We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Als mensen over je praten, ook al is het negatief heb je toch wat bereikt
Wordt er ooit over een speler als dragonlordvision of thmoc5000 gepraat? Nee, laat al duidelijk zien dat warre ver boven dat niveau staat toch![]()
Wanneer wordt dit topic eigenlijk verwijderd? Je kan dit eigenlijk ook zien als een soort van cyber pesten, hoe je het went of keert Warre blijft een individu. En ook al zal hij zeggen dat het niks met hem doet, er wordt toch gesuggereerd dat Warre minder is dan de rest.
Dus sluit dit topic A.U.B. en ban diegene die het heeft geopend. #STOPHETCYBERPESTEN
Sander, ik geloof niet dat cyber pesten op zijn plaats is, Warre is nogal een kleurrijk figuur en dat haalt nogal wat kritiek naar boven al dan niet terecht.
Laten we kijken naar de bewijzen![]()
Wanneer wordt dit topic eigenlijk verwijderd? Je kan dit eigenlijk ook zien als een soort van cyber pesten, hoe je het went of keert Warre blijft een individu. En ook al zal hij zeggen dat het niks met hem doet, er wordt toch gesuggereerd dat Warre minder is dan de rest.
Dus sluit dit topic A.U.B. en ban diegene die het heeft geopend. #STOPHETCYBERPESTEN
Ik heb ook geregeld een felle discussie met hem gehad. Maar ik beaam, dit kan niet de bedoeling zijn.
De bedoeling van het topic is in de eerste plaats om je eigen stam er goed te laten uitkomen en andere stammen dan weer niet. Individuen kunnen daar soms eens worden aangepakt/opgehemeld, als ze een belangrijk onderdeel zijn van een bepaalde stam die het net wel of net niet goed doen. Goede p&p voeren is niet iedereen gegeven, en hangt ook af van hoe goed je het op papier kan zetten.
Dit topic heeft geen betrekking tot p&p voeren en is gewoon op de man spelen. Daarbij kan ik het dan ook totaal niet begrijpen dat FanaticsZz x3 het gewoon laat door gaan. Onlangs feliciteerde we een speler op w50 voor een bepaald iets, en daar werden allerlei mensen voor gewaarschuwd (door diezelfde moderator dan nog). En dit kan dan gewoon wel. Niet te begrijpen.
Heb je het nu over die bewijzen die je me weken geleden al ging geven schat ?Sander, ik geloof niet dat cyber pesten op zijn plaats is, Warre is nogal een kleurrijk figuur en dat haalt nogal wat kritiek naar boven al dan niet terecht.
Laten we kijken naar de bewijzen![]()
Je hoort veel kritiek over de speler Warre. Ben wel benieuwd wat er achter zit.
Ik heb ook geregeld een felle discussie met hem gehad. Maar ik beaam, dit kan niet de bedoeling zijn.
De bedoeling van het topic is in de eerste plaats om je eigen stam er goed te laten uitkomen en andere stammen dan weer niet. Individuen kunnen daar soms eens worden aangepakt/opgehemeld, als ze een belangrijk onderdeel zijn van een bepaalde stam die het net wel of net niet goed doen. Goede p&p voeren is niet iedereen gegeven, en hangt ook af van hoe goed je het op papier kan zetten.
Dit topic heeft geen betrekking tot p&p voeren en is gewoon op de man spelen. Daarbij kan ik het dan ook totaal niet begrijpen dat FanaticsZz x3 het gewoon laat door gaan. Onlangs feliciteerden we een speler op w50 voor een bepaald iets, en daar werden allerlei mensen voor gewaarschuwd (door diezelfde moderator dan nog). En dit kan dan gewoon wel. Niet te begrijpen.
Als mensen over je praten, ook al is het negatief heb je toch wat bereikt
Wordt er ooit over een speler als dragonlordvision of thmoc5000 gepraat? Nee, laat al duidelijk zien dat warre ver boven dat niveau staat toch![]()
Dan heb je duidelijk mijn bedoeling niet meegekregen. Er staat niet voor niets een vraagteken achter de titel. Ik zie regelmatig beledigingen etc. naar Warre vliegen. Ik vraag me dus af waar dit allemaal vandaan komt.
ach hij mag dat vragen he. In een topic is vrij raar wel idd. En de vraag "wie ben jij" al 2 keer genegeerd hmmm
Maar het feit dat niemand van die mensen die me wel eens beledigd kan zeggen waar dat van Daan komt en in plaats daarvan gewoon nog eens beledigd zegt genoeg he![]()