Wat een spel

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
de alom bekende verontwaardiging om uiteindelijk een zelf gerechtvaardigd excuus te hebben met iedereen tegen de nummer 1 te werken

dit wordt nooit oud maar zo leer je niet tribal warsen
 
Reactiescore
469
Is dit een serieus topic?
 
Reactiescore
864
Haaaa die Sean dat is echt een kwal
 
Reactiescore
108
Imagine cl25 verliezen, cl26 verliezen, cl27 verliezen, w81 verliezen en als klap op de vuurpijl cl28 verliezen

Hij kan er ook niks aan doen dat de 'grote burger' al die werelden voor zich opeist. Benieuwd of er deze classic nog stammen een verhoging van de dominantie gaan aanvragen wanneer de Speer boys de 30% aantikken.
 
Reactiescore
1.918
ah mootje de noob van w81
 
Reactiescore
13
Omdat dit toch gewoon zielig is :D, als een rank 15 stam het nou doet dan zou je mij niet horen als ze daarmee in top 5 komen om nog wat te kunnen doen maar als rank 1 ben je gewoon triest en verneuk je gewoon de hele wereld.

Ik vind het natuurlijk ook jammer dat RVN geen gelijkwaardige strijd kan voeren tegen Speer, maar ik ga niet klagen over hun spel :p
ik vind het eerder triest van de spelers die zich laten internen, maar ieder zn ding :)
 
Reactiescore
13
och als je die stam mee wilt rekenen...

die gasten liggen eerder in de weg dan dat ze nuttig zijn, maar mn collega heeft ze er graag bij.
heb overigens ook wel een leuk rapportje waar die de kazerne van een van ons aan gort schoot met kata's :p
 

DeletedUser84257

Guest
Hij kan er ook niks aan doen dat de 'grote burger' al die werelden voor zich opeist. Benieuwd of er deze classic nog stammen een verhoging van de dominantie gaan aanvragen wanneer de Speer boys de 30% aantikken.

De grote burger is maar een klein burgertje die meeleecht op het succes van anderen
 
Reactiescore
864
Smerig pis ventje die Sean!
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ik vind het natuurlijk ook jammer dat RVN geen gelijkwaardige strijd kan voeren tegen Speer, maar ik ga niet klagen over hun spel :p
ik vind het eerder triest van de spelers die zich laten internen, maar ieder zn ding :)
Deze post is zo belachelijk hypocriet als je naar de vorige classic kijkt. Jullie startten daar met 3 stammen en hielden dat tot de eindstrijd bij 2. Ik heb jullie 5x gevraagd of jullie een 5v5 zouden zien zitten, maar dat werd constant afgewezen. Schrijnend dit.
 
Bovenaan