Wat doen we eraan?

DeletedUser

Guest
Mensen,

Dit forum is zo dood als een pier. En ik vind dat NIET leuk. Daarom zou graag een discussie starten over hoe we dit forum weer wat levendiger krijgen? :D
Suggesties en ideeën in deze thread.

Ik had bedacht dat we misschien een spelletje kunnen doen. Plaatjesoorlog bijvoorbeeld. Maar dan moeten de mods het wel goed vinden. Maar misschien zijn er wel mensen met nog creatievere ideeën. Dus spauw uw gal en neem vooral geen blad voor den mond!
 

DeletedUser28972

Guest
Mensen,

Dit forum is zo dood als een pier. En ik vind dat NIET leuk. Daarom zou graag een discussie starten over hoe we dit forum weer wat levendiger krijgen? :D
Suggesties en ideeën in deze thread.

Ik had bedacht dat we misschien een spelletje kunnen doen. Plaatjesoorlog bijvoorbeeld. Maar dan moeten de mods het wel goed vinden. Maar misschien zijn er wel mensen met nog creatievere ideeën. Dus spauw uw gal en neem vooral geen blad voor den mond!

Wat is plaatjesoorlog? :)
 

DeletedUser

Guest
Mensen,

Dit forum is zo dood als een pier. En ik vind dat NIET leuk. Daarom zou graag een discussie starten over hoe we dit forum weer wat levendiger krijgen? :D
Suggesties en ideeën in deze thread.

Ik had bedacht dat we misschien een spelletje kunnen doen. Plaatjesoorlog bijvoorbeeld. Maar dan moeten de mods het wel goed vinden. Maar misschien zijn er wel mensen met nog creatievere ideeën. Dus spauw uw gal en neem vooral geen blad voor den mond!

minder spam van Pi? :)(klein beetje minder dan (A))
 
Reactiescore
0
Ik las net je PM Freek dat je me nodig had omdat het hier echt doodstil was :S
Heb mooi topicje voor je gemaakt bij CO en Stam zoek fora :}
 

DeletedUser

Guest
[Edit] elke dag een post, anders wordt je ingame gedeled?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31542

Guest
Uchi en +DE+-cornuiten zullen zo wel wakker worden;)

dan verdwijnt ook de saaiheid van dit forum samen met +DE+(hoop ik):D
 

DeletedUser

Guest
Uchi en +DE+-cornuiten zullen zo wel wakker worden;)

dan verdwijnt ook de saaiheid van dit forum samen met +DE+(hoop ik):D

Begint een beetje op CIA v.s. Resah! te worden krijg ik het idee....
Beetje rammen (eenzijdig).. alle twee op papier sterker dan hun tegenstander maar de tijd die ze ervoor nemen.
(net een kat die een vogeltje vangt, en nog ff blijft spelen)

Of is er gewoon geen doorkomen aan?
 

DeletedUser14331

Guest
Mensen,

Dit forum is zo dood als een pier. En ik vind dat NIET leuk. Daarom zou graag een discussie starten over hoe we dit forum weer wat levendiger krijgen? :D
Suggesties en ideeën in deze thread.

Ik had bedacht dat we misschien een spelletje kunnen doen. Plaatjesoorlog bijvoorbeeld. Maar dan moeten de mods het wel goed vinden. Maar misschien zijn er wel mensen met nog creatievere ideeën. Dus spauw uw gal en neem vooral geen blad voor den mond!
Ik ben toch zo inactief als de pest ^^
Neen, echt niet doen. Dan zorg je pas voor een dood forum. Achteraf toch.
 

DeletedUser

Guest
Mensen,

Dit forum is zo dood als een pier. En ik vind dat NIET leuk. Daarom zou graag een discussie starten over hoe we dit forum weer wat levendiger krijgen? :D
Suggesties en ideeën in deze thread.

Ik had gehoopt op minder snel waarschuwingen op spam áls je dan al eens post.. :eek:
Zit hier in principe bijna nooit.. Maar laat account aangemaakt hier ook daarmee wegens weinig behoefte hier te posten.. :eek:
Maar post ik dan op mijn gehele AF-carrière 4 keer, krijg ik 2x onverwacht een waarschuwing wegens spam of dergelijke :confused:
Dat terwijl ik het die 4 keer blijkbaar eens echt waard vond om te posten.. Komen ze met zoiets af :D
DAT ontneemt je natuurlijk ook de zin om op AF in te loggen, zeker als je er anders al bijna niet komt ;)

Om met deze post niet geheel off-topic te zijn, stel ik ook een picture-achtig-iets voor als extra topic op AF hier.. :cool:

Dan wil ik wel eens komen piepen speciaal hier :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben toch zo inactief als de pest ^^
Neen, echt niet doen. Dan zorg je pas voor een dood forum. Achteraf toch.

Ja dan ga jij de spam er niet meer tussenuit halen maar direct het hele forum verwijderen ofnie ? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben toch zo inactief als de pest ^^
Neen, echt niet doen. Dan zorg je pas voor een dood forum. Achteraf toch.

We kunnen het toch beperken tot 1 topic. Ik zal de regels voor plaatjesoorlog eens gaan zoeken in het Pi archief :p
Volgens mij weet niet iedereen wat ik daar mee bedoel. Het is namelijk niet het forum helemaal vol spammen met plaatjes. :D
 

DeletedUser

Guest
We kunnen het toch beperken tot 1 topic. Ik zal de regels voor plaatjesoorlog eens gaan zoeken in het Pi archief :p
Volgens mij weet niet iedereen wat ik daar mee bedoel. Het is namelijk niet het forum helemaal vol spammen met plaatjes. :D

Niet? :(
 
Bovenaan