Wat ging er mis in Insane?

Reactiescore
3.537
Ik mag HIER een grote mond op zetten omdat ik heel w58 gespeeld heb, nr 2 van de wereld sta en de wereld winnend afsluit met Novus. Jij mag HIER geen grote mond opzetten omdat jij op deze wereld niks betekend hebt en het niet overleeft hebt. Dat jij op andere werelden een grote mond op zet waar je in mijn positie zit interesseert me geen reet...

Het interesseert mij geen reet jij rang 2 staat op een wereld waar de grootste noob rang 2 kan behalen en waar de grootste noob in Novus kan raken en de wereld kan winnen met 0 concurrentie.

Novus heeft deze wereld niets gepresteerd buiten minder rap uit elkaar vallen als Insane wat niet echt moeilijk was. Das echt het aller enigste Novus gedaan heeft op w58. En dat jij rang 2 staat omdat iedereen van Insane op del is gegaan of solo wou gaan spelen en je stam vol matige spelers zit is ook totaal geen prestatie. Ik heb op 2-3 maand meer waargemaakt dan 99% van de Novus spelers die de hele wereld gespeeld hebben.

Maargoed we hadden het over ons uitspraken bewijzen, ik heb beweerd dat je account weg gespeeld is. Want voor zo ver iedereen in W58 weet was jij hier .Sleepwell, je kan dan zeggen dat je er niet meer was maar dat is gewoon een excuus om te ontsnappen aan wat uiteindelijk onvermijdelijk was. Bewijslast dat .sleepwell weggespeeld is: https://puu.sh/BLhPN/67bb78af8e.png. Kom nu aub niet met dat jij er niet meer speelde, want als dat een argument is dan is er nog nooit iemand op TW weg gespeeld gezien iedereen dan wel gaat runnen als die ziet dat de situatie niet meer te houden is.

Ik heb al een bewijslast getoond ivm een screen die jij schijnbaar nu al vergeten bent. De frontspelers in Novus zelf hebben openbaar op het AF waar iedereen dat kon lezen gezegd dat hun massa geflopt is en Sleepwell goed defwerk geleverd heeft. De teller stond al meermaals op 0,0 inc's.

Pas toen Insane uit elkaar viel, de def aan mijn fronten random werd teruggetrokken is Novus terug wat begonnen met aanvallen en ook toen heb ik nog gedeffed met de vingers in de neus en een leeg front. Toen account Morgan Firestorm waarvoor ik w58 kwam spelen en nog enkele bevriende acc's er mee gingen stoppen evenals de bespelers van Sleepwell heb ik besloten te stoppen omdat ik NIETS had om voor verder te spelen. Een wereld spelen om ze te winnen is voor mij niet motiverend genoeg. Een wereld winnen met mensen waarmee je samen maanden en maanden wilt samenspelen is dit wel. Dat was geen optie meer dus daarom ben ik gestopt. Ik heb die dag nog tot de NB inging 12 uur gedeffed nogmaals toen mijn front op 1 uur afstand volledig leegstond tegen Conor nog dorpenverliesloos gedeffed.

Vervolgens deze screen genomen:

0f9d96ce0f5e4b9124f2bbbc3edbe8d6.png


Je ziet nogmaals ik val in herhaling dat de stam Broken met de leavers van Insane al ontstaan was en deze screen dus zeer duidelijk genomen is toen mijn account al erg lang onder aanval lag. Zulke screens neem ik dan met het oog opdat iemand ooit onzin zou komen vertellen.

Dat Novus geen enkele aanval van formaat heeft gekregen en dat de enige reden is dat ze er nog zijn is pure speculatie en geen bewijs, het is namelijk wat jij denkt. We kunnen het zelfs omdraaien... als Novus echt zo slecht is / was dan had de grote jannes toen die nog speelde vast een aanval kunnen uitvoeren en daarmee 25 tot 50 dorpjes winst boeken op Novus. Ik geloof niet dat als jij aan je buren waarmee je een nieuwe stam wilde oprichten laat zien dat Novus zo gemakkelijk kan bloeden dat ze nog steeds op deleten zouden gaan ipv samen met jou een stam op te richten. Het probleem is dat jij wel kan roepen met woorden dat Novus niet kan verdedigen, maar het zelf nooit getest hebt omdat je op voorhand wist dat je aanvallend op Novus geen kans maakte. Je andere staving dat je Novus hun massa hebt afgeslagen bewijst hooguit dat jij in staat was om 1 massa te deffen (= 2 weekjes tijd) maar staaft niet dat jij beter bent dan Novus leden.

Ik lees erg veel foute aannames wederom :) Nergens gezegd dat het de enige reden is waarom dat Novus er nog was. Ik heb gezegd dat Novus nooit een deftige aanval gekregen heeft van formaat, ik heb nergens gezegd ik er dan zeker van ben ze meteen te onder zouden gaan. Met dergelijke uitspraak toon ik aan Novus nooit getest is geweest, nooit heeft kunnen laten zien hoe sterk ze waren. Dus jij kan zeggen op basis van wat ik vind Novus slecht is, dan zeg ik, op basis van alle spelers ik ken binnen Novus en op basis van wat ik op vv's gezien heb op verschillende accounts op verschillende fronten tegen Novus, evenals op mijn account, evenals de kwaliteiten van je leiders. Op basis van wat zeg jij dat Novus zo sterk was dan?

En waarom heeft Jannes geen aanval uitgevoerd, dat is reeds ook allemaal al verteld geweest maar zal mezelf weeral herhalen. Jannes en heel Insane hebben nooit een aanval gedaan op Novus omdat Novus nooit prioriteit was voor ons. Insane zat vol gaten in het stamcluster evenals Sleepwell toen ik erop kwam. Prioriteit nummer 1 was de gaten toemaken, pas daarna gingen we ons met Novus bezighouden omdat wij de inschatting maakte dat wij als stam niet sterk genoeg waren om zonder een goed stamcluster zoals dat van Novus, Novus te kunnen verslaan. Daarom had Novus het ook zo makkelijk, hun stamcluster was pot toe, jullie konden volle focus op Insane leggen terwijl dit omgekeerd niet het geval was. Nogmaals je moet nu niet aankomen met 'ja dan had Insane beter moeten recruiten of edelen'. Ik kom NOGMAALS Insane niet ophemelen, ik vind Insane nog zwakker als Novus en ze hebben een verkeerde tactiek gehanteerd is gebleken, dat zijn de gevolgen van spelers die denken ze alles kunnen maar dit in de praktijk niet kunnen waarmaken zoals een Dennis van TUG. Maar feit blijft wel dat onze fronten in 97% van de gevallen waar onder sleepwell niet klaar stonden voor een aanval op Novus. Ik ben niet goddelijk goed, en Novus is niet verschrikkelijk slecht ik met een erg zwak aanvallend front nuttige winsten kan gaan boeken. Beetje realistisch blijven mag altijd. Als mijn front er klaar voor was, was ik zeker in de aanval gegaan maar zover is het nooit gekomen, zover was het wel gekomen als bepaalde mensen de stam niet hadden verlaten waardoor een deel van de spelers ging stoppen.

Daar werd aan gewerkt en dat was in mijn geval ook bijna klaar. In een verdere fase ben ik niet geraakt door bovenstaande uitleg. Overigens nooit gezegd dat Novus niet kan verdedigen, waarom jij mij dat wilt aanpraten heb ik geen weet van, je roept om bewijzen maar ik zie graag jouw bewijzen als je namens mij aannames gaat maken.

Ik had met Sleepwell een erg groot front tegen 4 Novus spelers, 4 van de 'betere' accounts met een hoog edellimiet en veel offensief geweld + beschikbare edeles. Ze kregen stamhulp, ik ook maar erg miniem wegens alles nog stond bij gebroken account sokkaa (was het geloof ik). Wij hebben op geheel eigen kracht die massa zonder 1 vv op eens een uurtje her en der opletten na nodig gehad. Gewoon alle moeilijke dingen zelf gedaan. Toen de teller op 0 stond hadden wij nog super veel mobiele def als off over ons hele account klaar om nog 70 jaar te kunnen doorgaan. Het ging zelfs zo goed wij onze buur accounts met def gingen bijspringen die enkele maar wat individuele blitzjes kregen terwijl wij het hoofdtarget waren. Dat zegt alles over hoe goed wij ervoor stonden.

Of dit zegt of ik beter ben dan de Novus spelers laat ik in het midden. Het is alvast mijn eigen mening op basis van 10 miljoen aspecten ik mezelf een betere tw speler vind met toen zelfs beperkte tijd overigens dan elke Novus speler.

PS: Als je nog reactie van mij wilt kan je volgende post beter inhoudelijke content en bewijzen bevatten :)

Alsof mij het wat uitmaakt als jij erop ingaat of niet. Elke tw speler die al een tijdje meegaat, een bepaald niveau heeft en w58 wat volgde kan inschatten dat Novus niet al te best was. Fijn ik veel slechter ben als Novus spelers omdat ik stopte wegens geen interesse in w58 terwijl ik ze aan het ownen was en hun de wereld winnen met 0x tegenstand te hebben gehad.

Als dat jou conclusie is, is het inderdaad niet zo onverstandig om er niet meer op in te gaan :p
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
Ik zie weer veel gelul, ongegronde uitspraken en veel eigen jezelf ophemelen. Helaas geen enkel bewijs... Tjah je kan ze natuurlijk niet geven, want ze zijn er niet.

Je stelt 1 vraag aan mij “op basis van wat zeg je dat novus ze steek was” (note dat ik het altijd over w58 heb gehad) en daar kan ik op antwoorden met een simpel bewijs: we hebben de wereld gewonnen dus waren we beter dan alle andere tegenstanders op w58, Jannes inclusief.

Dus hemel vooral je zelf op Jannes. Maar volgende wereld voer je toch beter eens wat daden toe aan je woorden. Want dit slaagt nergens op.

Kusjes.
 
Reactiescore
3.537
Wat moet ik bewijzen dan? Als jij Novus heel goed vind en ik heel beperkt dan verschillen wij gewoon in meningen over het niveau op TW. Als een 6 op 10 goed is voor jouw en voor mij is dat een 9 op 10. Tja dat is eigen interpretatie.

Dan houden we het op dat mijn standaarden hoger liggen. En als er ooit 1 pipoo is die een wereldwinst gelijkt stelt aan de beste zijn steek ik er geen energie meer in :p Het aantal uber noobs ooit een wereld gewonnen hebben is niet meer te tellen op enkele handen.
 
Reactiescore
3.537
66055b9516acb17fdafdd237545db946.png


Dit zei je overigens 2 weken geleden nog. Jij liet je 'informeren' en erkent je fouten regelmatig. Jij hebt mij helemaal niet gevolgd op w58 en hebt zelf helemaal niets ondervonden. Je lult maar na en spreekt jezelf wel meer als 1x tegen.

1 tip: Ga nooit in een discussie als je al moet komen met 'ik liet mij informeren'. Zorg dat je het zelf allemaal goed gevolgd hebt of het kost niet eens moeite u er onder uit te lullen. Ik heb alles autistisch gevolgd wat ik altijd doe als ik ergens speel, ik denk over alles 5x na zodat mijn verhaal klopt en ik op niets te pakken ben. Niet omdat ik mij eruit wil lullen maar omdat ik recht in mijn schoenen sta zoals altijd.

Ik ga namelijk nooit een discussie in als ik niet zeker ben dat ik gelijk heb (1 op de 50 mispak ik mij wel eens) maar het valt dus zelden voor. Maar iemand die 'zich laat informeren' zal 45 van de 50x er hard naast zitten en vervolgens moeten erkennen hij fouten gemaakt heeft en of geen kennis van zaken heeft. Deze discussie is volstrekt kansloos nog voor je begon.

Enige wat je moet doen is erg goed lezen wat ik zeg, want moet mij de hele tijd herhalen en dat verveeld mezelf zelfs. Je stelt telkens vragen waarop ik de antwoorden 10 post's daarvoor al had gegeven. Gewoon lezen is voldoende, gewoon accepteren ik veel meer kennis van zaken heb. Dat is het eenvoudigste voor ons beide :eek:
 

DeletedUser78975

Guest
‘Je stelt telkens vragen waarop ik de antwoord 10 post’s daarvoor al had gegeven’
Nou ja zeg, nu doet iemand het bij jou en is het niet leuk? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat moet ik bewijzen dan? Als jij Novus heel goed vind en ik heel beperkt dan verschillen wij gewoon in meningen over het niveau op TW. Als een 6 op 10 goed is voor jouw en voor mij is dat een 9 op 10. Tja dat is eigen interpretatie.

Dan houden we het op dat mijn standaarden hoger liggen. En als er ooit 1 pipoo is die een wereldwinst gelijkt stelt aan de beste zijn steek ik er geen energie meer in :p Het aantal uber noobs ooit een wereld gewonnen hebben is niet meer te tellen op enkele handen.

Wat jij moet bewijzen is dat andere stammen op W58 beter waren dan Novus. Want dat is het enige wat ik heb gezegd, dat Novus de beste stam was van W58. De enige uitwijding naar andere werelden was de uitspraak "En ik geloof dat Novus ook op andere werelden mee zou kunnen draaien aan de top" (= niet per definitie winnen en het wrs veel moeilijker hebben, maar gewoon meedraaien).

Dat jij het steeds draait naar dat ik Novus de grootste top stam ooit vind kan ik niks aan doen...

Oh en wereldwinst staat wel degelijk gelijk aan de beste zijn op een wereld, als je dat nog niet eens kan in zien tjonge tjonge

66055b9516acb17fdafdd237545db946.png


Dit zei je overigens 2 weken geleden nog. Jij liet je 'informeren' en erkent je fouten regelmatig. Jij hebt mij helemaal niet gevolgd op w58 en hebt zelf helemaal niets ondervonden. Je lult maar na en spreekt jezelf wel meer als 1x tegen.

1 tip: Ga nooit in een discussie als je al moet komen met 'ik liet mij informeren'. Zorg dat je het zelf allemaal goed gevolgd hebt of het kost niet eens moeite u er onder uit te lullen. Ik heb alles autistisch gevolgd wat ik altijd doe als ik ergens speel, ik denk over alles 5x na zodat mijn verhaal klopt en ik op niets te pakken ben. Niet omdat ik mij eruit wil lullen maar omdat ik recht in mijn schoenen sta zoals altijd.

Ik ga namelijk nooit een discussie in als ik niet zeker ben dat ik gelijk heb (1 op de 50 mispak ik mij wel eens) maar het valt dus zelden voor. Maar iemand die 'zich laat informeren' zal 45 van de 50x er hard naast zitten en vervolgens moeten erkennen hij fouten gemaakt heeft en of geen kennis van zaken heeft. Deze discussie is volstrekt kansloos nog voor je begon.

Enige wat je moet doen is erg goed lezen wat ik zeg, want moet mij de hele tijd herhalen en dat verveeld mezelf zelfs. Je stelt telkens vragen waarop ik de antwoorden 10 post's daarvoor al had gegeven. Gewoon lezen is voldoende, gewoon accepteren ik veel meer kennis van zaken heb. Dat is het eenvoudigste voor ons beide :eek:
Ik heb mij laten informeren over 1 klein stuk op W58 (jou), jij hebt je bij het starten op W58 laten informeren over alles wat daar voor gebeurd is (heb je zelf gezegd hier ergens, heb nu geen tijd om het terug te zoeken). Jij bent dus met een mega grote bron van informatie begonnen aan deze discussie die je van andere kreeg en ook nog eens van 1 partijdige kant.. Wie is dat dan werkelijk bij voorbaat verloren in de discussie ?

Dat je tevens van jezelf denkt dat je "aan het winnen bent" vind ik wel hilarisch. Maarja dat dacht je ingame ook, en daar klopte het ook al niet...
 

DeletedUser61134

Guest
Het verschil tussen Jannes en Novus is dat Jannes op de ranglijst keek en spelers als Peanut en Schedel zag en bij zichzelf dacht: Goh, die spelers zijn gewoon bewezen en bekend als absurd maar dan echt absurd slechte spelers, dus geen zin om een 150m+ te internen in mijn uppie.
Jannes ging liever met zijn zusje naar bed en voetbal kijken dan alleen maar paar dorpjes internen elke dag.

Terwijl Novus wel graag internt omdat ze nooit de sensatie hebben mogen voelen van een strijd voeren en altijd liever de 100+ spelers overmacht rekruten of weggespeeld worden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Of Jannes keek op de ranglijst, zag peanut en schedel staan bij de vijand en wist meteen dat die geen schijn van kans maakte. Dan maar beter gewoon stoppen en later een grote bek opzetten omdat die toch een volle maand gespeeld heeft.

Wie zal het zeggen...

Ps: de zin over zijn zus is wel vreemd.
 
Reactiescore
3.537
Wat jij moet bewijzen is dat andere stammen op W58 beter waren dan Novus. Want dat is het enige wat ik heb gezegd, dat Novus de beste stam was van W58. De enige uitwijding naar andere werelden was de uitspraak "En ik geloof dat Novus ook op andere werelden mee zou kunnen draaien aan de top" (= niet per definitie winnen en het wrs veel moeilijker hebben, maar gewoon meedraaien).

Ik heb nergens beweerd er op w58 betere stammen als Novus waren? Graag zie ik daar een citaatje van. Ik heb gezegd Novus een erg beperkte stam is.

En ik geloof ook dat Novus op andere werelden mee kan draaien aan de top want daar zit het ook vol van stammen met het niveau Novus met af en toe eens een naar mijn mening noemenswaardige stam tussen.

Oh en wereldwinst staat wel degelijk gelijk aan de beste zijn op een wereld, als je dat nog niet eens kan in zien tjonge tjonge

Je leest weer verkeerd. Ik zeg dat een wereldwinst niet veel voorstelt, dat de grootste noob een wereld kan winnen. Als we de 10 laatst gewonnen werelden nemen en ik maak daar een lijst uit op van de winnende spelers kan ik op diezelfde werelden 50 namen opnoemen die veel betere spelers zijn als 90% van die winnende stam.

Waarmee ik doel op het feit dat als speler A de wereld wint en speler B niet het kansloos is je zou stellen dat speler A ook werkelijk daardoor veel beter is als speler B. Dat is wat jij beweerd en dat is wat ik als zwaar foutief acht.

Ik heb mij laten informeren over 1 klein stuk op W58 (jou), jij hebt je bij het starten op W58 laten informeren over alles wat daar voor gebeurd is (heb je zelf gezegd hier ergens, heb nu geen tijd om het terug te zoeken). Jij bent dus met een mega grote bron van informatie begonnen aan deze discussie die je van andere kreeg en ook nog eens van 1 partijdige kant.. Wie is dat dan werkelijk bij voorbaat verloren in de discussie ?

Wederom foute vaststellingen, nooit denken je mij pakt op woorden. Ik heb gezegd dat ik mij zowel heb laten informeren over de wereld aan verschillende kanten als dat ik mij heb laten informeren op het AF door te gaan herlezen van topic's. Stellen mijn bron 1 partij is, is wederom foutief.

je tevens van jezelf denkt dat je "aan het winnen bent" vind ik wel hilarisch. Maarja dat dacht je ingame ook, en daar klopte het ook al niet...

Wederom foute vaststelling gemaakt door Warre. Citeer waar ik mezelf heb benoemt als de winnende partij a.u.b. Jannes heeft gezegd hij zijn frontspelers aan het ownen was, ownen staat niet gelijk aan winnen. Je kan 0-0 in een voetbalmatch spelen nadat je u tegenstander 90 minuten van het veld gespeeld hebt.

Novus deed een serieuze massa, die heb ik zelfstandig met beperkte middelen eenvoudig opzij gezet, dat zijn de feiten, dat zijn de statistieken, dat is de enige conclusie die gesteld kan worden.

Of Jannes keek op de ranglijst, zag peanut en schedel staan bij de vijand en wist meteen dat die geen schijn van kans maakte. Dan maar beter gewoon stoppen en later een grote bek opzetten omdat die toch een volle maand gespeeld heeft.

Ik heb voor alle duidelijkheid enkele maanden gespeeld. Ik zal nog even een situatieschets geven. Jannes werd door 10 miljoen accounts gevraagd op w58. Daaruit kon ik kiezen tussen hoog gerankte accounts in 'top stammen' maar koos ik bewust voor account Sleepwell dat nog niet in de top zat van de ranking, dat in mogelijk de slechtste stam van w58 zat met een toekomstig front tegen de toen nummer 1 stam Novus, tegenover 4 spelers die allemaal groter waren als mijn account.

In deze positie ben ik ingestapt op het account. Stellen ik schrik had en geen schijn van kans had is dus de zoveelste foute conclusie of gewoonweg slechte propaganda waarmee jij wilt pogen te scoren. Echter is het wederom je zoveelste misvatting door een gebrek aan kennis. Ik concludeer je een gebrek aan kennis hebt omdat je anders het gene je zegt niet zou zeggen.

Accepteer je verlies, dit kan je onmogelijk winnen. Ik wil best wederom concluderen wij verschillende definities hebben in wat een stam goed maakt en mijn normen daarin gewoon vele hoger liggen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb nergens beweerd er op w58 betere stammen als Novus waren? Graag zie ik daar een citaatje van. Ik heb gezegd Novus een erg beperkte stam is.
Ik heb ook nergens gezegd dat jij dat beweerd. Maar het enige wat ik hier beweer is dat Novus de beste stam van W58 was. En jij blijft steeds mega posts terug schrijven over hoe goed jij wel niet was en dat er op andere werelden betere spelers / stammen zijn en weet ik veel wat. Maar dat doet helemaal niet ter zake, het gaat om W58 en wat daar gepresteerd is, over niks anders. Er zijn dus maar 2 manieren waarop jij kan antwoorden op mijn stelling:
1. Je hebt ongelijk Novus was niet de beste en hier zijn de bewijzen...
2. Je hebt gelijk Warre en einde discussie.

Al die zever er rond die jij produceert zoals "ze zijn een beperkte stam" en "er zijn betere stammen" doen niet ter zaken en zijn slechts MENINGEN die jij op geen enkele manier (meer) kan staven of bewijzen. Dat onze meningen er in verschillen lijkt me logisch anders zou je geen discussie hebben, dat jij je mening als de waarheid wilt verkondigen aan de wereld terwijl je helemaal geen gelijk hebt en niet wilt afgeven dat het slechts een mening is, dat is het probleem.

En ik geloof ook dat Novus op andere werelden mee kan draaien aan de top want daar zit het ook vol van stammen met het niveau Novus met af en toe eens een naar mijn mening noemenswaardige stam tussen.
Eerder was het nog " Ik heb op recentere werelden echt wel veel stammen gezien waar Novus een pak slaag van zou krijgen" en nu is het al "ze kunnen meedraaien"... Wt is het volgende ? Novus is de beste stam van huidig TW ?


Je leest weer verkeerd. Ik zeg dat een wereldwinst niet veel voorstelt, dat de grootste noob een wereld kan winnen. Als we de 10 laatst gewonnen werelden nemen en ik maak daar een lijst uit op van de winnende spelers kan ik op diezelfde werelden 50 namen opnoemen die veel betere spelers zijn als 90% van die winnende stam.

Waarmee ik doel op het feit dat als speler A de wereld wint en speler B niet het kansloos is je zou stellen dat speler A ook werkelijk daardoor veel beter is als speler B. Dat is wat jij beweerd en dat is wat ik als zwaar foutief acht.
Maar het gaat toch helemaal niet over de beste speler zijn, er is geen enkele manier waarop je op TW kunt kijken wie de beste speler is tenzij effectief een volledig neutrale 1 tegen 1 te spelen en dat gebeurt hier niet. Wie de beste speler is in een team is ALTIJD een mening en kan nooit met 100% zekerheid worden vast gesteld. Het dichtste bij dat je kan komen is zoals bij teamsporten in RL, een grote objectieve jury die stemmen uit brengt. En het woord objectief op TW bestaat bij 90% van de mensen niet eens...

Wat ik beweer is echter dat Novus als stam / team het beste was van W58, dat is gewoon een feit waar zelf jij met al je gelul niet onderuit kan.

Wederom foute vaststellingen, nooit denken je mij pakt op woorden. Ik heb gezegd dat ik mij zowel heb laten informeren over de wereld aan verschillende kanten als dat ik mij heb laten informeren op het AF door te gaan herlezen van topic's. Stellen mijn bron 1 partij is, is wederom foutief.
Geloof je nu werkelijk dat jij een objectieve kijk hebt op zaken hier.. komaan seg. Het AF gelezen dat altijd al zo dood is geweest als maar zijn kon. En dat jij beweert dat je massa's andere bronnen ook aan Novus kant hebt gesproken moeten we dan maar op jou woord geloven...

Wederom foute vaststelling gemaakt door Warre. Citeer waar ik mezelf heb benoemt als de winnende partij a.u.b. Jannes heeft gezegd hij zijn frontspelers aan het ownen was, ownen staat niet gelijk aan winnen. Je kan 0-0 in een voetbalmatch spelen nadat je u tegenstander 90 minuten van het veld gespeeld hebt.

Novus deed een serieuze massa, die heb ik zelfstandig met beperkte middelen eenvoudig opzij gezet, dat zijn de feiten, dat zijn de statistieken, dat is de enige conclusie die gesteld kan worden.
Als je een beetje begrijpend leest dan had je kunnen opmaken dat die uitspraak ging over het "winnen van deze discussie" en niet over ingame. Je toont al meermaals voorheen aan dat jij vind dat je deze discussie gewonnen hebt en dat jou mening de enige juiste is in de wereld, dit herhaal je nogmaals in de post die ik op dit moment quote helemaal onderaan.

Ik heb voor alle duidelijkheid enkele maanden gespeeld. Ik zal nog even een situatieschets geven. Jannes werd door 10 miljoen accounts gevraagd op w58. Daaruit kon ik kiezen tussen hoog gerankte accounts in 'top stammen' maar koos ik bewust voor account Sleepwell dat nog niet in de top zat van de ranking, dat in mogelijk de slechtste stam van w58 zat met een toekomstig front tegen de toen nummer 1 stam Novus, tegenover 4 spelers die allemaal groter waren als mijn account.

In deze positie ben ik ingestapt op het account. Stellen ik schrik had en geen schijn van kans had is dus de zoveelste foute conclusie of gewoonweg slechte propaganda waarmee jij wilt pogen te scoren. Echter is het wederom je zoveelste misvatting door een gebrek aan kennis. Ik concludeer je een gebrek aan kennis hebt omdat je anders het gene je zegt niet zou zeggen.
Als je nog niet eens een beetje sarcasme kan herkennen... ik reageerde gewoon op wat jou vriendinnetje zei met een andere reden die zou kunnen verklaren waarom jij gestopt bent. Ik zeg niet dat dat de reden is, maar ik geloof even goed niet blind dat de redenen die jij noemt alles is.

Accepteer je verlies, dit kan je onmogelijk winnen. Ik wil best wederom concluderen wij verschillende definities hebben in wat een stam goed maakt en mijn normen daarin gewoon vele hoger liggen.
Wanneer ga je nu eens begrijpen dat ik niet kan verliezen in een discussie die enkel maar draait om MENINGEN, dat is technisch gewoon onmogelijk. Dus blijf vooral lullen en doen alsof je mening de enige juiste is, maar dat is die niet.
Kan best zijn dat jou normen hoger liggen, mogelijk zelfs zo hoog dat niemand (inclusief jijzelf) ze ooit bereikt. Dat probleem krijg je als je totaal geen zelfperceptie hebt en je eigen de beste van de wereld vind.

Als een discussie van jou dan toch zo zeer moet eindigen in iemand die wint is er 1 deel van de discussie die we kunnen sluiten op die manier: Namelijk de stelling "Novus was de beste stam van W58 en heeft verdiend gewonnen". Bewijzen zijn geleverd dus ik hoor nu graag uit jou mond dat het klopt :)
 
Reactiescore
3.537
Ik heb ook nergens gezegd dat jij dat beweerd. Maar het enige wat ik hier beweer is dat Novus de beste stam van W58 was. En jij blijft steeds mega posts terug schrijven over hoe goed jij wel niet was en dat er op andere werelden betere spelers / stammen zijn en weet ik veel wat. Maar dat doet helemaal niet ter zake, het gaat om W58 en wat daar gepresteerd is, over niks anders. Er zijn dus maar 2 manieren waarop jij kan antwoorden op mijn stelling:
1. Je hebt ongelijk Novus was niet de beste en hier zijn de bewijzen...
2. Je hebt gelijk Warre en einde discussie.

Ten eerste moet je niet op mij afgeven dat ik praat over hoe goed ik ben. Ik ben dat gedeelte niet begonnen, ik noemde Novus een beperkte stam waarop jij de nood voelde mij af te kraken waarop ik mezelf kom verdedigen. Als jij er niet tegen kan ik mezelf verdedig op mijn prestaties moet je mij daar vooral niet op aanvallen. Weer een tip ik je kan meegeven.

Je toont je onwetendheid telkens maar weer opnieuw. Ik zeg al maanden niets anders dan dat Novus een verdiende winnaar is en de beste stam van geheel wereld 58 is. Als jij ergens iets kan vinden waar ik iets elders beweer zie ik daar wederom graag de nodige bewijzen van.

Al die zever er rond die jij produceert zoals "ze zijn een beperkte stam" en "er zijn betere stammen" doen niet ter zaken en zijn slechts MENINGEN die jij op geen enkele manier (meer) kan staven of bewijzen. Dat onze meningen er in verschillen lijkt me logisch anders zou je geen discussie hebben, dat jij je mening als de waarheid wilt verkondigen aan de wereld terwijl je helemaal geen gelijk hebt en niet wilt afgeven dat het slechts een mening is, dat is het probleem.

Ik kwam al een tijdje tot de conclusie onze standaarden verschillen, blij je dat ook in kan zien nu.

Eerder was het nog " Ik heb op recentere werelden echt wel veel stammen gezien waar Novus een pak slaag van zou krijgen" en nu is het al "ze kunnen meedraaien"... Wt is het volgende ? Novus is de beste stam van huidig TW ?

Ja? Vermoeiend dat ik alles zo uitgebreid moet gaan uitleggen. Op andere werelden zijn er ook zwakke stammen die een tijdje kunnen meedraaien tot ze front krijgen met die enkele stam die wel een bepaald niveau behaald en dan een pak slaag krijgt. Meedraaien op een wereld wilt zeggen dat het een redelijke stam is, niet dat het een top stam is die alsnog geen pak slaag kan krijgen.

Maar het gaat toch helemaal niet over de beste speler zijn, er is geen enkele manier waarop je op TW kunt kijken wie de beste speler is tenzij effectief een volledig neutrale 1 tegen 1 te spelen en dat gebeurt hier niet. Wie de beste speler is in een team is ALTIJD een mening en kan nooit met 100% zekerheid worden vast gesteld. Het dichtste bij dat je kan komen is zoals bij teamsporten in RL, een grote objectieve jury die stemmen uit brengt. En het woord objectief op TW bestaat bij 90% van de mensen niet eens...

Volledig mee eens voor een keertje :)

Wat ik beweer is echter dat Novus als stam / team het beste was van W58, dat is gewoon een feit waar zelf jij met al je gelul niet onderuit kan.

Ik heb nooit iets anders beweerd.

Geloof je nu werkelijk dat jij een objectieve kijk hebt op zaken hier.. komaan seg. Het AF gelezen dat altijd al zo dood is geweest als maar zijn kon. En dat jij beweert dat je massa's andere bronnen ook aan Novus kant hebt gesproken moeten we dan maar op jou woord geloven...

Klopt, al is het algemeen geweten ik zowat iedereen ken en spreek dus zo ondenkbaar is dat allemaal niet.

Als je een beetje begrijpend leest dan had je kunnen opmaken dat die uitspraak ging over het "winnen van deze discussie" en niet over ingame. Je toont al meermaals voorheen aan dat jij vind dat je deze discussie gewonnen hebt en dat jou mening de enige juiste is in de wereld, dit herhaal je nogmaals in de post die ik op dit moment quote helemaal onderaan.

Zal mij anders uitdrukken voor je: Novus is een naar mijn normen erg beperkte stam. Tevreden?

Als je nog niet eens een beetje sarcasme kan herkennen... ik reageerde gewoon op wat jou vriendinnetje zei met een andere reden die zou kunnen verklaren waarom jij gestopt bent. Ik zeg niet dat dat de reden is, maar ik geloof even goed niet blind dat de redenen die jij noemt alles is.

Op w62 evenals gestopt onder (grotendeels) dezelfde redenen als op w58. Daar lag ik niet onder aanval, hier lag ik dat wel.

Wanneer ga je nu eens begrijpen dat ik niet kan verliezen in een discussie die enkel maar draait om MENINGEN, dat is technisch gewoon onmogelijk. Dus blijf vooral lullen en doen alsof je mening de enige juiste is, maar dat is die niet.
Kan best zijn dat jou normen hoger liggen, mogelijk zelfs zo hoog dat niemand (inclusief jijzelf) ze ooit bereikt. Dat probleem krijg je als je totaal geen zelfperceptie hebt en je eigen de beste van de wereld vind.

Dat laatste zijn stellingen die je niet zou kunnen maken. Zoals je zelf al zei, vind ik dat op verschillende andere werelden wel stammen zijn die ik top vind. Stammen waar ik in de verste verte niets mee te maken heb. Dus wil zeker niet zeggen dat een stam mij nodig heeft om tot een bepaald niveau te komen dat zeker niet. Sterker nog, ik zat in Insane en ik beweer al de hele tijd ik Insane slechter vond dan Novus. Dus als je een beetje oplette insinueer ik zelfs dat ook een stam met mij erin slecht kan zijn.

Als een discussie van jou dan toch zo zeer moet eindigen in iemand die wint is er 1 deel van de discussie die we kunnen sluiten op die manier: Namelijk de stelling "Novus was de beste stam van W58 en heeft verdiend gewonnen". Bewijzen zijn geleverd dus ik hoor nu graag uit jou mond dat het klopt :)

Dat klopt zeer zeker, al blijft het voor mij een beperkte stam ^^
 

Deleted User - 24028

Guest
Bon dan komt deze discussie toch nog tot een einde, waarom moest dat zo lang duren vraag ik me dan af. Bedankt voor je mening over Novus, en ik hoop werkelijk dat ik 1 van die sterke stammen die jij noemt eens tegen kom. Want het is voor mij echt al zeer lang geleden dat ik stammen zag waar ik echt van dacht dat ze goed waren...
 
Reactiescore
3.537
Jij bent de discussie begonnen he :p Niet dat ik de nood voel met de vinger te gaan wijzen. Ik zei vanaf het begin:

Fase 1: Novus beste stam en verdiend gewonnen maar het blijft een beperkte stam.

Fase 2: WARRE KOMT RAGE

Fase 3: En nu sluiten we af met waarmee ik begonnen was :x LY!
 

Deleted User - 24028

Guest
Heel het begin van de discussie ging al meteen over jij die Novus slecht vond (zowel op W58 als op gehele schaal bekeken), het begon dus zeker en vast niet met "Novus heeft verdient gewonnen maar..." ;) Jij kwam Novus als slecht bestempelen en ik heb Novus verdedigt waardoor jij na een tijd wel moest toegeven dat Novus terecht de wereld won.

Maar goed, je propaganda skills en pogingen tot iemand te overtuigen zijn niet slecht. Nu je ingame skills nog omhoog werken :$
 
Reactiescore
3.537
Ik kan no joke (geen zin in) 300 berichten op het AF tonen dat ik Novus als verdiende winnaar van w58 heb benoemd en tevens de beste stam van de wereld.

Maar dat alles sluit niet uit het een matige stam was :eek: Jij pikte gewoon in op het moment ik dat zei en miste het gedeelte daarvoor. Maar ik vergeef je u onoplettendheid. Volgende keer net zoals mij je wat beter inwerken in het AF alvorens je in een discussie stapt!

Groetjes.
 

Deleted User - 24028

Guest
Toch nog maar eens terug lezen dan Jannes... Tel het aantal reacties en hoe ver de discussie al was voor je de eerste keer zei dat Novus terecht gewonnen heeft in dit topic maar eens ;)
 
Reactiescore
3.537
Geen idee of dat in dit topic was. Ergens op het w58 AF. Maar je gaat mij toch niet wijsmaken jij niet alles gevolgd hebt en met een enorm gebrek aan kennis een discussie bent begonnen? :eek::eek::eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb het AF helemaal niet gevolgd tot op het laatste xD Eigenlijk puur omdat ik er normaal geen tijd in steek, maar had nu tijd te veel omdat wereld gedaan was :p

Dus ok kan dat jij ergens anders dat gezegd hebt, vervolgens hier af geeft op dat Novus eigenlijk dikke noobs zijn en ik Novus gewoon verdedig. Same story.
 

Deleted User - 24028

Guest
:$ Maar gezien jij toch alles weet... welke werelden zijn interessant momenteel ? (voor moest ik me toch niet kunnen inhouden)
 
Bovenaan