Wat een niveau....

Reactiescore
736
Niveauke in Damage

Schermafbeelding 2021-11-24 om 13.52.17.png
 
Reactiescore
65
Is dit het einde van de afspraken rond kata's?
fail-watermelon.gif
 
Reactiescore
111
AH slopen mag natuurlijk wel, ook binnen alle Kata afspraken lijkt me dat een normaal target (tijdens de start van een wereld)
 
Reactiescore
490
AH slopen mag natuurlijk wel, ook binnen alle Kata afspraken lijkt me dat een normaal target (tijdens de start van een wereld)

Wat zouden volgens jou dan targets zijn die niet normaal zijn (tijdens de start van een wereld)?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wat triest, wereld na wereld hetzelfde gezeik over dezelfde onderwerpen (kata’s, cf’s, stabs, etc.) :redface:
 
Reactiescore
864
Reactiescore
38

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
AH slopen mag natuurlijk wel, ook binnen alle Kata afspraken lijkt me dat een normaal target (tijdens de start van een wereld)
klopt en tevens correct al wordt het ook niet meer gedaan
 
Reactiescore
1.918
@Rob. wat heb jij als leider van DAMMAGE inhoudelijk aan dit stabtopic toe te voegen?
 
Reactiescore
1.363
Er is alleen gesproken over mijn main dorp inderdaad dat heb je goed gelezen. En er zijn geen naps of bgs afgesproken dus dat scheelt ook nog. Mijn main dorp lag in zijn route daar heb ik nu niks mee gedaan verder dusja. Maarja jullie beslissen natuurlijk altijd de regels naar jullie hand, zodat de rest stabbers zijn noem maar op . Ik zal je vertellen ik ben geen stabber en kom gewoon mijn afspraken na verder.

Ohja nog iets wat er verder allemaal speelde met de rest daar wist ik niks vanaf. Ik wist niks van samenwerkingen etc.
Noob
 
Bovenaan