. Bovendien zie je telkens reacties van spelers van W47 op Warre. Als ik dit in een ander topic zou zetten dan zou ik waarschijnlijk niet de juiste reacties krijgen. Dus ben benieuwd naar duidelijk antwoord nog, ondanks dat ik ondertussen door heb dat zijn ego behoorlijk groot is.
Krijg je nu wel de reacties die je gehoopt had dan ? En als je dat laatste wilt opmaken uit mijn duidelijk sarcastische post hier boven ga je gang xd

Ben wel benieuwd, waarom stel je een vraag als deze ? Waarom wil je iets over mij weten en waarom vraag je het niet gewoon op de man af ?

Zoals die post van 1 van je stammies die dan geliked werd door andere van je stammies maar verwijdert is omdat die stammie van je geen enkele vorm van zelfcontrole bezit.
 
Reactiescore
603
Als alles binnen de mate blijft in dit 'spamtopic' mag deze open blijven.
Indien dit niet kan gaat ie meteen op slot ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan