Wat ging er mis in Insane?

DeletedUser61134

Guest
Daar kon je zelf ook wat van.

Zoals Dennis misschien kan bevestigen laat ik wel flink wat kreten horen voor ik tot actie ga.
Wel geef ik toe dat ik heel vlot kwaad kan worden en dat punt ook heel vlot bereikt is ^^
 
Reactiescore
323
Compleet andere stam, met compleet andere mensen. Naam & plaatje van een oud-co gekregen.
Nah, zo moeilijk is het niet om zelf een naampje te verzinnen toch? ipv een stamnaam aan te nemen van een casualstammetje dat compleet is weggespeeld:p
 
Reactiescore
3.452
Als speler heb ik persoonlijk genote van Jannes. Pakte altijd VV, waar & wanneer maakte niet zoveel uit.

Grootste probleem rond Jannes is denk ik de manier van communiceren waar mensen zich aan irriteerden.
Altijd zijn gelijk willen hebben, echt enorm arrogant op ook nog een vervelende manier etc.



Compleet andere stam, met compleet andere mensen. Naam & plaatje van een oud-co gekregen.

Arrogant is zeker niet het juiste woord,allesbehalve zelfs.
Jannes heeft een nogal apart soort humor en ik snap zeker dat je daar in het begin aan moet wennen ( bv- zijn begroeting in de chat dagelijks: hier is jullie favo speler Jannes)

Feit is gewoon dat jullie zijn loyaliteit naar de stam toe niet wilde erkennen anders besluit je niet ff in 1 dag dat je een compleet andere stam wil en hem behoorlijk hard laten vallen terwijl hij onder vuur ligt.
Hij heeft ervoor gezorgd dat je front je front nu nog is aangezien je die nacht/dag besloot lekker door te slapen.
Elke nacht heeft hij Sokaa opgepakt die in puin lag en overdag slecht werd opgepakt door de rest van de stam. Al de mb’s hun vv van Sokaa lagen ook bij hem.
Hij werd gevraagd om als leider te fungeren en heeft heel duidelijk aangegeven dat hij dat niet wilde.
Het is geven en nemen in een stam,het feit dat jij vind dat hij arrogant overkwam woog duidelijk zwaarder dan zijn onvoorwaardelijke input naar de stam toe.
En ja ik heb het nu alleen tegen jou aangezien jij besloot Insane te verlaten en uit het niets een nieuwe stam wilde opzetten zonder erover na te denken wat de gevolgen zouden zijn voor je nieuwe stammies en vooral voor het oosten.


Anyway ,ik zit nog altijd liever in een stam met personen ala Jannes dan met mensen die herhaaldelijk iemand dood wensen als ze hun zin niet krijgen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
222
Arrogant is zeker niet het juiste woord,allesbehalve zelfs.
Jannes heeft een nogal apart soort humor en ik snap zeker dat je daar in het begin aan moet wennen ( bv- zijn begroeting in de chat dagelijks: hier is jullie favo speler Jannes)

Feit is gewoon dat jullie zijn loyaliteit naar de stam toe niet wilde erkennen anders besluit je niet ff in 1 dag dat je een compleet andere stam wil en hem behoorlijk hard laten vallen terwijl hij onder vuur ligt.
Hij heeft ervoor gezorgd dat je front je front nu nog is aangezien je die nacht/dag besloot lekker door te slapen.
Elke nacht heeft hij Sokaa opgepakt die in puin lag en overdag slecht werd opgepakt door de rest van de stam. Al de mb’s hun vv van Sokaa lagen ook bij hem.
Hij werd gevraagd om als leider te fungeren en heeft heel duidelijk aangegeven dat hij dat niet wilde.
Het is geven en nemen in een stam,het feit dat jij vind dat hij arrogant overkwam woog duidelijk zwaarder dan zijn onvoorwaardelijke input naar de stam toe.
En ja ik heb het nu alleen tegen jou aangezien jij besloot Insane te verlaten en uit het niets een nieuwe stam wilde opzetten zonder erover na te denken wat de gevolgen zouden zijn voor je nieuwe stammies en vooral voor het oosten.


Anyway ,ik zit nog altijd liever in een stam met personen ala Jannes dan met mensen die herhaaldelijk iemand dood wensen ;-)
Mijn besluit is alles behalve puur om Jannes. Ik zal later dit weekend wel een nette post maken dan met mijn eigen mening & volledige gedachtengang daarin.
Zoals ik zeg kan je jannes niks kwalijl nemen betreffende werk verzetten. Daarin was hij de beste. Heeft zoals je zelf noemt heel veel werk verzet & ik heb hem daarvoor ook meermaals bedankt etc.

Dat er vanuit Finis stacks teruggetrokken waren is echt een enorm foute, is ook opgelost door de co speler die dat deed gekickt te hebben.


Op dat laatste punt. Ik heb eenmalig zoiets gezegd richting mathijs & lucas.
Daarvoor ook zeker mijn excuses aangeboden & gezien Lucas in de stam zit hier kun je merken dat dat zeer zeker opgelost is.
Ik werd gewoon tot dat punt gedreven dat ik flipte, was niet voor niets al paar keer uit de chat geweest omdat ik wist dat ik te ver zou gaan. Dat mensen mij dan blijven adden na te melden dat niet te doen ga je tever. Maakt de woorden niet goed, maar mijn reactie was op de woorden na zeer logisch.
 
Reactiescore
3.452
Mijn besluit is alles behalve puur om Jannes. Ik zal later dit weekend wel een nette post maken dan met mijn eigen mening & volledige gedachtengang daarin.
Zoals ik zeg kan je jannes niks kwalijl nemen betreffende werk verzetten. Daarin was hij de beste. Heeft zoals je zelf noemt heel veel werk verzet & ik heb hem daarvoor ook meermaals bedankt etc.

Dat er vanuit Finis stacks teruggetrokken waren is echt een enorm foute, is ook opgelost door de co speler die dat deed gekickt te hebben.


Op dat laatste punt. Ik heb eenmalig zoiets gezegd richting mathijs & lucas.
Daarvoor ook zeker mijn excuses aangeboden & gezien Lucas in de stam zit hier kun je merken dat dat zeer zeker opgelost is.
Ik werd gewoon tot dat punt gedreven dat ik flipte, was niet voor niets al paar keer uit de chat geweest omdat ik wist dat ik te ver zou gaan. Dat mensen mij dan blijven adden na te melden dat niet te doen ga je tever. Maakt de woorden niet goed, maar mijn reactie was op de woorden na zeer logisch.
Ik ben benieuwd naar je uiteenzetting wat de val van Insane teweeg bracht:)
Heb hier namelijk heel wat screens van je huidige stammies waar Jannes het lijdend voorwerp is dus hoop dat je eerlijk bent.
En kom niet aan met het excuus dat sinds de nieuwe recruits de sfeer anders was,als dat zo’n zwaarwegend argument was,waarom ben je dan weer in gesprek met de oud Insane leden?
 

DeletedUser78020

Guest
't is gebeurd "so be it".

nou kon ik er wel één missen als kiespijn en die is gestopt, sommige kunnen beamen dat in het begin al die speler hoogmoed had, i.p.v. ook echt samen wilde spelen, dan is alles al gedoemd, want als een speler zijn zin niet krijgt, die gaat ruzie maken, dat is alom bekend.

Maar in elke stam gebeurt wel wat, dat wordt meestal wel goed opgelost en anders valt alles uit elkaar, ships happen.

Het is een spel, je verliest of je mag het eindspel spelen, dat bepalen de grotere accounts.
De meeste van jullie zijn goedde ervaren spelers die al merendeels vooruit kunnen kijken, dat is gewoon inzicht en dat hebben er niet veel.

Dus hoe de val tot stand is gekomen, in ieder geval jammer, had een leuke oorlog teweeg kunnen brengen.

En Edict heeft w51 gewonnen inderdaad was een leuke wereld.
 
Reactiescore
166
Wederom moet je eens proberen te lezen en begrijpen wat iemand zegt. Maar speciaal omdat jij het niet zo snapt zal ik Valar zijn post eens ontleden voor je zodat ook jij mee kan.

Lees het vetgedrukte nu eens 5x. Zegt Valar dat het dankzij mij is jij de cf's hebt afgestaan of zegt Valar dat het dankzij mij is hij het op een diplomatische manier is gaan proberen oplossen alvorens met kata's of cf's te komen?

Het 1 is het ander niet. Begrijpend lezen is toch wel echt een noodzaak wil je meedoen aan discussies.
Dit is handig, maar klopt wel! scheelt mij weer uitleg werk xx
 

DeletedUser77710

Guest
Hoezo niks normaals?
Is toch gewoon waarheid dat het een stel kleuters was? xD

Ik heb Jason al redelijk vlot gezegd dat ik niks met Insane had vanwege de "Ik ben 14 dus ik weet alles en ben de beste" mentaliteit.

Zie bijvoorbeeld Lucas, zo waren meerdere in Insane :p

Liever jong zijn en een spel spelen, dan 20 zijn en geen reet hebben
 
Reactiescore
1.049
Hoezo heb ik zwaar gefaald op w51? Dat is de grootste BS iemand kan uitkramen. Ik zal de feiten van w51 eens kort samenvatten. Mijn stam had een uber slecht stamcluster dat ik zelf samenstelde. Hele wereld noemde het een tactische faal omdat we kansloos waren tegen de topfavoriet (Septen). Maar mijn stam is er toch in geslaagd de gaten op te vullen en de topfavoriet volledig weg te spelen.

Humble (mijn stam) werd de nieuwe topfavoriet voor wereldwinst wat volledig terecht was wegens wij iedereen oprolde. Toen kwam Edict (winnaar van w51) 1 v 1. En wat toen? Mijn stam gaf ook Edict een hard pak slaag langs alle kanten. Zoveel slaag dat wij miljoenen punten ophaalde en in punten over Edict kwamen.

Dat ging een tijdje zo door tot Edict besloot even 20 miljoen aan punten te recruiten, opeens waren ze 1/4de groter. Toen gaven wij Edict geen slaag meer maar hielden we elkaar in evenwicht tot mijn beste spelers in 1zelfde periode gestopt zijn en dat is waar het is misgelopen in mijn stam. Puur en alleen omdat deze toppers gestopt waren heeft Edict wereld w51 gewonnen ondanks ze helemaal niets gepresteerd hebben de gehele wereld lang in groot contrast met mijn stam. Ik gefaald? Nee ik heb de gehele wereld lang het optimale rendement uit mijn stam gehaald met het nodige succes tot gevolg. Overigens zal je geen 1 persoon vinden die ontevreden was over mij als leider zowel op persoonlijk vlak als op tactisch vlak. Enkel het einde was lelijk al had ik daar totaal geen vat op. Overigens zaten er in Edict nog personen die speciaal hun studies een halfjaar aan de kant hebben gezet om zich tegen mijn stam te focussen. Wat 1 enorm zielig is en 2 een enorm voordeel in tijd is waar niet tegen te concurreren valt.

Want eerlijk is eerlijk wat heeft Edict gepresteerd op de wereld? Verloren zelfs de oorlog voor Humble tegen At all dus besloten jullie 90% van At all te recruiten.

Dus doe je best eens en bespaar me je onzin.
Hahahah. Ik moest even lachen :)
 
Reactiescore
3.536
Beccie is geen 20. Maar ik snap je punt omtrent de leeftijd wel, al klopt het niet bepaald je zegt ze 'geen reet heeft' :p

Slechte comeback hoor :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Ik heb genoeg pics gezien hoor :D

Maar tbh, ik zie mijzelf dit spel niet meer spelen als ik in de 20 ben :oops:
 
Reactiescore
3.536
Ik heb genoeg pics gezien hoor :D

Maar tbh, ik zie mijzelf dit spel niet meer spelen als ik in de 20 ben :oops:

Dus jou redenatie is dat als je een pic van mij zou zien waarin ik niet voor mijn ferrari sta ik niets zou hebben? Of op basis van wat concludeer je dat Beccie 'geen reet heeft'? Ik snap niet hoe je dat op basis van enkele pic's kan besluiten. Ben dan ook uiterst benieuwd hoe jij aan deze conclusie komt. Als je dezelfde logica gebruikt die je altijd gebruikt op het AF als het over TW gaat hoef je het niet uit te leggen.
 
Bovenaan