Wat een spel

Reactiescore
64
X ray sws MVP. Top account, veel impact gehad in het spel en geen boost. Maar als we toch allemaal onserieus antwoorden, zou ik graag Consultant of the Devil als MVP benoemen :biggrin:
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
X ray sws MVP. Top account, veel impact gehad in het spel en geen boost. Maar als we toch allemaal onserieus antwoorden, zou ik graag Consultant of the Devil als MVP benoemen :biggrin:
Mijn antwoord was bloedserieus hoor. Als jij vindt dat je op deze manier een prestatie hebt geleverd is dat ronduit schrijnend. Jullie manier van spelen getuigt, in mijn optiek, enkel aan een gebrek aan zelfvertrouwen. De enige manier om daadwerkelijk te leren TWen is om hier en daar eens in een penibele situatie terecht te komen. Door jezelf constant in een enorme overmacht te leggen d.m.v. boosts, gekke diplomatie of welke andere manier dan ook zet je eigenlijk alleen maar jezelf voor schut. Ik weet dat mijn mening door weinigen gerespecteerd wordt, maar dat kan me bijzonder weinig schelen. Ik weet dat ik enorm salty overkom, maar dat is dan maar even zo. Ik heb gewoon ergens de stille hoop dat jullie ooit ontdekken dat het niet erg is om hier en daar een wereld te verliezen en dat het spel an sich ook plezierig kan zijn.
 
Reactiescore
1.918
Denk dat ze al genoeg werelden verloren hebben en dat deze ultieme samenwerking voor de wereldwinst de resultante daar van is
 
Reactiescore
64
Haha ja genoeg werelden verloren :biggrin:

Hoort erbij, van die werelden heb ik juist het meest geleerd.

Wie was ook alweer Cl27 op del gegaan tegen CAT terwijl een ander het nog wel probeerde ;)
 
Reactiescore
26
Mijn antwoord was bloedserieus hoor. Als jij vindt dat je op deze manier een prestatie hebt geleverd is dat ronduit schrijnend. Jullie manier van spelen getuigt, in mijn optiek, enkel aan een gebrek aan zelfvertrouwen. De enige manier om daadwerkelijk te leren TWen is om hier en daar eens in een penibele situatie terecht te komen. Door jezelf constant in een enorme overmacht te leggen d.m.v. boosts, gekke diplomatie of welke andere manier dan ook zet je eigenlijk alleen maar jezelf voor schut. Ik weet dat mijn mening door weinigen gerespecteerd wordt, maar dat kan me bijzonder weinig schelen. Ik weet dat ik enorm salty overkom, maar dat is dan maar even zo. Ik heb gewoon ergens de stille hoop dat jullie ooit ontdekken dat het niet erg is om hier en daar een wereld te verliezen en dat het spel an sich ook plezierig kan zijn.

1637937307194.png

Toch hoor ik zelf niks over het feit dat jullie de hele midgame/early game BG hadden met Raven waardoor jullie zelf 0 dreiging hadden :) Maarja zou ook wel onze schuld zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
goed argument, een nap met 1 account uit speer die overigens quasi direct is opgezegd bij front

ik zie dat jullie niet enkel bijzonder vaardig zijn in het spel maar ook nog eens in p&p, klasse!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
wel bijzonder dat elke speler uit het simba+raven+lions kamp op elke andere wereld bijzonder hard faalt, maar nu ze en masse samenspelen komt er een soort misplaatste arrogantie naar boven

is dit het effect van jarenlang verliezen??
 
Reactiescore
108
Ik zou persoonlijk gaan voor CotD. Zonder hun verzet daar zou Speer meer winst hebben kunnen pakken noord waarmee ze niet meer in de halen waren.
 
Reactiescore
108
wel bijzonder dat elke speler uit het simba+raven+lions kamp op elke andere wereld bijzonder hard faalt, maar nu ze en masse samenspelen komt er een soort misplaatste arrogantie naar boven

is dit het effect van jarenlang verliezen??

Ah want jij weet natuurlijk welke spelers er allemaal op de accounts van Simba, Raven en Lions zaten..
 
Reactiescore
603
Reactiescore
0
Rob bedankt dat je dit even doorgeeft, dan zal ik jou vanaf hier ook vermelden dat ik vrijwel nooit nl servers speel maar vooral op .net te vinden was. Daarnaast vind ik het heel knap dat er op de nl servers altijd zoveel gehuild wordt als iemand niet kan winnen...
 
Reactiescore
983
Proficiat, jullie winnen een wereld door met meer dan de helft van je front NAP te hebben.

Tribalwars van tegenwoordig, of toch zeker de classics, stellen diep teleur. Van een hoog niveau kan je al lang niet meer spreken.
 
Reactiescore
338
Proficiat, jullie winnen een wereld door met meer dan de helft van je front NAP te hebben.

Tribalwars van tegenwoordig, of toch zeker de classics, stellen diep teleur. Van een hoog niveau kan je al lang niet meer spreken.

Correctie we hebben een tijdje met heel het front een NAP gehad. Als je ons feliciteren moet je het wel goed doen, thanks!
 
Bovenaan