We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Het komt dus van Daan? Kut Daan!
Warre is #1
Dat niet alleen hij heeft ook buiten tw leuke hobby's.
![]()
Ohnee en ik die dacht dat die foto van mij voor eeuwig uit het straatbeeld was![]()
![]()
Is er wel een Chinees die met jou wil poepen dan
Een soort Chinees poepmaatje, tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je er geen hebt.
Wilde me eerst niet hiertoe verlagen, maar als je het graag wil weten wil ik het best noemen hoorach hij mag dat vragen he. In een topic is vrij raar wel idd. En de vraag "wie ben jij" al 2 keer genegeerd hmmm
Maar het feit dat niemand van die mensen die me wel eens beledigd kan zeggen waar dat van Daan komt en in plaats daarvan gewoon nog eens beledigd zegt genoeg he![]()
Je skype folder nog welIk ben dat btw niet he.. geen idee van waar die foto komt
![]()
Hater!
Wilde me eerst niet hiertoe verlagen, maar als je het graag wil weten wil ik het best noemen hoor
Je lokt het wel weer uit met zulke reacties hè. Wat wil je ermee bereiken?
In dag geval zou het gewoon een fire speler zijn en dat is behoorlijk kinderachtig he. Ik houd de optie dat het iemand van buitenaf is altijd open![]()
Is praktisch gewoon een roast-topic![]()
Wilde me eerst niet hiertoe verlagen, maar als je het graag wil weten wil ik het best noemen hoor
Je lokt het wel weer uit met zulke reacties hè. Wat wil je ermee bereiken?