Wat ging er mis in Insane?

DeletedUser74287

Guest
In eigen waarheden geloven kunnen ze goed.
Zie wiezo spelers die als leider zonder opgaaf van reden op delete gaan en daarna er grappig over gaan doen kan ik niet serieus nemen.

Jij hebt het over geloven in eigen waarheden? De ironie kan niet gemist worden.
Zonder opgaaf van reden is complete onzin.
Voordat de delete daadwerkelijk tot stand kwam en toen we besloten te stoppen als leiders is er al heel duidelijk gecommuniceerd waar wij problemen mee hadden binnen de stam.

Dat ik niet meer serieus word genomen na mijn delete zeur ik ook nergens over. Ik beweer ook nergens dat ik in de laatste 2 weken netjes gehandeld heb. Maar voor de mensen die hier in mindere mate wat vanaf weten zal ik kort wat omstandigheden toelichten.

De uiteindelijke reden om op delete te gaan kwam door de keuzes die er waren:
- Verder spelen onder een leiding waar Martijn weer deel van ging uitmaken
- Zelf de leiding weer oppakken
- De stam leaven
- Delete

Zelf weer gaan leiden was het eerste idee, totdat Aaron besloot niet verder te willen spelen binnen Insane.
Dat betekende voor mij dat verder spelen geen optie was. Met Aaron geen Insane, zonder hem geen spelplezier.
Martijn hadden we onderhand een lichtelijk afkeer voor ontwikkeld.

Een optelsom van:
- Het saboteren van van meerdere recruuts. Bij hiho scheelde het al niet veel, in de rim ging het daarna wederom fout.
- Als resultaat afspreken geen contacten meer buiten de stam, maar deze afspraak vervolgens niet nakomen.
- Zijn gedrag, om een voorbeeld te noemen: het was redelijk normaal in Insane om te proberen je zin te krijgen door te dreigen op delete te gaan / te stoppen.
Martijn en ik reageerden hier uiteraard fel op, maar wanneer het voorstel (lees: idee, nog niet eens een concreet plan) kwam om Warre naar Insane te halen dreigde Martijn direct zelf op delete te gaan.
- Tot slot, de druppel die ons lieflijke gevoel voor Martijn definitief brak, probeerde hij de stam (die onderhand redelijk wat nieuwe accounts en spelers kende) wijs te maken dat hij puur als leider was afgetreden omdat dat door TFL werd afgedwongen.
Inge had me al eens gewaarschuwd dat hij er alles aan zou doen om leiding te blijven, helaas had ik hem onterecht wat hoger zitten.

Zoals jullie begrijpen gunde ik na dat moment, en na het besluit op delete te gaan geen enkel dorp aan Martijn, die voor een groot deel aan ons fronte. 4 accounts binnen Insane waren op de hoogte van de delete, 3 daarvan houden heel verstandig hun mond en zal ik verder ook niet benoemen.
Nicky is overigens al bekend en de meest relevante, gezien tlott het enige resterende Insane account was dat praktisch gezien van ons kon edelen (en Nicky is gewoon een baasje dat achter de schermen veel voor Insane heeft gedaan).
Ik heb hem ook verteld waar onze off, def en stacks stonden, zij konden dus op een normale manier edels klaarzetten en direct op een degelijke manier beginnen met edelen na de delete.

De reden dat hij de rest van de stam niet heeft ingelicht is omdat ik hem vroeg dat niet te doen en zei m'n resterende clears zijn kant op te gooien als hij dit wel zou doen, dat valt hem dus ook niet te verwijten.

Tot slot Martijn, hoe kan je in vredesnaam aangeven dat je mij niet serieus neemt omdat ik op delete ben gegaan, terwijl jij je dorpen gratis aan Novus afstaat.. Ik weet dat je graag je best deed me te overtreffen (en te pronken met mijn ideeën), maar ik kan oprecht voor de eerste keer zeggen dat je me hiermee daadwerkelijk overtroffen hebt.
 

DeletedUser78920

Guest
Geen paniek! Er is reeds een nieuw Insane geboren :p
 

DeletedUser32325

Guest
duidelijk wel jammer maar klinkt allemaal bekent.......jammer genoeg hou je er altijd haantjes bij die het anderen moeilijk maken
 

DeletedUser79270

Guest
En zo zie je maar weer, ook binnen grote stammen heb je gezeur en gezeik. Het gaat bij geen enkele stam zonder slag of stoot? Tenzij Novus daar anders over denkt....
 
Reactiescore
1.149
Vanuit buitenaf kon ik allang zien dat Insane het niet ging redden. Veel te veel ego'tjes. Beetje a la Angels W47.
 

DeletedUser75839

Guest
Ik zat niet in Insane, maar het was toch denk ik voor iedereen duidelijk dat dat niet goed kon gaan? Te veel ego's, te weinig kwaliteit, te veel grote monden etc. etc.

Elke keer anderen (o.a. Novus) beschuldigen van R2W en vuil spel en zelf nog gekker spelen. Er zaten best accounts en spelers in Insane die ik respecteer en hoog heb zitten, maar dit kon niet anders dan fout gaan.
 
Reactiescore
3.452
Ik zat niet in Insane, maar het was toch denk ik voor iedereen duidelijk dat dat niet goed kon gaan? Te veel ego's, te weinig kwaliteit, te veel grote monden etc. etc.

Elke keer anderen (o.a. Novus) beschuldigen van R2W en vuil spel en zelf nog gekker spelen. Er zaten best accounts en spelers in Insane die ik respecteer en hoog heb zitten, maar dit kon niet anders dan fout gaan.
Het was allemaal Maick zijn schuld joh,wist je dat niet :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Ik lees hier veel BS maargoed,... Tot morgenavond!

Ipv altijd zo dom te doen op dit forum dat je ooit wel eens een normale post gaat schrijven, zou je er beter eens effectief werk van maken.

TFL toont hier mooi weer dat Insane geen goeie stam was, als dat voor jou bulshit is , leg dan eens uit waarom. Want naar mijn weten was Insane gewoon een slechte stam met paar uitzonderingen na. En vanaf het begin zag je gewoon dat hij ging vallen.
 
Bovenaan