Wat ging er mis in Insane?

Reactiescore
3.452
Je weet best dat ik dat soort rol niet bedoel. Jannes mag dan een hele goede speler zijn, wil ik best geloven, maar een beslissende rol zijn in een stam is hij helemaal niet. Al was hij dan geen leider op papier was hij gewoon een speler binnenin Insane die belangrijke dingen besprak. Zo probeerde hij ook de cf's van Insomnia op te lossen. En daarmee gaan we over naar het volgende bericht:



Jannes heeft niets betekend in het cf beleid. Ik kreeg gewoon een pm van hem dat ik te ver ga en die shit. Hij heeft misschien toen gecommuniceerd met de 'leiding' van Novus, maar leiding Novus heeft naar aanvrag van mij persoonlijker zich niet mee bemoeid.

Sokaa en insomnia zaten constant te communiceren, dus het feit dat de dorpen vrijwillig teruggegeven zijn, is niet te danken aan Jannes.

Ps. Sorry David, was een dag met alleen via mob p & p'en en das echt kut :( en ik wil gewoon een iets wat actiever forum hier

Dus jij vind dat hij faalt omdat zijn stam hem laat stikken?Stacks teruggetrokken tijdens een massa,zijn buuraccount die op delete ging.
Goh inderdaad wat een faal.
Jij neemt teveel aan van de Broken spelers heb ik het idee, heb ik je trouwens al een paar keer op gecorrigeerd.
De avond voordat Insane viel was er ineens een Jannes hetze,mensen leavde ineens de chat als hij wat aan het uitleggen was etc.
Ook ik heb woorden met Jannes gehad maar krijg het idee dat jullie alles op Jannes willen afschuiven om maar een reden te hebben voor de val van Insane.
 
Reactiescore
3.539
Oh mijn meerdere, wil je geen serieuze post schrijven omdat wij van een andere klasse zijn? Met normale post bedoel ik de post in Golden Awards waar je had beloofd een uitgebreidde post te maken.

Al de mensen die jou tegenspreken hebben geen 'verstand' volgens jou. En als wij zogezegd er niets vanaf weten, informeer ons eens even dan ;)

Jij gaat mij leren TW spelen? Ik heb tegen jou op 2 werelden gespeeld, in die 2 werelden had je toch een redelijk belangrijke functie.Op 51 had je de stam Humble en heb je héél zwaar gefaald. Deed je net als deze wereld dat je hem al had gewonnen en de tegenstand blamen van alles zoals recruitbeleid, ...

Deze wereld was je misschien geen leider, maar had je toch een belangrijke rol volgens sommigen van Insane. Opnieuw gefaald.

Hoezo heb ik zwaar gefaald op w51? Dat is de grootste BS iemand kan uitkramen. Ik zal de feiten van w51 eens kort samenvatten. Mijn stam had een uber slecht stamcluster dat ik zelf samenstelde. Hele wereld noemde het een tactische faal omdat we kansloos waren tegen de topfavoriet (Septen). Maar mijn stam is er toch in geslaagd de gaten op te vullen en de topfavoriet volledig weg te spelen.

Humble (mijn stam) werd de nieuwe topfavoriet voor wereldwinst wat volledig terecht was wegens wij iedereen oprolde. Toen kwam Edict (winnaar van w51) 1 v 1. En wat toen? Mijn stam gaf ook Edict een hard pak slaag langs alle kanten. Zoveel slaag dat wij miljoenen punten ophaalde en in punten over Edict kwamen.

Dat ging een tijdje zo door tot Edict besloot even 20 miljoen aan punten te recruiten, opeens waren ze 1/4de groter. Toen gaven wij Edict geen slaag meer maar hielden we elkaar in evenwicht tot mijn beste spelers in 1zelfde periode gestopt zijn en dat is waar het is misgelopen in mijn stam. Puur en alleen omdat deze toppers gestopt waren heeft Edict wereld w51 gewonnen ondanks ze helemaal niets gepresteerd hebben de gehele wereld lang in groot contrast met mijn stam. Ik gefaald? Nee ik heb de gehele wereld lang het optimale rendement uit mijn stam gehaald met het nodige succes tot gevolg. Overigens zal je geen 1 persoon vinden die ontevreden was over mij als leider zowel op persoonlijk vlak als op tactisch vlak. Enkel het einde was lelijk al had ik daar totaal geen vat op. Overigens zaten er in Edict nog personen die speciaal hun studies een halfjaar aan de kant hebben gezet om zich tegen mijn stam te focussen. Wat 1 enorm zielig is en 2 een enorm voordeel in tijd is waar niet tegen te concurreren valt.

Want eerlijk is eerlijk wat heeft Edict gepresteerd op de wereld? Verloren zelfs de oorlog voor Humble tegen At all dus besloten jullie 90% van At all te recruiten.

Dus doe je best eens en bespaar me je onzin.

Mhhhh Jannes kan een lulletje zijn, maar moet hem wel nageven ook met het CF gebeuren van Insomnia bij sokaa!

Hij heeft mensen, voornamelijk mij er van overtuigd om het hem diplomatisch op te laten pakken in plaats van mijn aanpak sooo.... PROPS to him afterall

Jannes heeft niets betekend in het cf beleid. Ik kreeg gewoon een pm van hem dat ik te ver ga en die shit. Hij heeft misschien toen gecommuniceerd met de 'leiding' van Novus, maar leiding Novus heeft naar aanvrag van mij persoonlijker zich niet mee bemoeid.

Sokaa en insomnia zaten constant te communiceren, dus het feit dat de dorpen vrijwillig teruggegeven zijn, is niet te danken aan Jannes.

Wederom moet je eens proberen te lezen en begrijpen wat iemand zegt. Maar speciaal omdat jij het niet zo snapt zal ik Valar zijn post eens ontleden voor je zodat ook jij mee kan.

Lees het vetgedrukte nu eens 5x. Zegt Valar dat het dankzij mij is jij de cf's hebt afgestaan of zegt Valar dat het dankzij mij is hij het op een diplomatische manier is gaan proberen oplossen alvorens met kata's of cf's te komen?

Het 1 is het ander niet. Begrijpend lezen is toch wel echt een noodzaak wil je meedoen aan discussies.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77799

Guest
Hoezo heb ik zwaar gefaald op w51? Dat is de grootste BS iemand kan uitkramen. Ik zal de feiten van w51 eens kort samenvatten. Mijn stam had een uber slecht stamcluster dat ik zelf samenstelde. Hele wereld noemde het een tactische faal omdat we kansloos waren tegen de topfavoriet (Septen). Maar mijn stam is er toch in geslaagd de gaten op te vullen en de topfavoriet volledig weg te spelen.

Humble (mijn stam) werd de nieuwe topfavoriet voor wereldwinst wat volledig terecht was wegens wij iedereen oprolde. Toen kwam Edict (winnaar van w51) 1 v 1. En wat toen? Mijn stam gaf ook Edict een hard pak slaag langs alle kanten. Zoveel slaag dat wij miljoenen punten ophaalde en in punten over Edict kwamen.

Dat ging een tijdje zo door tot Edict besloot even 20 miljoen aan punten te recruiten, opeens waren ze 1/4de groter. Toen gaven wij Edict geen slaag meer maar hielden we elkaar in evenwicht tot mijn beste spelers in 1zelfde periode gestopt zijn en dat is waar het is misgelopen in mijn stam. Puur en alleen omdat deze toppers gestopt waren heeft Edict wereld w51 gewonnen ondanks ze helemaal niets gepresteerd hebben de gehele wereld lang in groot contrast met mijn stam. Ik gefaald? Nee ik heb de gehele wereld lang het optimale rendement uit mijn stam gehaald met het nodige succes tot gevolg. Overigens zal je geen 1 persoon vinden die ontevreden was over mij als leider zowel op persoonlijk vlak als op tactisch vlak. Enkel het einde was lelijk al had ik daar totaal geen vat op. Overigens zaten er in Edict nog personen die speciaal hun studies een halfjaar aan de kant hebben gezet om zich tegen mijn stam te focussen. Wat 1 enorm zielig is en 2 een enorm voordeel in tijd is waar niet tegen te concurreren valt.

Want eerlijk is eerlijk wat heeft Edict gepresteerd op de wereld? Verloren zelfs de oorlog voor Humble tegen At all dus besloten jullie 90% van At all te recruiten.

Dus doe je best eens en bespaar me je onzin.





Wederom moet je eens proberen te lezen en begrijpen wat iemand zegt. Maar speciaal omdat jij het niet zo snapt zal ik Valar zijn post eens ontleden voor je zodat ook jij mee kan.

Lees het vetgedrukte nu eens 5x. Zegt Valar dat het dankzij mij is jij de cf's hebt afgestaan of zegt Valar dat het dankzij mij is hij het op een diplomatische manier is gaan proberen oplossen alvorens met kata's of cf's te komen?

Het 1 is het ander niet. Begrijpend lezen is toch wel echt een noodzaak wil je meedoen aan discussies.

W51 was een extreem goed voorbeeld van r2w. Maarja fair play to edict dat ze zo gewonnen hebben.

Feit is wel dat insane by far niet in hetzelfde stadium is gekomen, waar Humble zich in geknokt had (favorieten positie). Tevens waren de sferen in de spelersgroepen totaal anders. Waar humble misschien wel de vrolijkste groep was die ik heb gekend, kan ik de sfeer in de insane groep niet eens definieren.

Het was eerder ieder tegen elkaar, dan samen tegen de vijand.
 

DeletedUser75339

Guest
Wat een onzin van de slechte verliezers van w51.
De wereld was 40 mil (humble , at all , n-s ) vs 19 mil (edict + error).
Je kan nog argumenteren over n-s omdat die zo wispelturig als de pest waren , maar feit is dat edict tov een geweldige overmacht stond.
Een groot deel van at all is overgestapt , 7,7 mil in punten (geen 20 lol) , dus dat trok de waardeverhoudingen al wat meer gelijk.
De rest van de oorlog was dat humble in het begin slaag gaf en daarna steeds meer verliezen leed tot ze op delete gingen met zijn allen.
Zolang ik actief was heb ik het account van jannes trouwens altijd slaag gegeven dus zo'n geweldige speler is het ook niet hoor ;)

Waar speelde jij trouwens Lucas binnen at all ? Kan me je niet echt herinneren :oops:

Voor de rest ben ik wel benieuwd naar de grote jannes post over insane :).
 

DeletedUser77799

Guest
Wat een onzin van de slechte verliezers van w51.
De wereld was 40 mil (humble , at all , n-s ) vs 19 mil (edict + error).
Je kan nog argumenteren over n-s omdat die zo wispelturig als de pest waren , maar feit is dat edict tov een geweldige overmacht stond.
Een groot deel van at all is overgestapt , 7,7 mil in punten (geen 20 lol) , dus dat trok de waardeverhoudingen al wat meer gelijk.
De rest van de oorlog was dat humble in het begin slaag gaf en daarna steeds meer verliezen leed tot ze op delete gingen met zijn allen.
Zolang ik actief was heb ik het account van jannes trouwens altijd slaag gegeven dus zo'n geweldige speler is het ook niet hoor ;)

Waar speelde jij trouwens Lucas binnen at all ? Kan me je niet echt herinneren :oops:

Voor de rest ben ik wel benieuwd naar de grote jannes post over insane :).

At all was naar mijn mening niet veel beter kwalitatief gezien dan ns. En NS bij ons noemen is onzin :p you know that yourself.

Bg at all - humble was vanwege het klote cluster waar humble mee dealde, vrijwel noodzakelijk die bg dus. Was trouwens ook alleen maar een bg op papier, in t veld kwam er weinig van terecht.

Toen cluster humble verbeterd was, en at all naar edict ging ( je kan wel zeggen voor een deel, maar door het daarheen gaan van jou, en nog n acc wiens naam ik niet herinner ) werden de overige leden in een vrijwel uitzichtloze situatie gedreven. Zelfde is nu gebeurd met de oost insane accounts, die ten dode opgeschreven waren door het opbreken van insane ( dan heb ik het dus niet eens over de teruggetrokken stacks ).

De r2w kwam pas goed op gang bij edict toen jullie in de min stonden, want op het begin was humble aan de winnende hand. Enfin, verloren dorpjes werden gecompenseerd door nieuwe recruits. Jullie cluster was ook wel fantastisch, zelfde als novus cluster, wat jullie ook een sterke positie gaf.

Moet zeggen dat edict in principe verdiend gewonnen heeft. Prima spelers, een werkende tactiek (misschien niet de meest van kwaliteit uitgaande, maar dat moesten jullie misschien ook wel niet eens proberen door de grote kwaliteit die er in humble rondliep (i'm not talking about myself)), en doorzettingsvermogen.

Petje af mag zeker ook wel naar humble, en jammer dat we die wereld niet gewonnen hebben. Denk dat we er wel als volwassenen zo naar terug kunnen kijken.
 
Reactiescore
3.452
Wat een onzin van de slechte verliezers van w51.
De wereld was 40 mil (humble , at all , n-s ) vs 19 mil (edict + error).
Je kan nog argumenteren over n-s omdat die zo wispelturig als de pest waren , maar feit is dat edict tov een geweldige overmacht stond.
Een groot deel van at all is overgestapt , 7,7 mil in punten (geen 20 lol) , dus dat trok de waardeverhoudingen al wat meer gelijk.
De rest van de oorlog was dat humble in het begin slaag gaf en daarna steeds meer verliezen leed tot ze op delete gingen met zijn allen.
Zolang ik actief was heb ik het account van jannes trouwens altijd slaag gegeven dus zo'n geweldige speler is het ook niet hoor ;)

Waar speelde jij trouwens Lucas binnen at all ? Kan me je niet echt herinneren :oops:

Voor de rest ben ik wel benieuwd naar de grote jannes post over insane :).
Jij ging rennen toen jouw account slaag kreeg en je kwam terug toen Humble op del ging,dus sssttt
 

DeletedUser75339

Guest
At all was naar mijn mening niet veel beter kwalitatief gezien dan ns. En NS bij ons noemen is onzin :p you know that yourself.

Bg at all - humble was vanwege het klote cluster waar humble mee dealde, vrijwel noodzakelijk die bg dus. Was trouwens ook alleen maar een bg op papier, in t veld kwam er weinig van terecht.

Toen cluster humble verbeterd was, en at all naar edict ging ( je kan wel zeggen voor een deel, maar door het daarheen gaan van jou, en nog n acc wiens naam ik niet herinner ) werden de overige leden in een vrijwel uitzichtloze situatie gedreven. Zelfde is nu gebeurd met de oost insane accounts, die ten dode opgeschreven waren door het opbreken van insane ( dan heb ik het dus niet eens over de teruggetrokken stacks ).

De r2w kwam pas goed op gang bij edict toen jullie in de min stonden, want op het begin was humble aan de winnende hand. Enfin, verloren dorpjes werden gecompenseerd door nieuwe recruits. Jullie cluster was ook wel fantastisch, zelfde als novus cluster, wat jullie ook een sterke positie gaf.

Moet zeggen dat edict in principe verdiend gewonnen heeft. Prima spelers, een werkende tactiek (misschien niet de meest van kwaliteit uitgaande, maar dat moesten jullie misschien ook wel niet eens proberen door de grote kwaliteit die er in humble rondliep (i'm not talking about myself)), en doorzettingsvermogen.

Petje af mag zeker ook wel naar humble, en jammer dat we die wereld niet gewonnen hebben. Denk dat we er wel als volwassenen zo naar terug kunnen kijken.

Ja weet ik , maar toen ik vorig jaar die 40 mil rekende had humble een nap met n-s dus rekende ik die bij jullie :p
En twstats gaat niet zover meer terug dus daar moet ik het mee doen xd

Edict verloor terroristman en nog 1 of 2 accounts die ik me niet herinner , maar net zo goed verloor at all 2 accounts.
Maar goed je kon wel stellen dat humble een sterk jaar begin had en edict pijn deed de eerste paar maanden.
De rest van at all was vrij uitzichtloos ja , maar dat heeft nog steeds een hele tijd geduurd om dat op te ruimen dus die kwantiteit hadden we in de beginperiode niet.

Ik vond het een hele mooie wereld. Ik vond persoonlijk edict kwalitatief beter met spelers als giles , maar liepen bij jullie ook wel goede spelers rond en toen die opgaven was het game over. Uiteindelijk komt het altijd weer neer op doorzettingsvermogen.

Inderdaad petje af voor humble, ik ben er zeker van dat jullie hadden gewonnen als ik de overstap niet had gemaakt.

Mooie wereld

@ Inge ik had herexamens in augustus dus had geen tijd om te deffen.
De vorige full scale massa had ik ook gewoon zelf easy gedeffed dusja
Waar zat jij trouwens toen batman jouw account pakte ^^
 
Reactiescore
3.539
Wat een onzin van de slechte verliezers van w51.
De wereld was 40 mil (humble , at all , n-s ) vs 19 mil (edict + error).
Je kan nog argumenteren over n-s omdat die zo wispelturig als de pest waren , maar feit is dat edict tov een geweldige overmacht stond.
Een groot deel van at all is overgestapt , 7,7 mil in punten (geen 20 lol) , dus dat trok de waardeverhoudingen al wat meer gelijk.
De rest van de oorlog was dat humble in het begin slaag gaf en daarna steeds meer verliezen leed tot ze op delete gingen met zijn allen.
Zolang ik actief was heb ik het account van jannes trouwens altijd slaag gegeven dus zo'n geweldige speler is het ook niet hoor ;)

Waar speelde jij trouwens Lucas binnen at all ? Kan me je niet echt herinneren :oops:

Voor de rest ben ik wel benieuwd naar de grote jannes post over insane :).


Jannes zal wederom moeten uitleggen hoe de verhoudingen lagen en hoe het werkelijk gegaan is. Je had 4 stammen op w51. Het grote Septen (de topfavoriet), Edict de num 2, At all de num 3 en Humble (mijn stam de num 4).

Septen en Edict hadden een BG dus sloten Humble en At all een BG. Dat wij Humble zonder enige minisculle hulp van At all de stam Septen totaal afgemaakt hebben is ten eerste al volledig onze verdienste. Humble nam het Septen gebied volledig over op enkele spelers die naar Edict gingen na. Edict en Humble hadden op een minifront toen na nog amper tot geen oorlog. Dus voor Edict en Humble echt in oorlog gingen was onze BG van At all al volledig ten einde. Er zijn echt veel At all accounts naar Edict gekomen (overstap naar hun vijand dit terwijl Humble erg hun best deden At all te helpen met vv's) de overige waren kansloos. Toen was er nog een stab langs Edict kant op oud At all.

Overigens werkte Septen samen met NS en nog zo ook alle andere stammen rond Humble, heeft Humble nooit met NS samengewerkt. Niet te vergeten dat speler broken arrow nog een hele hoop van spelers rond hem had (error) die jij niet meetelt.

Dan nog niet te vergeten jij met jouw account een account van mijn stam aan het edelen was. Dat account had enorm veel cf's en gaten in het cluster. Pas toen is Jannes op zijn account gestopt om te gaan spelen op dat totaal gefaald account. Jannes heeft de verliezen vanaf dag 1 beperkt, heeft het account stabiel gekregen en heeft daarna alle verliezen die het account heeft geleden tegen jou account volledig zelfstandig goed gemaakt door positief te eindigen. Dus tja als ik niet zo'n geweldige speler ben wat dan van jou gezegd. Want voor alle duidelijkheid heb jij helemaal niets tegen mij gepresteerd.
 
Reactiescore
3.452
Ja weet ik , maar toen ik vorig jaar die 40 mil rekende had humble een nap met n-s dus rekende ik die bij jullie :p
En twstats gaat niet zover meer terug dus daar moet ik het mee doen xd

Edict verloor terroristman en nog 1 of 2 accounts die ik me niet herinner , maar net zo goed verloor at all 2 accounts.
Maar goed je kon wel stellen dat humble een sterk jaar begin had en edict pijn deed de eerste paar maanden.
De rest van at all was vrij uitzichtloos ja , maar dat heeft nog steeds een hele tijd geduurd om dat op te ruimen dus die kwantiteit hadden we in de beginperiode niet.

Ik vond het een hele mooie wereld. Ik vond persoonlijk edict kwalitatief beter met spelers als giles , maar liepen bij jullie ook wel goede spelers rond en toen die opgaven was het game over. Uiteindelijk komt het altijd weer neer op doorzettingsvermogen.

Inderdaad petje af voor humble, ik ben er zeker van dat jullie hadden gewonnen als ik de overstap niet had gemaakt.

Mooie wereld

@ Inge ik had herexamens in augustus dus had geen tijd om te deffen.
De vorige full scale massa had ik ook gewoon zelf easy gedeffed dusja
Waar zat jij trouwens toen batman jouw account pakte ^^
Lol ik heb nauwelijks actief gespeeld,heb ik je nu al 10 keer verteld maar mooie comeback hoor.
Braaf.
 
Reactiescore
3.539
Inge haar acc had niet eens front met Batman dus tot zover de kennis van Hans.

En over de massa die je zo goed gedeffed had Hans kwamen 0,000 edels. Wou dikke deffer je niks verloor :eek:
 

DeletedUser75339

Guest
Jannes zal wederom moeten uitleggen hoe de verhoudingen lagen en hoe het werkelijk gegaan is. Je had 4 stammen op w51. Het grote Septen (de topfavoriet), Edict de num 2, At all de num 3 en Humble (mijn stam de num 4).

Septen en Edict hadden een BG dus sloten Humble en At all een BG. Dat wij Humble zonder enige minisculle hulp van At all de stam Septen totaal afgemaakt hebben is ten eerste al volledig onze verdienste. Humble nam het Septen gebied volledig over op enkele spelers die naar Edict gingen na. Edict en Humble hadden op een minifront toen na nog amper tot geen oorlog. Dus voor Edict en Humble echt in oorlog gingen was onze BG van At all al volledig ten einde. Er zijn echt veel At all accounts naar Edict gekomen (overstap naar hun vijand dit terwijl Humble erg hun best deden At all te helpen met vv's) de overige waren kansloos. Toen was er nog een stab langs Edict kant op oud At all.

Overigens werkte Septen samen met NS en nog zo ook alle andere stammen rond Humble, heeft Humble nooit met NS samengewerkt. Niet te vergeten dat speler broken arrow nog een hele hoop van spelers rond hem had (error) die jij niet meetelt.

Dan nog niet te vergeten jij met jouw account een account van mijn stam aan het edelen was. Dat account had enorm veel cf's en gaten in het cluster. Pas toen is Jannes op zijn account gestopt om te gaan spelen op dat totaal gefaald account. Jannes heeft de verliezen vanaf dag 1 beperkt, heeft het account stabiel gekregen en heeft daarna alle verliezen die het account heeft geleden tegen jou account volledig zelfstandig goed gemaakt door positief te eindigen. Dus tja als ik niet zo'n geweldige speler ben wat dan van jou gezegd. Want voor alle duidelijkheid heb jij helemaal niets tegen mij gepresteerd.

Humble heeft Septen inderdaad verslagen , niet dat ze echt goed waren , maar jullie hebben dat toch maar mooi gedaan.
Er zijn 4 accounts overgestapt ( runner , valheru , bellevue en tijs) , hoe dat jij aan 20 mil rekrutreren komt is mij een raadsel , want runner (rang 3 ofzo) was toen zelfs nog maar 2.3m groot.

Humble had toen een nap met n-s , ben ik 100% zeker van , anders had ik ze niet bij jullie gerekend.
BA en de noobs van error rekende ik erbij ja die waren samen 1-2 mil groot ofzo ?

Ik heb genoeg dorpen gepakt toen jij er speelde hoor ;)
En ik ben zelf helemaal niet geweldig maar weet dat jij dat wel van jezelf vindt :)

maar ga hier geen discussie over openen , alleen die onzin van 20mil R2W enzo vond ik wel echt wat te gortig

58 niet gevolgd maar hopelijk krijgt 58 een even mooie eindstrijd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.539
IGHI inviten de nummer 1 speler. Waren nog veel rim spelers die jullie ook allemaal in Edict hebben gelaten die tel je allemaal niet mee,... Punt is dat Edict helemaal niets gepresteerd heeft op de wereld tot ze al deze recruits deden. En ook toen ze dat deden hebben ze Humble niet gebroken ook dat gebeurde pas toen onze beste spelers allemaal gestopt waren.

Dus ja, als je veel leden van Edict weg laat die er op het einde zijn bijgekomen ga je niet tot die 20 miljoen komen nee. En zoals ik al zei ben ik op een totaal gesloopt account bijgekomen om het stabiel te krijgen wat ik gedaan heb + het account weer in een positieve stelling gebracht tegen jou account. Ik zeg nergens je geen dorpen meer pakte, dorpen die je overigens enkel overdag pakte toen ik werkte dus of je mij zo ge owned hebt is weer een totaal andere vraag.

Maar idd, beter ga je geen discussie aan als je kennis te beperkt is. Heb ik al zo vaak gezegd tegen mensen maar tevergeefs,...
 

DeletedUser58227

Guest
Edict was inderdaad een R2W stam die geen enkele stam heeft verslagen of echt dikke winsten op heeft geboekt. Daarnaast had Hans alles behalve een positieve invloed op de wereld en had Jannes dat zeker wel. Overigens is deze hele discussie niet echt relevant om aan te halen Lucas. Ook vreemd dat je een wereld erbij haalt waar je zelf niet eens, of nauwelijks hebt gespeeld.
 
Reactiescore
222
Klopt hij had een hele belangrijke rol,nacht vv draaien voor de stam.
Er zijn heel wat accountjes die hij heeft behoedt voor aardig wat dorpenverlies.

Oh ja?Ja

Jannes is Jannes,op het af kan hij een pain in the ass zijn maar hij is een op en top stamspeler.
De uitbarstingen die ik heb meegemaakt in de stamchat draaide toch echt om andere personen.
Als speler heb ik persoonlijk genote van Jannes. Pakte altijd VV, waar & wanneer maakte niet zoveel uit.

Grootste probleem rond Jannes is denk ik de manier van communiceren waar mensen zich aan irriteerden.
Altijd zijn gelijk willen hebben, echt enorm arrogant op ook nog een vervelende manier etc.

Ik geniet hier stiekem wel een beetje van. Insane was een stam die hopeloos faalde op cas3, waar altijd intern gedoe was en die we easy hebben weggespeeld :D Vond het wel grappig dat ze hier een stam hadden opgericht met dezelfde naam, zelfde plaatje, etc. Wel leuk dat ze hier dan ook weer falen :D

Compleet andere stam, met compleet andere mensen. Naam & plaatje van een oud-co gekregen.
 

DeletedUser61134

Guest
Denk dat die mensen zich eraan irriteerden omdat ze dan inzagen hoe dom en kinderachtig ze zelf waren ^^
Insane was dan ook een 14-16 jarigen chat met enkele 20+ers (Jannes, Inge, Martijn enzo)
 

DeletedUser78787

Guest
wtf? hahahaha rebecca hou gewoon je smoel als er toch niks normaals uit komt :)
 

DeletedUser61134

Guest
wtf? hahahaha rebecca hou gewoon je smoel als er toch niks normaals uit komt :)

Hoezo niks normaals?
Is toch gewoon waarheid dat het een stel kleuters was? xD

Ik heb Jason al redelijk vlot gezegd dat ik niks met Insane had vanwege de "Ik ben 14 dus ik weet alles en ben de beste" mentaliteit.

Zie bijvoorbeeld Lucas, zo waren meerdere in Insane :p
 

DeletedUser61134

Guest
Gaat een volwassene altijd naar de vijand klagen over zijn co?

Ik klaagde ten eerste tegen Jannes in meerdere instanties hoor :)

Bijvoorbeeld dat ik na 12:00 niet meer wou inloggen maar geen keus had door de absurde onderbemanning in Insane en niemand die VV's over wou pakken (terwijl ze al van 22:00 tot 12:00 bij Sleepwell stonden)
Ik join om te spelen van 08:00 tot 12:00 alles daarbuiten zal me alleen irriteren.

Daarnaast meermaals aangegeven dat ik niet in de chats wou en Jannes voegde me alsnog toe.
Dan precies waar ik bang voor was het type mensen waar ik hard mee clash en me aan irriteer als ze alleen al typen.

En toen in mijn ogen leek Jannes zich op dat moment niet in te zetten en ben ik geragequit ja :)

Ik ben Rebecca en ik stuur mijn LC naar de andere kant van de wereld want ik heb schijt aan de massa.

Als je vorige werelden met mij hebt gespeeld weet je dat massa's 100% vanuit mijn co's gaan. (Had er ook op gerekend dat Jannes dit allemaal geregeld had)
Ik speel niet graag samen met mensen die je toch in de rug steken.

En wait, ik had alweer gelijk dat er naaiers in de stam zaten. Blij dat ik allang weg was :p
 
Bovenaan