Wat heb je allemaal nodig?

DeletedUser79078

Guest
Ik heb weer kriebels gekregen om tw te spelen, maar nu heb ik alles verwijderd, zoals tampermonkey, maar wat heb je nu allemaal nodig?

Alvast bedankt!
 
Reactiescore
2.508
Aan mij heb je niet veel, aangezien ik niet zo een scriptman ben, maar Tampermonkey is wel chill als je scrips wilt gebruiken. Deze scripts gebruik ik en red me er aardig mee:

- Sangu package (te verkrijgen via webstore bij chrome);
zorgt voor meer mogelijkheden bij onderhoud en het spel
- TBR-map
Laat zien hoeveel bevolking er in een dorp zit als je scouts zijn doorgekomen.
- 1Command (ook te verkrijgen via webstore bij chrome)
Hiermee kan je makkelijk massaal bevelen sturen.
- GM FA-filter
Maak farmen makkelijker, je kan toetsenbord farmen.

Deze zouden ook handig kunnen zijn
- Creed-defpack
Hier zit een fake filter is en heeft andere voordelen als je moet verdedigen
- TW BB code ++
Zorgt voor een standaard handtekening onder een PM of forumpost
- Mark enemy villages on map
Als je dit invoert kan je makkelijk zien wat vijandelijke off en deff dorpen zijn.

Wat deze scripts doen is te vinden op het forum evenals de linkjes om te downloaden. Je kan het zoeken via de zoekfunctie op deze site op via google. Let wel op welke versie of script je download, niet alles is legaal en kan je een ban opleveren. Bij twijfel stuur dan even een supportje om een script te laten nakijken of je een script kunt gebruiken.
 
Reactiescore
1.049
Aan mij heb je niet veel, aangezien ik niet zo een scriptman ben, maar Tampermonkey is wel chill als je scrips wilt gebruiken. Deze scripts gebruik ik en red me er aardig mee:

- Sangu package (te verkrijgen via webstore bij chrome);
zorgt voor meer mogelijkheden bij onderhoud en het spel
- TBR-map
Laat zien hoeveel bevolking er in een dorp zit als je scouts zijn doorgekomen.
- 1Command (ook te verkrijgen via webstore bij chrome)
Hiermee kan je makkelijk massaal bevelen sturen.
- GM FA-filter
Maak farmen makkelijker, je kan toetsenbord farmen.

Deze zouden ook handig kunnen zijn
- Creed-defpack
Hier zit een fake filter is en heeft andere voordelen als je moet verdedigen
- TW BB code ++
Zorgt voor een standaard handtekening onder een PM of forumpost
- Mark enemy villages on map
Als je dit invoert kan je makkelijk zien wat vijandelijke off en deff dorpen zijn.

Wat deze scripts doen is te vinden op het forum evenals de linkjes om te downloaden. Je kan het zoeken via de zoekfunctie op deze site op via google. Let wel op welke versie of script je download, niet alles is legaal en kan je een ban opleveren. Bij twijfel stuur dan even een supportje om een script te laten nakijken of je een script kunt gebruiken.
Is Creed deffpack hetzelfde als pre deffing pack die offline was gehaald?
 
Reactiescore
2.508
Ik heb echt geen idee, ik heb creed-pack altijd een overbodige script gevonden dus heb hem nooit gebruikt. Maar @famdecibel kan hier vast antwoord opgeven?
 

DeletedUser79078

Guest
Bedankt, maar kon alleen GM FA-filter, creed defpack en Mark enemy villages on map niet vinden. En idd ik heb die pre deffing pack ook nog, maar die werkt idd niet meer.
 
Reactiescore
111
Is een ander script
 

DeletedUser79499

Guest
Hmm, die had ik maar bij het openen van een bericht krijg ik 'error' in het rood te zien bovenaan het bericht
 
Bovenaan