Wat een niveau....

Reactiescore
18
Hey mede wereld 83 genoten,

Wij wilden even een korte toelichting geven over hoe deze situatie tot stand is gekomen. De stam DAMAGE was in overleg om een NAP te sluiten met de stam OTR. Tijdens dit gesprek is @boyman123 dorpje gaan pakken. Vandaar dat wij als stam zeinde een aanvalletje gepland hebben.
Ik hoop dat het vanuit ons perspectief nu een beetje duidelijker geworden is.

Lang verhaal kort, wat mij betreft een iets opgeblazen situatie.

Met Vriendelijk Groet,
@Challenge Day Leader

Ik moet je daar op aanspreken, Idd door die aanval is het gesprek voor een NAP die Plajarid aan het afspreken was even abrupt beeindigt.
Je zegt er wel niet bij dat alle communicatie die ik hierna geprobeerd heb met jullie te bereiken om tot een gezamenlijke overeenkomst te komen naarmate het dorp gewoon totaal genegeert hebben.

Ik heb indertijd OTR opgestart en afgestaan aan Clerq en Plajarid wegens het feit dat deze wereld niks voor mij was zonder farm of roven. Dus was ik hier enkel om PP te farmen en beetje te scouten en clearen voor anderen van OTR en SOLO.

Na het gesprek met Magnificus heeft Plajarid er dan ook de brui aangegeven aangezien DAMAGE tot geen rede vatbaar was om verdere afspraken te maken.
Zelfs nadat ik hier met Boyman over had gesproken en terug geprobeert heb Magnificus aan te spreken om toch wat te kunnen regelen, werd er volop genegeert en 48u later massa verstuurd.

Dus laat me bij deze zeggen dat er geen backstab was van Plajarid in dit geval.

Urban die stopt wegens Prive omstandigheden en kan geen verdere tijd erin steken.
Boyman nou jah die werd geedelt door massa van beide kanten.
En voor plajarid was zijn beste optie om bij Antiek te gaan wegens de aanwezigheid van TheUnknown waar we reeds gesprekken mee hadden in het verleden.

Dus niet de schuld steken op een paar spelers of Stam die er alles aan heeft gedaan om conflict te vermijden en tot een redelijke oplossing te komen in dit prille begin van deze wereld. Maar meer DAMAGE die denken dat ze alles maar kunnen doen en laten zonder enige reden en zonder ook maar iets te willen bespreken.

Bij deze mijn zegje en meer doe ik hier niet over.

Mvg Geoffrey Ex-Oprichter OTR
 
Reactiescore
18
Reactiescore
438
Urban stopt vanwege prive redenen?
Als ik het zo lees worden ze gewoon keihard genaaid en achter gelaten of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
18
nee hebben zelf de keuze gemaakt te om uit OTR toen te gaan en ermee te stoppen, gaan wel nog deffen maar niet actief meer op de wereld spelen.
 
Reactiescore
736
Wel heel toevallig dan, op de dag van de massa besluiten om wegens privé redenen ermee te kappen

Ik heb gewoon meerdere conversaties met de account eigenaar gehad die de situatie exact zo weergeeft.

Tevens heb ik de beste man nog geprobeerd op de been te krijgen voor het deffen, maar tevergeefs.

Tot slot, Boyman123 was zelfs uitgenodigd voor de nieuw opgerichte stam van Urban, dus de veronderstelling dat ze geleaved waren vanwege hem is onjuist.

De grootste oorzaak ligt mijn wetens nog altijd bij Plajarid, maar laten we eerlijk zijn, heel Antiek zit vol noobs die het liefst zo sneu mogelijk spelen. Die Unknown doet niet anders, BB CFen, stabje in het zadel helpen. Wat een blamage van een acc :)

:redface: :redface:
 
Reactiescore
736
En nog steeds, gaan ze nat.

Je moet toch ergens incompetentie mee compenseren, jammer dat het alleen altijd zo moet. Beetje oefenen op de basics zou maybe ook helpen????
 
Bovenaan