Wat gebeurt er na de 25e met speed

DeletedUser

Guest
volgens mij ben je alles kwijt... speedwereld is aparte server die maar 1 week duurt
 

DeletedUser

Guest
ik had premium perongelijk 14 dagen aan geklikt;) dacht dat hij 14 duurde deed hij niet:p
 

DeletedUser575

Guest
heb hem ook 14 dagen aangeklikt doet het toch echt.

ow zow wel leuk wezen als de wereld bleef.
want 1 week is niet genoeg om zoveel jaren na te bootsen, aangezien de speel snelheid om hoog is, mischien wel kwa punten, maar niet kwa diplomatie of echte goede stammen.

want er zijn stammen die gewoon uitelkaar vallen al word er 1 iemaand overgenomen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
heb hem ook 14 dagen aangeklikt doet het toch echt.

ow zow wel leuk wezen als de wereld bleef.
want 1 week is niet genoeg om zoveel jaren na te bootsen, aangezien de speel snelheid om hoog is, mischien wel kwa punten, maar niet kwa diplomatie of echte goede stammen.

want er zijn stammen die gewoon uitelkaar vallen al word er 1 iemaand overgenomen.:rolleyes:

een echte speed is dan ook niet meer als x10 anders kan je het niet normaal volgen als je ook een leven hebt, maar dan zou die dus ook 2 maanden moeten duren he :)
 

DeletedUser

Guest
heb hem ook 14 dagen aangeklikt doet het toch echt.

ow zow wel leuk wezen als de wereld bleef.
want 1 week is niet genoeg om zoveel jaren na te bootsen, aangezien de speel snelheid om hoog is, mischien wel kwa punten, maar niet kwa diplomatie of echte goede stammen.

want er zijn stammen die gewoon uitelkaar vallen al word er 1 iemaand overgenomen.:rolleyes:

the omen droom verder met je 2 dorpen die andere zijnn nu van mij :D

grz the king sin
 

DeletedUser

Guest
kvind wel da ze ne nieuwen moeten maak is echt leuk , maar ze zouden dat eens voor 2 weken moeten doen , das leuker !!
 

DeletedUser

Guest
speed

speed is op .nl niet langer dan een week maar op . net duurt het soms wel 2 a 3 weken dat is veel leuker en makkelijker om punten te verdienen maar nu is de speed wereld op .net ook gedaan ik weet alleen niet wanneer hij terug komt :)
 

DeletedUser2826

Guest
Wij zitten nog in onze beginfase i.v.m. NLS-werelden.
.net is hierin reeds gevorderd.

Heb dus nog even geduld, en misschien vind je er dan ook zo'n op .nl
 
Bovenaan