Wat is de inno winstverhouding tussen pp markt en geen pp markt?

Reactiescore
373
Kritische vraag hier, maar dat kun je verwachten van iemand die al zo lang speelt.

In hoeverre moet innogames winst maken op tribalwars, en waar ligt de grens waarop ze zeggen: deze wereld mag pp vrij worden? Indien het niet per wereld gedefinieerd is, wil ik alsnog graag weten hoeveel spelers met een normaal premium account een wereld nodig heeft om te kunnen zeggen; ja, deze mag zonder premium beurs starten.

Heeft iemand harde feiten en data voor me? Wie weet kunnen we iets leuks beginnen.

Ben je een marionet, of een speler? @Kr33log
Groeten

Laatst bewerkt:
Het TW team heeft al eens eerder in de TW Discord gesteld dat ze één non-pp wereld starten per jaar. De vorige is afgelopen september gestart.
Verder wordt de volgende wereld (w115) de wereld waar de scriptbieb geïntroduceerd wordt. Het lijkt me dus om deze twee zaken highly unlikely dat de eerstvolgende wereld een non-pp wereld wordt.

Kritische vraag hier, maar dat kun je verwachten van iemand die al zo lang speelt.

In hoeverre moet innogames winst maken op tribalwars, en waar ligt de grens waarop ze zeggen: deze wereld mag pp vrij worden? Indien het niet per wereld gedefinieerd is, wil ik alsnog graag weten hoeveel spelers met een normaal premium account een wereld nodig heeft om te kunnen zeggen; ja, deze mag zonder premium beurs starten.

Heeft iemand harde feiten en data voor me? Wie weet kunnen we iets leuks beginnen.

Ben je een marionet, of een speler? @Kr33log
Groeten
Maatje stop er nou mee

Hier ook hard behoefte aan een non-pp wereld!!
Iets voor U?

Vertaald door google. Bron https://forum.tribalwars.net/index.php?threads/world-100-in-es.294145/#post-7164227
Hallo allemaal! Op 22 april opent Mundo 100 zijn deuren op de .es-server. Het evenement is PPS-vrij en heeft een fantastische opzet. De beste tribes van de .es-server en andere servers zoals .pl, .fr, .br en .it zullen deelnemen. Als je interesse hebt, nodigen we je uit om een tribe op de .pt-server te creëren en te kijken welke de beste is. Er zullen tribes van verschillende servers aanwezig zijn. Tot snel! Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt.

Opzet

Terug
Bovenaan