Wat ging er mis in Insane?

Reactiescore
3.536
Ipv altijd zo dom te doen op dit forum dat je ooit wel eens een normale post gaat schrijven, zou je er beter eens effectief werk van maken.

TFL toont hier mooi weer dat Insane geen goeie stam was, als dat voor jou bulshit is , leg dan eens uit waarom. Want naar mijn weten was Insane gewoon een slechte stam met paar uitzonderingen na. En vanaf het begin zag je gewoon dat hij ging vallen.

Ik ga zeker geen normale post schrijven voor alle duidelijkheid. En spreek nooit meer tegen mij met zo'n toon. Kan je ook even aantonen waar ik doel op de beginpost? A nee,... dat kan je niet. Mss was jij even te dom nu :D

Laat overigens de conclusies trekken waarom Insane niet gelukt is over aan de mensen die er verstand van hebben. Begin eerst al maar eens met te leren hoe je TW speelt en vervolgens welke houding je aanneemt tegen mij. Dat lijkt me allemaal al moeilijk genoeg voor je.
 

DeletedUser75778

Guest
Want naar mijn weten was Insane gewoon een slechte stam met paar uitzonderingen na. En vanaf het begin zag je gewoon dat hij ging vallen.
Haha please, dit is achteraf wat zeverpraat. Bijna elke stam die valt, is ten prooi gevallen aan de incapabiliteit, inactiviteit of het gebrek aan inzet van de leiding. Uiteraard zijn daar gradaties in aan te brengen, een stam met meer ego's en weinig kwaliteit is moeilijker te managen, maar het is zo makkelijk en vooral naïef om te zeggen dat 'de stam vanaf het begin gedoemd was om te falen'. Ik ben zelf, op enkele weken na, nooit actief geweest binnen Insane, maar had het volste vertrouwen in Jason. Echter was hij niet de enige persoon die een vinger in de pap had en bovendien kan hij niet alles zelf doen. Het is een samenloop van omstandigheden, welke beter toegelicht kunnen worden door insiders, en het falen van een kundig leidersteam vormen. Ik kan zo een aantal leiders opnoemen die succes hadden kunnen boeken met Insane en alhoewel dit ook leuk achteraf babbelen is, kun je van me aannemen dat Insane genoeg ingrediënten in huis had om op zijn minst een prima tegenpool te zijn van Novus.

Concluderend: stop met het zwart-witte gebazel. Jij, maar ook anderen. Dat dingen fout zijn gelopen moge duidelijk zijn, maar waarom? Daar kun je geen eenduidig antwoord op geven en het valt daarom ook absoluut niet serieus te nemen als mensen hier komen roepen dat ze het lang van te voren zagen aankomen. Getuigt enkel van een zeer gebrekkig zicht op tactisch, technisch en diplomatisch handelen binnen en buiten een stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Denk dat binnenkort Broken weer heel wat oud Insane accounts gaan inviten.
Eerst ff de interns binnenslepen en daarna hoppa naar Broken!

Wedden? 100pp :eek:
 
Reactiescore
166
Deze kerel spreekt de waarheid. Daenerys lijkt op zijn vriendin :eek:
Nee, Nee, Nee Daenerys is ouder dus zijn vriendin lijkt op Daenerys! maar daamnnnnn son!

Denk dat binnenkort Broken weer heel wat oud Insane accounts gaan inviten.
Eerst ff de interns binnenslepen en daarna hoppa naar Broken!

Wedden? 100pp :eek:
wedden? 500pp Zolang ik een vinger in de pap kan hebben, Broken geen nieuw Insane word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77710

Guest
Ik ga zeker geen normale post schrijven voor alle duidelijkheid. En spreek nooit meer tegen mij met zo'n toon. Kan je ook even aantonen waar ik doel op de beginpost? A nee,... dat kan je niet. Mss was jij even te dom nu :D

Laat overigens de conclusies trekken waarom Insane niet gelukt is over aan de mensen die er verstand van hebben. Begin eerst al maar eens met te leren hoe je TW speelt en vervolgens welke houding je aanneemt tegen mij. Dat lijkt me allemaal al moeilijk genoeg voor je.

Oh mijn meerdere, wil je geen serieuze post schrijven omdat wij van een andere klasse zijn? Met normale post bedoel ik de post in Golden Awards waar je had beloofd een uitgebreidde post te maken.

Al de mensen die jou tegenspreken hebben geen 'verstand' volgens jou. En als wij zogezegd er niets vanaf weten, informeer ons eens even dan ;)

Jij gaat mij leren TW spelen? Ik heb tegen jou op 2 werelden gespeeld, in die 2 werelden had je toch een redelijk belangrijke functie.Op 51 had je de stam Humble en heb je héél zwaar gefaald. Deed je net als deze wereld dat je hem al had gewonnen en de tegenstand blamen van alles zoals recruitbeleid, ...

Deze wereld was je misschien geen leider, maar had je toch een belangrijke rol volgens sommigen van Insane. Opnieuw gefaald.
 
Reactiescore
3.452
Oh mijn meerdere, wil je geen serieuze post schrijven omdat wij van een andere klasse zijn? Met normale post bedoel ik de post in Golden Awards waar je had beloofd een uitgebreidde post te maken.

Al de mensen die jou tegenspreken hebben geen 'verstand' volgens jou. En als wij zogezegd er niets vanaf weten, informeer ons eens even dan ;)

Jij gaat mij leren TW spelen? Ik heb tegen jou op 2 werelden gespeeld, in die 2 werelden had je toch een redelijk belangrijke functie.Op 51 had je de stam Humble en heb je héél zwaar gefaald. Deed je net als deze wereld dat je hem al had gewonnen en de tegenstand blamen van alles zoals recruitbeleid, ...

Deze wereld was je misschien geen leider, maar had je toch een belangrijke rol volgens sommigen van Insane. Opnieuw gefaald.
Klopt hij had een hele belangrijke rol,nacht vv draaien voor de stam.
Er zijn heel wat accountjes die hij heeft behoedt voor aardig wat dorpenverlies.

Oh ja?Ja

Jannes is Jannes,op het af kan hij een pain in the ass zijn maar hij is een op en top stamspeler.
De uitbarstingen die ik heb meegemaakt in de stamchat draaide toch echt om andere personen.
 
Reactiescore
323
Ik geniet hier stiekem wel een beetje van. Insane was een stam die hopeloos faalde op cas3, waar altijd intern gedoe was en die we easy hebben weggespeeld :D Vond het wel grappig dat ze hier een stam hadden opgericht met dezelfde naam, zelfde plaatje, etc. Wel leuk dat ze hier dan ook weer falen :D
 
Reactiescore
166
Jij gaat mij leren TW spelen? Ik heb tegen jou op 2 werelden gespeeld, in die 2 werelden had je toch een redelijk belangrijke functie.Op 51 had je de stam Humble en heb je héél zwaar gefaald. Deed je net als deze wereld dat je hem al had gewonnen en de tegenstand blamen van alles zoals recruitbeleid, ...

Deze wereld was je misschien geen leider, maar had je toch een belangrijke rol volgens sommigen van Insane. Opnieuw gefaald.
Mhhhh Jannes kan een lulletje zijn, maar moet hem wel nageven ook met het CF gebeuren van Insomnia bij sokaa!

Hij heeft mensen, voornamelijk mij er van overtuigd om het hem diplomatisch op te laten pakken in plaats van mijn aanpak sooo.... PROPS to him afterall
 

DeletedUser77710

Guest
Klopt hij had een hele belangrijke rol,nacht vv draaien voor de stam.
Er zijn heel wat accountjes die hij heeft behoedt voor aardig wat dorpenverlies.

Oh ja?Ja

Jannes is Jannes,op het af kan hij een pain in the ass zijn maar hij is een op en top stamspeler.
De uitbarstingen die ik heb meegemaakt in de stamchat draaide toch echt om andere personen.

Je weet best dat ik dat soort rol niet bedoel. Jannes mag dan een hele goede speler zijn, wil ik best geloven, maar een beslissende rol zijn in een stam is hij helemaal niet. Al was hij dan geen leider op papier was hij gewoon een speler binnenin Insane die belangrijke dingen besprak. Zo probeerde hij ook de cf's van Insomnia op te lossen. En daarmee gaan we over naar het volgende bericht:

Mhhhh Jannes kan een lulletje zijn, maar moet hem wel nageven ook met het CF gebeuren van Insomnia bij sokaa!

Hij heeft mensen, voornamelijk mij er van overtuigd om het hem diplomatisch op te laten pakken in plaats van mijn aanpak sooo.... PROPS to him afterall

Jannes heeft niets betekend in het cf beleid. Ik kreeg gewoon een pm van hem dat ik te ver ga en die shit. Hij heeft misschien toen gecommuniceerd met de 'leiding' van Novus, maar leiding Novus heeft naar aanvrag van mij persoonlijker zich niet mee bemoeid.

Sokaa en insomnia zaten constant te communiceren, dus het feit dat de dorpen vrijwillig teruggegeven zijn, is niet te danken aan Jannes.

Ps. Sorry David, was een dag met alleen via mob p & p'en en das echt kut :( en ik wil gewoon een iets wat actiever forum hier
 
Bovenaan